Noen som kan være behjelpelig med å legge om nye dekk på felg?

Anbefalte innlegg

Som overskrifta sier, så må jeg ha nye dekk på s4'n..

Har vært innom diverse dekksjapper og det er jo noen hinsides priser dem skal ha for denne jobben!!

Alt ifra 1500-1800,- : eek : Dette syntes jeg er ran på høylys dag, men kanskje det er alvorlig prisforskjell her og hjemme? ( betaler 150kr pr. dekk med avbalansering )

Så om noen her har en dekkomleggings maskin og har lyst å hjelpe hadde jeg satt utrolig pris på det! Skal selvsagt få noen kroner for det :)

 

- Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor sommer fikk jeg Rulle til å legge på fire nye dekk og avbalansere de, betalte 600,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte dem nå og fikk pris på 1600 for full pakke..

Har alle sjapper øket prisen når folk kommer med dekk kjøpt på nett kanskje?

Saltvedt skulle ha 1500 for full pakke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv ett verksted som ikke selger dekk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg la om 2 dekk på vianor på raglamyr, betalte 200kr per dekk med balansering ;)

 

dette var 17" mulig det er dyrere me større dim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror dem tar en dyr pris så lenge du ikke handler dekkene fra samme sjappa som du skal legge dem om. ringte litt rundt og hørte på pris i går på 265x30x19. skulle bestille fra dekkonline men prisen var så høy på omlegging at jeg hadde spart 400kr på og bestille derfra så jeg ga f og det er det dem vil tenker jeg.-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjenner en som skrur i skjoldastraumen som legger om dekk for et par hundre lapper!avbalanserer dekkene og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta turen innom mekonomen de tar 100 pr hjul med avalansering selv om du har kjøpt dekkå en an plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips.

Har fått lagt på nye dekk, men måtte ty til Saltvedt auto.. Bedre det enn å risikere å miste lappen :P

 

Skal ha mekonomen i bakhodet til neste gang!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta turen innom mekonomen de tar 100 pr hjul med avalansering selv om du har kjøpt dekkå en an plass :)

 

Stemme d: vinke :

Men det e litt dyrare fra 19" å oppover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.