Hadeland Vårmønstring, Parts&Retards edition

Anbefalte innlegg

Vårmønsting Hadeland i samarbeid med Parts&Retards

 

--------------------------------------------------------------------------------

Dato: 01.05.11

Inngang : 50,- pr bil

Sted: Møller

--------------------------------------------------------------------------------

Kioskpriser:

Burger: 50,-

Pølse: 20,-

Brus: 20,-

Kaffe: 5,-

--------------------------------------------------------------------------------

Agenda:

 

Åpning av plass: 12:00

Premieutdeling: 15:00

Stenging av plass: 16:00

Kiosken er åpen hele tiden.

(Ja skal prøve skaffe kaffe)

 

--------------------------------------------------------------------------------

Årets premiering:

 

Beste Audi

Beste VW

Top 5 VW

Top 5 Audi

Longest distance

Beste Lakk

Beste interiør/stereo

Beste felg

Beste innovasjon

Beste Classic

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Da prøver vi igjen som i de foregående år og lage i stand en "liten" vårmønstring på Hadeland. Norges største ustillingstreff for vag?

 

Håper alle som har vært her før + alle nye som selvfølgelig har lyst, pakker sammen bilen vasker den blank og fin og kommer til Hadeland igjen.

Vi stiller da som alltid med fint vær og godt humør.

 

Dømming blir etter god gammel standard.

 

 

For alle dem nye som kommer følger her en liten beskrivelse av vegen dit:

 

Når man kommer fra oslo så er det bare og svinge av mot Mohagen industrifelt, med en gang man har svingt av der, så er det til høyre og så førtste venstre. Fra Gjøvik så er det bare og svinge av og ta til høyre under veien igjen, det er et stort bygg så ikke vanskelig og se.

 

 

News!

 

Parts and Retards gir et gavekort på en verdi av 3000,- til Beste Audi og Beste VW.

I tillegg så deler vi ut en egen pris som vi har kalt P&R Award Hadeland som vi bedømmer.

Premien her i tillegg til pokal er også et gavekort på 3000,-

 

VI tar med bilpleie, t-skjorter og sånn + at det er premiere på Lupoen (stiller utenfor konkurranse) og det nye teltet vårt...

 

Håper mange tar turen. Vi gler oss.

 

Sitat fra Håkon S :)

Vell møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefen på Møller var borte i dag også nå. Da ringer jeg han igjen i morgen.... Kommer mer info asap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato og sted er bekreftet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig!

Gleder meg allerede..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker veldig dårlig at det "kræsjer" med Valdres alltså. Er enten denne dato'n eller ikke noe i år. Hva syntes folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valdres har vel 30. april, men 2 treff på 2 dager, why not?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når på dagen blir det evt? må rekke å komme hjem fra valdres :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en laaaaang og kald vinter så er det bare fint å starte sesongen med to treff på rad : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lett 2 treff på ei helg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato og sted er bekreftet.

Unnskyld dumt spørsmål, men Møller hvor? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, det høres positivt ut. Da sier vi at det ble treff den dagen.

 

For alle dem nye som kommer følger her en liten beskrivelse av vegen dit:

 

Når man kommer fra oslo så er det bare og svinge av mot Mohagen industrifelt, med en gang man har svingt av der, så er det til høyre og så førtste venstre. Fra Gjøvik så er det bare og svinge av og ta til høyre under veien igjen, det er et stort bygg så ikke vanskelig og se.

 

Det blir litt senere åpnigstid i år det blir kl 12:00 og premieutdeling kl 15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg! Hadeland er et av de treffa jeg liker best. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neineinei akkurat den helga jeg har bilen til shining hos gutta i Ås, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 treff på samme helg, må vel prøve å klare å få med seg det.

Får ta med seg nok vaskeshinnings middel så en hvertfall får ren bil.

 

Appropo vasking, vil det fortsatt være muligheter for å låne vaskehallen på Møller eller? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp Møller også er d Esso rett nedi veien der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld dumt spørsmål, men Møller hvor? :)

 

 

Møller Bil Gran

Mohagalia 2

2770 Jaren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg! Dette er vårens høydepunkt.

Må bare få bilen ferdig til da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bare ønske det var litt nærmere.. men får se om jeg kan ordne meg en overnatting i Oslo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig skikkelig klar for dette treffet, men frøkna har bursdag og øverst på ønskelista hennes er vel verken at hun er med på biltreff eller at jeg prioriterer biltreff fremfor henne (siden jeg gjorde det på valdrestreff ifjor) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig skikkelig klar for dette treffet, men frøkna har bursdag og øverst på ønskelista hennes er vel verken at hun er med på biltreff eller at jeg prioriterer biltreff fremfor henne (siden jeg gjorde det på valdrestreff ifjor) ;)

 

ta henne med på en flott middag eller noe moro på kvelden så kan du dra på treff på dagen. burde vært en grei fordeling dette. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig skikkelig klar for dette treffet, men frøkna har bursdag og øverst på ønskelista hennes er vel verken at hun er med på biltreff eller at jeg prioriterer biltreff fremfor henne (siden jeg gjorde det på valdrestreff ifjor) ;)

 

Leier ut teltplass i hagen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok se om jeg ikke får lurt meg til noe her.. Kjøpte en rimelig kostbar gave til henne her om dagen, som jeg vet hun har ønsket seg over lang tid.. Ikke at jeg skjønner logikken med å betale 5000spenn for noen høyhæla sko med rød såle, men men... Da får hun det hun vil, også får jeg dra på treff (håper jeg) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok se om jeg ikke får lurt meg til noe her.. Kjøpte en rimelig kostbar gave til henne her om dagen, som jeg vet hun har ønsket seg over lang tid.. Ikke at jeg skjønner logikken med å betale 5000spenn for noen høyhæla sko med rød såle, men men... Da får hun det hun vil, også får jeg dra på treff (håper jeg) ;)

 

Vi kjører i følge så det er ikke noe å prate om en gang det :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som da nyinnflytta på Hadeland, og siden VR6n er klar så blir det vel en tur til Jaren da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller med stand på treffet, tar med litt t-skjorter, bilpleie og sånn... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.