Høsttreff Classic Car Søndag 19 sept Moss.

Anbefalte innlegg

Det inviteres herved til et uformelt høsttreff på Jeløy ved Moss den 19 september.

 

Alle classic-VW/Audieiere er hjertelig velkommen til å ta med sine klenodier og møte likesinnede i hyggelige omgivelser. Det blir på den storslåtte Alby gård som også er kjent for flotte parkanlegg, en nydelig allé godt egnet for fotografering, Albykringle og Galleri F15.

 

 

Felleskjøring fra Mosseporten kjøpesenter inntil E6, vel 60km syd for Oslo, kl 13.00. Eller man kan møte direkte på Alby ca 13.30

 

Vi får parkere i "Indre gård" foran hovedbygningen og det legges opp til presentasjon av bilene som har møtt opp. Vi har også fått reservert møtelokaler i Naturhuset like inntil. Vegg i vegg ligger kafeteriaen der det er anledning til å kjøpe seg Albykringle eller annet etter eget behov.

 

Etter sosialt samvær på Alby tar vi en cruising til Rygge og Larkollen og vi ender opp på Bygdetunet i Rygge. Her er det fine omgivelser for mere fotoshoot, en tur innom forsvarsmuseet eller en tur i Smia som lokale helter holder varm.

 

 

Det vi trenger er en (uforpliktende) oversikt over omtrentlig deltakelse. og om mulig nevne hvilken bil det stilles opp med.

 

Landets flotteste Audi 100 1972 kommer, en meget sjelden VW K70 er på gang, og en Audi 60.

 

Selv stiller vi med VW K70L 1972, Audi 80LS 1980 og Audi 80LS 1976

 

 

Hilsen Håkon Aurlien og Ole-Håkon Opstad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er fire biler som kommer til Jeløy

 

Øverst Audi 80LS x 2: Ole Håkons 1976 og min 1980-modell, og min nesten urørte VW K70 1972

 

Under Kjell-Arne Torhovs unike urørte Audi 100 fra 1970

Audi 80 76+80.jpg

K70 2010.jpg

Audi 100 Kjell Arne.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, dette hadde vært flott å få med seg! Jeg kommer å kikker, da min '78 80 GLS ikke er helt det store å vise fram: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempemessig tiltak ! Takk så langt. Jeg håper mange vil delta med biler som er +20 år gamle. Stedet som er valgt ligger i rimelig avstand for de fleste i Østlands-regionen. Det er selvfølgelig veldig morsomt om det kom noen som også har lengere vei enn ca 10 -12 mil.

Det ville vært fint om noen fra interimstyret også kunne delta, gjerne med noen klubb-merker og skiltplater til ulike størrelser av skilt som sannsynligvis finnes på disse bilene som kommer. Videre er det fint om også noen kom som kunne ta noen bilder slik at det kunne bli en liten reportasje i neste Treffpunkt. (Jeg håper inderlig at det kan stables en redaksjon for klubbavisen på beina, som dere skjønner). Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer vel i en av disse tenker jeg :)

 

....eller kanskje jeg tar med begge 2 : rolleyes

 

V_rm_nstring_Hadeland_2010_158.sized.jpg

 

IMG_7929.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer vel i en av disse tenker jeg :)

 

....eller kanskje jeg tar med begge 2 : rolleyes

 

 

Vi regnet med minst en fra deg, så ta med begge!!! :)

 

Åh, dette hadde vært flott å få med seg! Jeg kommer å kikker, da min '78 80 GLS ikke er helt det store å vise fram: rolleyes

 

Ta den med da vel! Kanskje du får noen gode tips til restaureringen videre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg komme med rotta mi da tro?: klø :

 

P7100048.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å møte opp med det man har som man selv definerer som classic, dvs minimum 20 år. Inger krav til finish. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det bare å møte opp med det man har som man selv definerer som classic, dvs minimum 20 år. Inger krav til finish. ;)

 

Langt over 20 år ihvertfall:p

 

Så da dukker nok jeg opp så lenge været er greit: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å ta en tur med bobla; 1303 Big 1973

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å ta en tur med bobla; 1303 Big 1973

 

Hvis jeg består oppkjøring, så er jeg med:) Kjører Blå Einser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg består oppkjøring, så er jeg med:) Kjører Blå Einser!

 

Kolonne: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne jo hende at den grønne også skulle rulle seg en tur;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne jo hende at den grønne også skulle rulle seg en tur;)

 

Sier det igjen...vi som kjører fra Oslo/Akershus må få til en kolonne utover: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen hadde hatt plass til en liten gutt med stort kamera i bilen sin, som drar fra Skedsmo området, så hadde jeg vært evig taknemmelig. Bensin penger blir vi nok enige om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen hadde hatt plass til en liten gutt med stort kamera i bilen sin, som drar fra Skedsmo området, så hadde jeg vært evig taknemmelig. Bensin penger blir vi nok enige om :)

 

DIBS: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier det igjen...vi som kjører fra Oslo/Akershus må få til en kolonne utover: ja :

 

Dere kan sikkert få kjøre i kolonnen min :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også kjøre kolonne! Men nå har jeg alt mistet én koffert fra takgrinda, så jeg får se om jeg rekker avreisetidspunktet:p

Jeg kommer forøvrig med denne (har kun bilder med prøveskilt enda)

DSC_3747.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å ta en tur med bobla; 1303 Big 1973

 

Bra. Det ser ut til å komme en 1303 til, fra Askim.

 

Hvis jeg består oppkjøring, så er jeg med:) Kjører Blå Einser!

 

En blå einser? Supert, da blir det to slike også! :) Og en blå zweier, syncro faktisk.

 

I dag fikk jeg en foreløpig påmelding på en kobber Audi 80 1979, i nesten nybilstand. Da har min røde 1980-model godt selskap :)

 

Atle Egeberg stiller med smykket under, en Audi Coupe S. (bildet har han tatt selv, på demningen ved Solbergfoss. Nydelig, hva?)

Audi CoupeS.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trur nok jg tar turen.. 78 derby

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trur nok jg tar turen.. 78 derby

 

Flott!

 

 

Blir det bra vær kommer denne også: 75 modell Audi 80 LS. Min kollega Tore morer seg kostelig over å bruke hatt når han kjører denne bilen til og fra jobb. :)

Audi 80 tore.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg tar min -69 vw 1600 variant på luftetur!

IMAG0037.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir bra oppmøte med mange forskjellige modeller, det er bra!

 

Vi satser på en cruising i moss og omegn, en tur rundt Larkollen bla. Vel møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det ikke regner, så endrer jeg planer for hvilken bil jeg dukker opp i:)

 

Opphold, da blir det bussen.

P8240150.jpg

 

Ellers blir det Passat`n...rotta dropper jeg uansett:D

IMG_0519.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.