Tour De Mjøsa 2009 - Lillehammer Søndag 06 September Kl 14.00

Anbefalte innlegg

Tour De Mjøsa 2009 blir på følgende plasser:

 

Søndag 26 Juli Kl 14.00: CC Marten Gjøvik

 

Lørdag 15 August Kl 14.00: Møller Bil Hamar

 

Søndag 06 September Kl 14.00: Strandtorget Lillehammer

 

Vi prøver for første gang å arrangere Tour De Mjøsa på helg for å få større oppmøte.

 

Premiering på utstilling vill være Topp 5 VW og Topp 5 Audi samt Longest Distance

 

Pris for utstillere: 50kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Tor Egil, dette er dato'r som pr dags dato ser ut til å passe meg bra :D

 

Og seff regner jeg med det vil bli servering av pølser,brus og Kaffe som vanlig :)

Dommere til bedømming kommer vi tilbake til regner jeg med.

 

Så spre det glade budskap folkens.

Håper det hvertfall blir et bra oppmøte på lørdagen på Hamar, da vi da skal få hele P-plassen til disposition på fram siden av bygget. Kanskje vi burde stille opp der litt før.... (bare en tanke....??)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall:) Gleder meg alt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok til Gjøvik men Hamar utgår pga Oslo treffet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok til Gjøvik men Hamar utgår pga Oslo treffet. :)

 

Skal gå an å kombinere ;) Vi satser iallfall på å slutte i 14-15 tiden i Oslo, slik at det blir kolonne til Hamar med ankomst i 16-17 tiden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå an å kombinere ;) Vi satser iallfall på å slutte i 14-15 tiden i Oslo, slik at det blir kolonne til Hamar med ankomst i 16-17 tiden :D

 

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjøvik og Lillehammer må jeg prøve å få med meg i år :): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå an å kombinere ;) Vi satser iallfall på å slutte i 14-15 tiden i Oslo, slik at det blir kolonne til Hamar med ankomst i 16-17 tiden :D

 

Nei, det gidder jeg ikke. Blir altfor mye km på bilen også. : smil :

(Kjørt en gang utenfor kommunen siden jeg senket den for et par måneder siden.. ;):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stenger for biler som skal stille ut ca kl 17.00 på Hamar for å møte kolonna fra Oslo slik at dere rekker dette også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også til Oslo og geleide hele kolonna tilbake til Hamar ;) Så her er det bare å slenge seg på. Tenk dere å vinne 2 pokaler på en dag? og ikke bare det. tenk så mye fine biler man kan se og ikke minst spise pølser og kose seg med kjentfolk ?? Dette er jo bare helt utrolig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette tror jeg blir knall : rock : gleder meg , satse på go vær og masse folk : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver og svinge innom den 26 i alle fall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vell med på de fleste :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i år også! Håper på bra oppmøte, og fint vær ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger folk til å hjelpe til med arrangering av treffet. Er flere "stillinger" som skal fylles. Vi trenger hjelp med å arrangere parkeringa, selge pølser og brus, bedømming og div småtteri ellers. Alle som hjelper til vil få pølse og brus ;) Send gjerne på en pm til Tor Egil hvis dere kan hjelpe så vi får satt opp en liste. Nevn gjerne hvilket av treffene dere kan hjelpe. :)

 

Så gleder vi oss videre til treff. litt over 2 uker til første nå og vi har bestillt strålende sol

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste helg nå så braker det løst :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å ta en tur til Gjøvik med en Classic! Satser på pent vær. Flere gamle 80'r som kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vell prøve å komme meg dit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dukker nok opp! Prøve å få med seg alle 3 treffene! Blir bra dette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i allefall ha med meg gjøvik treffet.. Forhåpentligvis med skilter på bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner litt info..

Når avsluttes treffet?

Når er seneste oppmøte hvis man skal stille ut bilen?er det starter kl 14.

Kommer en kolonne fra Valdres på Søndag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver å ha seneste oppmøte for utstilling av bil til rundt fire/ halv fem. på Hamar blir dette litt utsatt på grunn av at det vil være treff i Oslo samme dag og det vil bli kolonnekjøring derfra og opp (ca kl 3).

 

Treffet vil bli avsluttet etter premieutdeling som vil bli rundt en time etter bedømming har blitt avsluttet. Tor Egil sitter på litt mere tider en meg så han får evt utdype / rette på meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser pä Hamar, kan godt bistä med dömming om det skulle väre behov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værvarsel sier sol og varmt i været på søndag. Så da gleder vi oss til treff. gjør vi ikke?

 

Vil tro at vi som alltid før sliter med dommer til vw da de fleste kjører dette selv. Så for dere der ute som kjører Audi og har litt erfaring med bedømming evt har lyst til å prøve dere som dommere skrik ut til meg eller Tor Egil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.