Tour De Mjøsa 2011- Hamar 6/7 August kl 12:00

Hvordan ønsker dere å ha årets treff? Se første post for info ang alternativene  

67 stemmer

  1. 1. Hvordan ønsker dere å ha årets treff? Se første post for info ang alternativene

    • Alternativ 1
      12
    • Alternativ 2
      42
    • Alternativ 3
      13


Anbefalte innlegg

Hei og hopp. Da følger info for årets treff i Tour De Mjøsa serien på Hamar.

 

Vi starter kl 12:00 på Møller Hamar hvor vi tar utstilling samt premieutdeling der. Av dere som har stemt på vote'n så har flertallet landet der og da retter vi oss deretter. MEN, da håper jeg alle også blir med videre til Skurven for camping, sosialt og morro der.

 

Regner med at vi tar turen utover mot skurven i fire tida.

Det er butikker og mange muligheter til å handle inn det man trenger i nærområde.

Vi stiller med griller som kan brukes utover kvelden.

 

Vi kan love i hvertfall:

 

God stemning.

 

Salg av mat og drikke både på Møller og Skurven

 

Fest og morro.

 

FETE premier og ikke minst utvida klasser..... Vi kan nevne Tøffeste Ratlook, Fineste Luftkjølt, Show'n'Shine samt Møllers Choice hvor Møller sine ansatte velger den bilen de føler er absolutt finest av alle oppmøtte.

 

hyggelige mennesker og mye sosialt.

 

Alt ellers bringer dere selv såklart ;)

 

 

For bilder fra i fjor ta en titt HER (vel og merke alle treffa og jeg VET det er mange som ikke har lagt ut bilder)

 

Og så kan jo alle dere som var med i fjor fortelle om hvor fantastisk morro det var :D

 

Vi håper å se så mange av dere som mulig på treff. Vel møtt.

 

Mvh Mjøsa Lokallag

 

OBS: Vi søker trubadur til treffet. Trenger ikke være noe mere en god sangstemme og en kassegitar da vi samles rundt bålet for kos. Hvis noen kjenner flinke musikere av noe slag som vil stille opp (mot betaling såklart) så si ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her har det i hvertfall vært litt stemming ser jeg. Men lite respons ellers. Er det ikke mange som vil ha 2 dagerstreff ? Har dere ingen tanker rundt dette ellers? Skal vi klare å lage et skikkelig treff så må vi få respons fra DERE.

 

Aaaaand GO...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg syns det ble ett bra treff i fjor ;) selv om det ikke var så veldig mange på skurven?

 

jeg stemmer for 2dagers treff og møter uansett opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med på en 2 dagers vi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes selv det var utrolig moro med et slik sosialt 2 dagers treff og ser virkerlig frem til det i år også og håper så mange som mulig har lyst til å være med på dette.

Kan anbefales på det sterkeste, og er vi like heldige med været i år også så er det ingen tvil.

 

: vinke : BLI MED FOLKENS!!!! : vinke :

 

 

Har også vært i kontakt med Møller Hamar og de har lørdagsåpent denne lørdagen så da er det også muligheter for prøvekjøringer, titte på nytt og brukt VW eller Audi osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant det ikke er noe uforutsett så stiller jeg :)

 

Stemte alternativ 2 da jeg mener den virka mest ålreit, men håper og kunne være der begge dagene :) Knall fint på Næs ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her var det altså hele 16 stk av 411??? som har stemt på 17 dager. Er det ingen interesse for et treff eller har folk ikke våkna etter vinterdvalen enda?

 

Minn gjerne på bekjente om å ta en titt innom her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støtter den Rolf, ser ikke ut som om folk er klare for TDM treffene i år... : gråter :

 

Com´on guys!!!! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek :: eek :NEI NEI NEI NEI. dette er helt feil dato. skal i brylup den lørdagen.: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på alle Tour De Mjøsa treffene: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x3 :) må jo på alle :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper flere blir med i år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant je er hjemme fra Afgh en tur. (noe jeg tror) Er je med! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett denne tråden før nå jeg..

 

Men jo, så lenge jeg er hjemme denne helga så er jeg med på todagers, og jeg syns det med å ha utstillinga på lørdag og premieutdeling på søndag, altså alternativ 1 virker knall. Da lokker du folk med utover til Skurven også.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var det vi prøvde å få til i fjor også, og mange ble faktisk med utover også, men etterhvert dro folk så desverre var det ikke så mange igjen..

 

Satser på at flere blir med i år : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja - da var TDM Gjøvik unnagjort og om 6 uker er vi i gang igjen på Hamar :)

 

På dagens treff ble avviklingen av festen på Skurven diskutert og et forslag som kom opp var at vi dropper band i år og gjør det litt mer "uformelt" med en trubadur og/eller musikk fra en av klubbens biler.

I tillegg satser vi på en rebusløype og turbokasting som i fjor :)

 

Vi vil gjerne ha noen innspill på dette - og tilbakemeldinger på at folket vil delta på festen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har planer om å være med på alle Tour De Mjøsa -treffene, det startet i går på Gjøvik og når jeg leser om hvordan det blir på Hamar så tenker jeg bare OPPTUR, ser virkelig fram til dette og stemte selv for Alternativ 2 :)

 

Skal tipse alle venner og kjente om dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: mad :håper virkelig det blir drivende litt utover eftaen på lørdag på møller.jeg har arbeids helg å ekke ferdig før kl 15 lørdag: gråter :

sku gjerne hatt med detta altså: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kommer:p: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når starter det, da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar med meg telt,seng å pils å dukker opp :D helst alternativ 3 for min del men :) hehe da jeg jobber lørdag å ikke er i hamar før klokka 18 :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit å vite om dere satser på alternativ 1, 2 eller 3 snart ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.