15 august 2009: Oslo lokallag arrangerer utstillingstreff

Anbefalte innlegg

Oslo lokallag vil også i år som i fjor arrangere utstillingstreff. I år har vi flyttet treffet til August for å få fylt opp den delen av treffsesongen. Datoen blir 15/8 og det hele starter kl 10.00. Nærmere info om sted og program for dagen kommer så fort dette er i boks, men programmet blir vell ganske likt som i fjor, men med planer om litt aktiviteter for store og små i løpet av dagen.

 

TID:

Lørdag 15/8 Kl 10.00

 

STED:

Møller Frysja, Frysjaveien 31b (hovedkontoret til Møller).

Møller sitt museum vil være åpent under treffet.

Salg av Pølser, brus og vaffler som ifjor.

Salg av lodd.

 

PRISER:

Utsilling: 100 kr. pr. bil

Brus: 10 kr.

Pølser: 20 kr.

Vaffler: 10 kr.

 

PROGRAM:

Kl 10.00: Innkjøringen åpner

Kl 12-13: Bedømming forgår

Kl 14.00: Premieutdeling

Kl 15.00: Felle avreise for de som ønsker å ta turen til Hamar og Tour de Mjøsa

 

PREMIERING:

3 beste VW

3 beste Audi

Beste Classic

Beste felg

Longest distance

Peoples choice VW

Peoples choice Audi

 

DIV INFO:

I umidellbar nærhet finnes det bademuligheter (Frysja dammen, starten på Akreselva) for de som tar med barn/kone/mann. 10 minutter å rusle bort til Teknisk Museum. Drøye 10 minutter til trikken som stopper 2 minutter fra Storo Senteret for de som vil sende familien på shopping under treffet. Så her er det mye å gjøre i umidellbar nærhet for de som synes det er kjedelig å rusle rundt bilerne i noen timer.

 

Oppdatering 5/7:

Fått bekreftet at vi får opp klubbvogna. Forhåpentligvis kan vi da også benytte oss av den eletroniske registreringen av utstillere(ikke SMS-avstemming ;) ).

 

Chipsenter kommer med stand som i fjor.

Scandic Shine stiller med stand og garantert mye bra bilpleieprodukter til gode priser. Mulig de også får med seg Svissvax om vi er heldige.

 

Spikret program kommer til uken.

 

Vi vil forsøke å sette opp et program som avsluttes med felleskjøring til Hamar og Tour de Mjøsa. Har fått info på at de forventer å holde på til kl 18-19. De som ønsker å stille ut på Hamar må være på plass til 17.00. Dvs vi foorsøker å avslutte ca kl 14.00. Da har vi god tid på å komme oss til Hamar.

 

Vel møtt.

Hilsen Oslo lokallag : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjøsa har tour de mjøsa denne dagen på Hamar ;/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjøsa har tour de mjøsa denne dagen på Hamar ;/

 

Hvis vi slutter av i 15-tiden rekker vi kanskje en kolonne til Mjøsa?! Når starter touren?

 

Litt kjipt uansett, men "alle" helger er det et eller annet, og vi vil så gjerne ha treff :)

 

Edit: Hvor er det info om Tour de Mjøsa? Finner kun denne tråden uten info om tid eller noe :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt synd at "alle" treff enten er i mai eller i august, er mye som kolliderer da... Ingen som vil legge treff til Juni og Juli da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt synd at "alle" treff enten er i mai eller i august, er mye som kolliderer da... Ingen som vil legge treff til Juni og Juli da?

 

Juni og juli er jo gjerne midt i ferien, der mange av "oss" som evt. skal planlegge og gjennomføre ikke selv har anledning til å få blitt med :o Men er helt enig med deg at det er lite som skjer de andre månedene : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er planlagt fra seks på Hamar såvidt jeg vet. i hvertfall det som har blitt avtalt på møller her. Men vi mangler sted å stå både på gjøvik og lillehammer. så derfor det er lite info om tour de mjøsa i år :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette får jeg ikke med meg da jeg er på ferie i Tyrkia :( jaja dere får kose dere! det var i hvertfall helt konge der i fjor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hit kommer det nok en liten gjeng fra Drammen tipper jeg :P

15. august er en lørdag, er det ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjøsa har tour de mjøsa denne dagen på Hamar ;/

 

Vanskelig å ta hensyn til noe når det ikke er lagt ut noe som helst info rundt det, men som Mikale sier så er vi ferdig ca kl 15 og man vil da ha goooooood tid til å komme seg til Hamar og få med seg det om det ikke starter før c akl 18.00

 

Litt synd at "alle" treff enten er i mai eller i august, er mye som kolliderer da... Ingen som vil legge treff til Juni og Juli da?

 

Juli er det vell knapt nok folk hjemme til å ha noe treff og Siste halvdel av Juni er det også mye ferie avvikling som gjør det lite hensiktsmessig å ha treff om man ønsker at flest mulig skal dukke opp.

 

dette får jeg ikke med meg da jeg er på ferie i Tyrkia :( jaja dere får kose dere! det var i hvertfall helt konge der i fjor :)

 

Så kjipt da. Sattse på at det passer bedre fordeg neste år da :)

 

Hit kommer det nok en liten gjeng fra Drammen tipper jeg :P

15. august er en lørdag, er det ikke?

 

Høres bra ut. Stemmer at det er en lørdag ja. Skal vell ikke helt se bort fra at det kna dukke opp en liten gjeng fra Oslo i Drammen helgen etterpå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å ta hensyn til noe når det ikke er lagt ut noe som helst info rundt det, men som Mikale sier så er vi ferdig ca kl 15 og man vil da ha goooooood tid til å komme seg til Hamar og få med seg det om det ikke starter før c akl 18.00

 

 

Skjønner jeg godt. Får håpe Tor Egil kommer med litt mere info snart.

 

Jeg kommer nedover på morran for å delta, og arrangerer gjerne en kolonnekjøring fra Oslo til Hamar etter endt treff der for de som vil slå følge nordover igjen. ;)

 

Regner jo med at en hel dag med treff må være gøy for alle. TENK så mye pølser og brus man kan kose seg med. og ikke minst massevis av lekre vw og audi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tour De Mjøsa Hamar finner sted på Møller Bil Hamar fra kl 13.00 og utover lørdag 15. auguat 2009.

 

Vi har ikke mulighet til å flytte denne datoen da dag og tidspunkt ble avtalt for flere mnd siden.

 

Det er ikke lagt ut info om dette siden Gjøvik og Lillehammer ikke har blitt klart før i dag.

 

Synd da at Oslo folket ikke kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp hvertfall:) Om det blir med passat eller octavia gjenstår og se. (Blir det octavia så parkerer jeg utenfor selve området)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta må man være med på! Var helt knall ifjor:)

Håper vi er like heldig med været iår;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tour De Mjøsa Hamar finner sted på Møller Bil Hamar fra kl 13.00 og utover lørdag 15. auguat 2009.

 

Vi har ikke mulighet til å flytte denne datoen da dag og tidspunkt ble avtalt for flere mnd siden.

 

Det er ikke lagt ut info om dette siden Gjøvik og Lillehammer ikke har blitt klart før i dag.

 

Synd da at Oslo folket ikke kommer.

 

Leit at dette kræsjer, men sånn går det når spikret informasjon ikke kommer ut til oss andre ;)

Info om Hamar kunne vell strengt tatt vært lagt ut selv om opplegget for Gjøvik og Lillehammer ikke var klart eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp hvertfall:) Om det blir med passat eller octavia gjenstår og se. (Blir det octavia så parkerer jeg utenfor selve området)

 

Skal finne ebn plass til deg godt bortgjemt da ;)

 

Detta må man være med på! Var helt knall ifjor:)

Håper vi er like heldig med være iår;)

 

Sattser vell egentlig på litt laver temperatur en i fjor gjør vi ikke : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattser vell egentlig på litt laver temperatur en i fjor gjør vi ikke : klø :

 

Det er så sjelden vi har skikkelig varmt vær her, så jeg klager faktisk ikke på været om det blir 30 grader den dagen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser jeg på longest distance:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser jeg på longest distance:)

 

Go for it.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å ta fri fra jobben for å komme den dagen. Har aldri vært på noen vacn treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post er oppdatert med tid/sted og litt mere info :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sees vi den 15. august! Reinart fiks deg fri og ta med den lekre a4'en din ned dit :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å få med en gjeng i fra Hadeland. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sees vi den 15. august! Reinart fiks deg fri og ta med den lekre a4'en din ned dit :D

 

Skal prøve på det. Det er hvertfall målet. Håper jeg har fått på plass andre deler til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post er oppdatert med mere info :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.