Anbefalte innlegg

hvor mange er det som kunne tenke seg å være meg på en runde med Gocart Lørdag den 18 feb. på Harald Huysman på Alnabru

andre lokallag tamper er jo alltids velkomne de og

dette blir å kjøre såkalt Lé Mans løp altså team kjøring i 1time

 

Sakset fra Huysman sine sider:

 

På Harald Huysman Karting kan du oppleve samme type løp i 1, 2 eller 3 timer!

 

 

Le Mans løp er basert på teamarbeid hvor førerskifte og service pågår kontinuerlig. Vårt Le Mans løp arrangeres over 1, 2 eller 3 timer, alt etter ønske og antall deltagere. Konkurransen passer for 20 personer og flere.

 

 

Før løpsstart vil deltagerne få en grundig briefing/sikkerhetskurs. Her kan man også få noen gode kjøretips!

Deltagerne fordeles på inntil 10 lag, hvor hvert lag får tildelt en gokart. Lagene oppnevner selv en lagleder som har ansvaret for å kalle inn sitt lag til førerskifte. Hemmeligheten er å ikke kjøre for lenge av gangen. Samtidig er det viktig å ikke ha for mange førerskifter, det tar tid! Taktikk og planlegging er viktig før løpet. Det laget som har flest runder etter løpets slutt går av med seieren.

 

 

Etter løpet bør man avslutte med en skikkelig premieseremoni hvor de tre beste lagene som passerer målstreken med flest runder kan stige opp på seierspallen og nyte hyllesten fra andre deltagere og publikum.Se linken under for våre alternativer:

 

 

Løpet egner seg utmerket i forbindelse med teambuilding. Dette har, for mange bedrifter, vært en utmerket avslutning på en lang møtedag. Hva med en intern konkurranse avdelinger imellom eller et "venners venners" løp? Mulighetene er mange og vi hjelper deg så gjerne.

 

folk som skal være med:

Kjetil Ryengen 115

Mikael Grønholm Geertsen 105

Henrik Haugen 80

Harald Bäckmark 105

Jon Christian Aardal

Rune-André Georgsen 88

Andreas Haugland 70

X(Fabian Rosenberg 86)X

Arve Egeberg 130

Christoffer Johansen 97

Frank Glimdal 68

Morten Løkås 76

Knut-Erik Jacobsen 110

Haavard Bakken 88

Stian Hoel Bergseth 130

John-Arne Øverby

Bjørnar Støen 105

Robert Hagen 80

må bare legge inn alt her ellers så er det helt sikkert at noe går i glemmeboksen

 

setter grensen på 20stk 17stk nå folkens

eventuelt om det skulle komme 4 og 4 til så går det sikkert greit da vi tenker lag på 4

 

 

oppmøte kl.1700 og det er snakk om 145kr pr heat pr pers. og vi ser for oss at alle vil kjøre 3heat(altså 435kr totalt)

Og begynner og kjøre kl.1800

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med. Tillat med folk fra andre lokallag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette på alnabru?

 

dette er på Alnabru ja

 

Jeg er helt klart med. Tillat med folk fra andre lokallag? :)

 

selvfølgelig, men de får ikke lov å vinne over meg(regner med at det er en selvskrevet regel her i klubben ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med så det holder! skal bare begynne å be nå om at jeg får en bra kart! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt å se det er liv i lokallaget for en hyggelig sammen komst'a

det kommer til å komme litt mer info etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! (fra feil lokallag. Og jeg skal vinne over Frank)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med. Og jeg er en jævel i å snurre folk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Frank, team up? :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er også med. teamenee blit valgt utifra vekten så vå får så like team som mulig. :) håper så mange som mulig tar seg turen så jeg kan slå alle sammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er også med. teamenee blit valgt utifra vekten så vå får så like team som mulig. :) håper så mange som mulig tar seg turen så jeg kan slå alle sammen

 

som Arve sier så prøver vi på å få så lik vektfordeling på lagene som mulig, så anbefaler alle som vil være med og også poste vekta si

Og ingen mobbing takk vet at vekt forhold ikke alltid er like kult og poste men som sagt tar dette nærmere hjul.

og liten advarsel til de som føler for å slenge med leppa angående andres vekt så har ikke jeg ett problem med å parkere DISconnecten min opp ett vist sted på den/de personen(e)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med for å dra ned snittvekta;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen syns det er skikkelig fælt å poste vekta si kan dem vel sende Frank en PM. Jeg er med og veier 115kilo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fornuftig forslag Kjetil :) jeg veier 97 kilo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si hva vekten havner på, da jeg trener 3 ganger i uken, men er på 105 kg nå, og jeg har det helt fint med å dra opp snittet på laget mitt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener å poste vekta si? :)

 

jepp men dette trenger vi ikke å måtte legge ut nå, da (h)jula kommer før vi skal kjøre

men dere kan helt sikkert sende meg en pm med vekt, for de som heller vil det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

105kg her. Etter min erfaring med gokart så har ikke vekt så fryktlig mye å si, du må bare bremse mindre en vis man veier lite, så du slipper å akselere opp så mange ganger. Den beste på mitt bedriftslag var ca 1.95 høy 110+ kg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknikk og erfaring har vel så mye å si ;)

 

Men skal love deg for at hvis vi ikke gjør det sånn, så vil noen som ikke kommer først over linja bruke det som unnskyldning :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! (fra feil lokallag. Og jeg skal vinne over Frank)

 

tror ikke det er noe stort problem å vinne over meg men

er jeg heldig så er jeg på 70kg etter hjul og min erfaring er at de som ligger rundt 100kg har best vekt på carten (med tanke på at ligger du bredt mister du mye av aksen ut av svingene, noe som jeg har problemer med)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kartene på HHK er så råtne at vekt har null å si uansett.

Selv veier jeg 0.086 tonn. :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.