Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen som legger bra (og kanskje billig også) solfilm i Stavanger / Rogaland?

Det trenger ikke være superkvalitet, men burde ikke bli helt "biltema" heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny Fjokstad hos dekoratøren på forus. Har kontorer inne på forus bilpleie sitt område.

Den dyktigste foliereren i distriktet!

 

41239955

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis bilglass i Hillevåg legger også solfilm. De er ganske så rimelige på prisen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han der ronny e jo SKAM dyre..

 

Eg har nr t ein så e flinke å ok prisa!

 

andré

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er en god pris da? Finnes det noen som gjør dette på "privat basis" også eller?

 

Jeg skal legge bak B-stolpen på en Touran Varebil. Jeg fikk lagt film på Audien i fjor. Dette var det Scandinavia solfilm som gjorde. Ganske dyrt og helt greit resultat. Det irriterer meg at det ble lyse striper rundt kantene i bagasasjen der det er sånne svarte prikker. Prøvde å klage, men det var sånn det ble sa hun. Betalte akkurat 5 lapper for den jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo ganske grei pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. vet ikke helt om jeg er enig der. Hadde resultatet vært tipp topp så jo. Jeg trenger i grunnen ikke samme kvaliteten i Touranen, men vil ikke ha det så kjipt at det ser ut som om jeg har gjort det selv heller. Kanskje vanskelig å få i både pose og sekk men.. Derfor sjekker jeg bare om noen vet om noen "billig-løsninger" med legging av film. Sunniboy og annet er ikke aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny er nok ikke den billigste i distriktet nei, men våger nesten si han er den beste.

 

5000,- hørtes nå ikke helt vekke i pris, kjør innom eller ring å spør Fjokstad om pris. Han bruker sungard film hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvalitetsfilm koster, kvalitetsarbeid tar tid, tid hos fagmann koster penger, altså skikkelig soting koster mye penger! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt gjør det det, og de som er skikkelig flinke fortjener hver krone.

 

Er det mulig å få kjøpt kvalitetsfilm i Rogaland noe sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny selge også film så en kan få kjøpt av han. husker ikke prisen her og nå. Er ei god stund sija jeg spurte han om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.