Anbefalte innlegg

hvor har dere satt vwaudi-club klistremerkene deres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest vanlig plassering som jeg har sett, er på siderutene bak. Ser dessuten at enkelte medlemmer har fått laget seg egne "streamere" øverst på frontruta. Det er jo opp til hver enkelt hvor man setter merkene. Selv har jeg satt et i fronten på bilen i tillegg til de nevnte. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har fonten som er i klubblogoen? Vet den heter vag rounded, men klarer ikke å finne den noe sted. Tenkte å lage meg klistremerker i chrome :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har fonten som er i klubblogoen? Vet den heter vag rounded, men klarer ikke å finne den noe sted. Tenkte å lage meg klistremerker i chrome :)

 

Ikke for å ødelegge for deg, men all ettertrykk av logoen vår skal godkjennes av styret sentralt først. Dette er en offisiell logo med kopirettigheter og skal ikke benyttes uten samtykke fra eier. Bare så du har det klart -før- du lager din egen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge for deg, men all ettertrykk av logoen vår skal godkjennes av styret sentralt først. Dette er en offisiell logo med kopirettigheter og skal ikke benyttes uten samtykke fra eier. Bare så du har det klart -før- du lager din egen.

 

Okey.. Bare leste et sted at folk hadde laget streamere til frontruten, men de har vel kanskje fått det godkjent også. Hvem skal jeg eventuelt ta kontakt med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor har dere satt vwaudi-club klistremerkene deres?

 

Bakre sider rutene (begge sider) på begge bilene.

(+ klubb skilt plater foran og bak og lokallags merker på bakvindu.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.. Bare leste et sted at folk hadde laget streamere til frontruten, men de har vel kanskje fått det godkjent også. Hvem skal jeg eventuelt ta kontakt med?

 

Ja, er fullt klar over at "folk" har dette egenprodusert rundt forbi på bilene sine. Er dessverre en liten prosent av dem som er godkjent. Send du en mail til styret@vwaudi-club.no så behandler vi det omgående. I dette tilfellet er det nok enklere å få tillatelse enn tilgivelse ;)

 

Med tillatelse fra sentralt får du et par punktet å forholde deg til og et skriv på at du har en godkjent logo. Så har du ikke brutt noe kopirettighetslov heller! Woooo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angående disse klistermerkene.....

jeg solgte bilen min kjære golf i fjor sommer, og da ble alle merkene med. har ingen igjen:(

 

hva skal til for å få noen merker?

regner med de er gratis til medlemmer....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angående disse klistermerkene.....

jeg solgte bilen min kjære golf i fjor sommer, og da ble alle merkene med. har ingen igjen:(

 

hva skal til for å få noen merker?

regner med de er gratis til medlemmer....?

 

Noen lokallagsledere har dette, ellers får du det på våre treff hvis du er innom. Treff som Sigdal vintertreff, Bergen-Newcastle treff 2. helgen i februar, Motorfestivalen, Hovedtreff, Rudskogen osv. i tillegg til de lokale treffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som ikke har Avant da...

Tenkte på å sette merkene på trekantrutene bak dørene, men der var det akkurat ikke plass...

 

Noen forslag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fonten. Send meg en PM om det er ønskelig. (Og godkjent såklart!) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun teksten igjen VW og Audi Logo'n gikk dukken da jeg skulle vaske rutene.... Går det bra, eller er det i strid med logo reglene? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så forandrer man litegrann på logoen sånn at den juridisk ikke er den samme, så står man fritt til å gjøre som man vil. Navnet er såvidt jeg vet ikke noe registrert varemerke.. ;)

 

Personlig klarer jeg meg uten å gratisreklamere for noe som helst.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig klarer jeg meg uten å gratisreklamere for noe som helst..
Å kjøre med klubbklistremerke anser ikke jeg som reklame, men mer som å vise tilhørighet i en klubb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et lite spørsmål her fikk to stykk sånne klistre merker som jeg hadde tenkt og sette på bilen min, men så kom det meg for øre at dette ikke skulle setters på bilen om man var glad i å "bruke" den. Det vil si at gassen sitter ganske så ofte i gulvet??? hva er polisien her. må jo vurdere om jeg ksla sette de på bilen eller ikke. For bilen min er til og brukes litt utover de norske lover :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tilbake til plassering av merket.. som nevnt tidligere, di som ikke har Avant. Skulle det passe på siderutene (bakdørene) . Må jo si at det passer yppelig på Avanten :) . Og jeg har ikke sett på mine enda, men er dette fra innsiden og ut merker eller klistrer man det på utsia? tenker på sota ruter o.l :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tilbake til plassering av merket.. som nevnt tidligere, di som ikke har Avant. Skulle det passe på siderutene (bakdørene) . Må jo si at det passer yppelig på Avanten :) . Og jeg har ikke sett på mine enda, men er dette fra innsiden og ut merker eller klistrer man det på utsia? tenker på sota ruter o.l :confused:

 

 

Merkene festes på utsiden av ruten, så det har ikke noe å si for sotede ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem lager merkene? Satte mine bak på siderutene på roccoen, men de ble ødelagt av en bilvask... W UDI L B WEGE

 

Hadde det gått an å få noen for montering på innsiden? Ikke alle av oss som er fan av mørk soting heller...! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem lager merkene? Satte mine bak på siderutene på roccoen, men de ble ødelagt av en bilvask... W UDI L B WEGE

 

Hadde det gått an å få noen for montering på innsiden? Ikke alle av oss som er fan av mørk soting heller...! :)

 

De fleste dekorfirmaer kan vel lage slike merker, men som Andreas nevner så må det godkjennes av styret om man vil trykke egne merker som er like klubben sine da det er copyright på logoen. Hadde kanskje ikke vert då dumt om klubben hadde fått laget noen for festing på innsiden, men det er jo en ekstrakostnad da eventuelt.

 

Jeg har dette klisteret på innsiden av bakruten min. Festet det på innsiden både fordi volvofanatikerne her i området ikke skal ta det av og pga den teite viskeren som kommer på når jeg setter i revers samtidig som frontviskerene er på..

 

DSC01473.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med at noen av bokstavene sitter fast på den hvite remsen de er festet til. Bare tok så vidt opp, men allerede da satt noen igjen. Fikk de i posten i dag. :D Hvordan har dere gjort når dere har satt de på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sier at det hjelper å gni veldig sterkt på før du løsner. Du får prøve å lime remsen på igjen og gni litt før du prøver å løsne igjen. Er forresten ikke noe bra triks å lime på klistremerker nå om vinteren ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.