Anbefalte innlegg

Program Vintertreff Funäsdalen 3-4-5 Februar 2012

 

Funas2012.jpg

 

 

Torsdag 2. Februar

Kl 2100 Påmelding til banekjøring på Eriksgården Fjällhotel

 

Fredag 3. Februar

 

Kl 0930 - 1000 Førermøte ved banen/teknisk kontroll/påmelding

 

Kl 1000 - 1500 Frikjøring isbane for biler med gategodkjente vinterdekk med eller uten pigg (ikke ispigg)

 

Kl 2000 Felles middag på Eriksgården Fjällhotel

 

Kl 2100 - 2200 Påmelding og førermøte på Eriksgården Fjällhotell, kjørekurs ved Hans Frisak

 

 

 

Lørdag 4. Februar

 

Kl 0930 Førermøte ved banen/teknisk kontroll/påmelding

 

Kl 1000 Banekjøringen starter

 

Kl 1130 Førermøte for etternølere

 

Kl 1200 – 1230 Preparering av bane, VACCS førermøte

 

Kl 1230 VACCS kjøring

 

Kl 1700 Banekjøringen avsluttes

 

Kl 2000 Felles middag m/resultater fra VACCS på Eriksgården Fjällhotel, her er det også muligheter for de som bor på andre steder enn Eriksgården å delta, men det er førstemann til mølla prinsippet som gjelder da det er noe begrensning på antall sitteplasser i matsalen.

 

Nattklubben åpner kl 2200, her anbefales det på det sterkeste å møte opp for gode sosiale opplevelser med likesinnede i en trivelig atmosfære!

 

 

 

Søndag 5. Februar

 

Kl 0930 Førermøte ved banen/teknisk kontroll/påmelding

 

Kl 1000 Banekjøringen starter

 

Kl 1200 - 1230 Preparering av banen

 

Kl 1600 Banekjøringen avsluttes

 

Det er ikke krav om VW Audi på dette treffet, klubbmedlemmer kan også kjøre med andre bilmerker på banen. Men som alltid stiller vi krav til at bilen skal være i god teknisk stand.

 

-Biler som har lekkasjer,manglende lys eller andre store tekniske mangler vil ikke få kjøre.

 

-Bur er ikke påbudt, men det anbefales spesiellt for de med ispigg.

 

-Det er ikke tillatt med løse gjenstader i kupe.

 

-Forbikjøring skal fortrinnsvis kun skje på rettstrekker, eller i oversiktlige svinger hvor bilen foran har gitt TYDELIG tegn til å slippe forbi. Den som kjører forbi har ansvaret!

 

-Vær oppmerksom på at du kan bli tatt igjen av raskere biler på banen og signaliser med blinklys for å slippe forbi.

 

-Uvettig kjøring i nærheten av andre biler på banen, samt på vei til og fra banen vil føre til bortvisning fra banen.

 

-Husk hjelm og max 2 personer i bilen

 

 

Banekjøring koster 600NOK eller 700SEK for hele helga, 400NOK eller 500sek om du bare skal kjøre en dag, dette inkluderer også dagslisens.

Husk kontanter!

 

 

Overnatting

 

For bestilling av overnatting kontakt http://www.funasdalsfjall.se tlf +46 684 15580 eller mail info@funasdalen.com

 

Evnt frittstående hoteller, hytter, leiligheter etc:

 

Eriksgårdens Fjällhotell (2)

http://www.eriksgarden.se/

Vintergatan 3

840 95 Funäsdalen

Tel.: 0684-21006

Fax: 0684-29107

info@eriksgarden.se

 

Hotell Funäsdalen (6)

http://www.hotell-funasdalen.se/

Box 34

840 95 Funäsdalen

Tel: 0684-214 30

Fax: 0684-21901

info@hotell-funasdalen.se

 

Skoogs Krog & Logi (7)

http://skoogskrog.com/

Rörosvägen 4

84095 Funäsdalen

Tel: 0684 - 215 50

 

Norrbyns Stugby (3)

http://norrbynsstugby.se

Vallarvägen 25

840 95 Funäsdalen

Tel 0684-212 05, 294 05

info@norrbynsstugby.se

 

Röstbergets Stugby (9)

http://www.voicemountain.se/

Renslingan

840 95 Funäsdalen

tel: 0684 21695

mob:070 2383929

info@rostberget.se

 

Funesdalenby.jpg?t=1297285703

 

Finnes mer her: http://www.funasdalsfjall.se/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=61

 

Felles middag på Eriksgården:

 

De som har rom på Eriksgården får denne menyen inklusiv i pakkepris (ikke lunsj lørdag). Medlemmer som bor på hytter/leiligheter kan booke seg inn på middagene på Eriksgården. De har plass til 160 personer i to matsaler. De ønsker forhåndspåmelding fra de som ikke bor på hotellet.

 

Här kommer menyn för helgen vecka 5.

 

Vill du, om möjligt, meddela de som kommer utifrån att de måste ringa och boka bord så att vi vet hur många som kommer och äter.

 

 

Torsdag

Eriks Burgare

Kladdkaka med glass 235kr

 

 

Fredag

Räk- och grill buffe´ 235kr

 

 

Lördag

Skaldjurssoppa med kräft- och räktimbal

Tournedos med pepparsås och potatisgratin 295kr

 

 

Paketpris middag 3 dagar 750kr

 

 

 

 

Lördag lunch:

Renskav 145kr

Hamburgare med pommes frites 169kr

Skaldjurssoppa 95kr

Spagetti Bolognese 110kr

Fläsknoisette med bearnaisesås och pommes frites 135kr

 

 

 

Vintergatan 3

840 95 Funäsdalen

+46 (0)684 210 06

+46 (0)684 291 07

info@eriksgarden.se

eriksgarden.se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å presisere det. Det er IKKE så langt at det bare kan avskrives. Ta det som en tur, det tar 6 timer fra Oslo i følge google, og nå sist brukte jeg noe lignende

 

http://maps.google.no/maps?f=d&source=s_d&saddr=Oslo&daddr=Fun%C3%A4sdalen,+H%C3%A4rjedalen+kommune,+Sverige&geocode=FUgzkgMdThGkACk58GfyYW5BRjGaHiPTX2CSfg%3BFRliugMd91-_ACm3kBiKwR1sRjH1Dgm6VKXPjQ&hl=no&mra=ls&sll=61.22266,11.9476&sspn=5.2517,19.753418&ie=UTF8&z=6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vi pån allerede ;) klar jeg hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å presisere det. Det er IKKE så langt at det bare kan avskrives. Ta det som en tur, det tar 6 timer fra Oslo i følge google, og nå sist brukte jeg noe lignende

 

Vi brukte vel faktisk bare 5 1/2 opp og da lå vi stort sett i fartsgrensen hele veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er med neste år også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar til dette :)

Spørs om man skal invistere i ispigg til dette treffet for og teste det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden det ikke ble tur på meg i år blir det hvertfall til neste år :P: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også garantert med !!! la til dato på bosted allerede før vi dro !! så der er det i boks !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir neste år også med forhåpentligvis fangern mer inntakt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, artig å høre "søringan" klage på avstand til ting:)

 

Var på dette treffet ifjor med Tom Bakland, vi brukte nøyaktig 17 timer på 135 mil fra Tromsø:)

Sinnsyk bra stemning der alle føler seg velkommen.

 

Dette er det beste treffet jeg har vært på i klubbens regi og jeg gleder med sykt til å delta i 2012!

 

For de som ikke har vært på dette treffet anbefales på det sterkeste!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hotellrom på Eriksgården booket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til nesten år skal jeg være med. og denne gang lover jeg at jeg kommer. så får vi se om det blir med passaten eller en vinterbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag 3. Februar

Kl 1000 - 1500 Frikjøring isbane for biler med gategodkjente vinterdekk med eller uten pigg (ikke ispigg)

 

Jeg håper forbudet mot ispigg gjelder kun på fredagen, og ikke for hele helgen? : eek :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper forbudet mot ispigg gjelder kun på fredagen, og ikke for hele helgen? : eek :: klø :

 

Det er der bare for å spare banen til resten av helgen. Så det er fortsatt lov med ispigg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynte plutselig å glede meg skikkelig til dette igjen, til dette treffet SKAL audien være klar og den skal jaggu få smake!! Første treffet med ispigg her, dette skal bli fest!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er der bare for å spare banen til resten av helgen. Så det er fortsatt lov med ispigg ;)

 

Regnet med at det var det som var årsaken ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar for hyttetur igjen :D

 

31012009501.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg så tråden tenkte jeg snø, så tenkte jeg vinter, så tenkte jeg quattro, så tenkte jeg at det er ikke mange dagene til jul.

det er jo snart på tide å begynne med julegavene, igjen. man rekker jo ikke å gjøre noe annet en å henge opp julepynten, å når du først har hengt den opp så skal den ned igjen. ikke rart mange fortsatt har julelysene hengende i grana utenfor huset og bare tar ut kontakten om sommeren og putter den i i jula. =)

 

men veldig flott du er ute i god tid, jeg er klar til treff og gleder meg til treffet og til quattro sesongen kommer igjen, håper på en fantastisk vinter med mye snø som ligger lenge i år =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje man skal kaste seg rundt og bestille hytte i år. Var litt tungt og kjøre frem og tilbake begge dagene ifjor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar som et egg også Ole :) Strau Rom på deg igjen kanskje LOL..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

årets beste treff :-) artigste som er å kjøre uten feste :-) ;-) !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.. Feste må du har Even . Pigg såklart :) tar med meg dobbel oppsettning jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.. Feste må du har Even . Pigg såklart :) tar med meg dobbel oppsettning jeg.

 

Ja skal ha pigg i år jeg og ! kjørt uten før pga lite krutt , ikke at det er noe og juble for nå el men skal vel klare å dra di rundt :-) !!! hvis ikke kjøre jeg driten at skogs og drikk meg full i stedet !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.