VACN Klubbtreff Rudskogen 29-30 August 2009

Anbefalte innlegg

Helgen 29-30 August er det igjen klart for det årlige høsttreffet vårt på Rudskogen.

 

3644521595_cf3986977b_b.jpg

 

 

Prøveskilter er tillatt på Rudskogen i tillegg til at vi lar biler med motorsportlisens kjøre. Helgens støykrav er 100dB.

 

Priser:

Banekjøring 1 og/eller 2 dager - kr. 500,-,-

Utstilling søndag - kr. 100,-

 

Program lørdag

09:00 - Porten åpner

10:00 - Førermøte

10:30 - Banekjøring starter

13:00 - Førermøte for etterkommere

17:00 - Banekjøring avsluttes

 

Program søndag

09:00 - Porten åpner

11:00 - Bedømming starter

12:45 - Førermøte

13:00 - Banekjøring starter

15:00 - Premieutdeling

17:00 - Banekjøring avsluttes

 

Mer informasjon finnes i denne artikkelen på hovedsidene.

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=301

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk ju glipp av Vålertreffet i år pga jobb og bil som ikke er ferdig. har gleda mej til ACR og trudde ikke det vart noe Rudskogen treff i år. Flott tiltak av klubben med så mye banekjøring:) Ej stiller garantert på Rudskogen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser frem til dette treffet siden det ikke ble noe våler på meg!

Bare få bilen sammen igjen nå, og håpe at ikke det skjer noe ekstra rett før treffet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir nok bra ;D Må få til en hel helgs besøk på dette treffet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arbeidshelg : eek : Det må ordnes fri!

 

Treffene kan gjerne legges inn i kalenderen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra :D

 

Gleder meg til å få testet bilen enda mer på bane : ja : Håper at Roger Sandberg og Lars Svelander er invitert denne helgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer :P da er bilen ferdig :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg prøve å få blitt med på,kan ikke skylde på at jeg skal gifte meg nå denne helgen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg prøve å få blitt med på,kan ikke skylde på at jeg skal gifte meg nå denne helgen : smil :

 

Den unnskyldningen holder bare en gang per sesong ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette satser jeg på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treffet blir såpass sent i august så jeg forhåpentligvis har motoren i bilen igjen ;) Jeg kommer uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg også.. En laber treff-sessong på meg i år, men får avslutte sterkt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en liten fugl som sa det var 0-200 meter eller noe i den duren på vacn treff før?

Er dette tillfelle og hvorfor er det ikke sånn lenger?

Det er jo moro også kan man utfordre naboen eller den bilen du ikke greide å ta rundt banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er program og priser klart. Les mer i denne artikkelen: http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=301

 

Det var en liten fugl som sa det var 0-200 meter eller noe i den duren på vacn treff før?

Er dette tillfelle og hvorfor er det ikke sånn lenger?

Det er jo moro også kan man utfordre naboen eller den bilen du ikke greide å ta rundt banen.

 

Det vet jeg ikke noe om, men har det vært før og ikke er lenger er det sikkert fordi det tok for mye dyrebar banekjøringstid eller rett og slett ikke er lov.

 

Men, vi kjører jo VACCS da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er program og priser klart. Les mer i denne artikkelen: http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=301

 

 

 

Det vet jeg ikke noe om, men har det vært før og ikke er lenger er det sikkert fordi det tok for mye dyrebar banekjøringstid eller rett og slett ikke er lov.

 

Men, vi kjører jo VACCS da ;)

 

hva med a ta det etter stenge tid? som gatebil f.eks??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med a ta det etter stenge tid? som gatebil f.eks??

 

Det tør jeg ikke ta stilling til. Jeg vet faktisk ikke om vi får lov til å kjøre utenom de oppsatte tidene.

 

Uansett bør det være mer enn nok anledning til å få utfordra naboen enten i VACCS eller på den ordinære banekjøringa :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tør jeg ikke ta stilling til. Jeg vet faktisk ikke om vi får lov til å kjøre utenom de oppsatte tidene.

 

Uansett bør det være mer enn nok anledning til å få utfordra naboen enten i VACCS eller på den ordinære banekjøringa :)

 

oki;) bare tenkte siden banen stenger 17 liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka terminlista på Rudskogen sin hjemmeside og det ser ut til at klubben har bana alene den helga. Har bare en tanke om at utstillinga kan gjøres på GoKart-bana? Så blir plassen oppå for banekjørere og besøkende, er jo ikke akkurat flust med parkering der. Også er det da vel egentlig fullt mulig å kjøre til klokka 18 på lørdag? At det pakkes sammen tidligere på søndag er helt greit.

 

Ellers har infoen kommet i god tid : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt meg fri fra jobben fredagen og mandagen så jeg er klar!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg kjøre med L og veileder etter veitrafikkloven?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAAAA...med prøveskilter.....HAHA..see you..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det klubbens "banearrangementsgruppe" som står bak dette ? Det er blitt så stille omkring de gruppene som skulle etableres for å avlaste styremedlemmer mht arrangementer. Så vidt jeg vet var det ikke noen av disse gruppene som arrangerte "Track day" tidligere i sommer på Rudskogen. Kommer det til å skje igjen eller vil gruppene være på plass ved de arrangementer som nå er annonsert ? Lykke til ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det klubbens "banearrangementsgruppe" som står bak dette ? Det er blitt så stille omkring de gruppene som skulle etableres for å avlaste styremedlemmer mht arrangementer. Så vidt jeg vet var det ikke noen av disse gruppene som arrangerte "Track day" tidligere i sommer på Rudskogen. Kommer det til å skje igjen eller vil gruppene være på plass ved de arrangementer som nå er annonsert ? Lykke til ! Hilsen
Klubbens Høsttreff på Rudskogen arrangeres som alltid av Hovedstyret.

 

Gruppene du snakker om er tenkt å avlaste hovedstyret i fremtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til årets første treff! Nå gjenstår det bare å forhøre seg om noen vil låne vekk et Nikon dSLR (mens mitt er i USA) for å ta endel bilder. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen er kravene på dekk?

får man lagt om dekk der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.