Første styremøte i nye styret avholdt :) (Agenda/Møtereferat)

Anbefalte innlegg

Hei hei godtfolk :)

Vi har nå avholdt det første styremøtet i Bergen med det nye styret.

Eg må personlig si at dette lover veldig bra, engasjementet er veldig stort blant alle i styret, og ikke minst blant alle i lokallaget. Facebook gruppen til nye lokallaget økte med ca 40 medlemmer bare etter søndagens shoot.

Takker Kjell Breivik som ordnet med lokale for styremøtet.

Styremøtet ble faktisk 3 timer langt, og vi hadde mye og snakke om. Vi har og funnet ut at dette er jo ikke noe som skal holdes hemmelig på noe vis, og har derfor bestemt at vi skriver fyldige møte agendaer og referat slik at alle kan komme med innspill til og de mener ting blir gjort rett eller galt. (se vedlegg)

Referatet stemmer ikke helt punktmessig etter agendaen, men alt ble snakket om og notert ;)

Vår kjære lokallagsleder Ole-Jørgen hadde til og med tatt med seg kake for anledningen.

326211_10150338575260976_581245975_8657291_1347982774_o.jpg

Styremøte VACN Bergen Lokallag 25.doc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om folk har kommentarer til noe av det som blir diskutert på disse møtene både positivt og negativt, så er dere hjertelig velkommen til og skrive noe om det her. Eller sende en PM til ett medlem av styret. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra at dere legger ut referatet offentlig, dere går foran med et godt ekempel for de andre lokallagene og hovedstyret: rock :

 

Da har allerede administratorene snappet opp hvem som er i styret og at Raa skal være lokallagsmoderator, så dette er nesten helt i orden. Er noe kluss med Ole-Jørgens bruker, så det jobbes det med for at skal ordne seg.

Dermed skal det være slik at alle dere som er i styret (foreløpig unntatt Ole-Jørgen) har fått opp en ekstra underkategori 'Lokallagsstyre Bergen' som de vanlige medlemmene ikke har tilgang til. Den må dere gjerne bruke til å diskutere innad i styret. Den store fordelen med å bruke den er jo at det blir mer kontinuitet i styrets arbeid over flere år fremfor om dere bruker Facebook, så jeg vil absolutt oppfordre dere til å bruke den. Da vil nye i lokallagsstyret feks kunne lese historikken bakover i tid og raskere komme seg inn i arbeidet.

 

Forøvrig, når dere har slike tekniske anmodninger rundt forumet så er det bare å rapportere tråden det gjelder. I dette tilfellet rapporterte jeg første post og kopierte fra referatet deres hvem som har vervene, så fikset Aadne brukerne deres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra jobbet og veldig fint at dere legger ut referat fra styremøte.

Morsomt også at engasjementet er blitt stort i Bergen.

 

Vi i Hovedstyret skal prøve å hjelpe dere så godt vi kan med videre utvikling av lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra at dere legger ut referatet offentlig, dere går foran med et godt ekempel for de andre lokallagene og hovedstyret: rock :

 

Da har allerede administratorene snappet opp hvem som er i styret og at Raa skal være lokallagsmoderator, så dette er nesten helt i orden. Er noe kluss med Ole-Jørgens bruker, så det jobbes det med for at skal ordne seg.

Dermed skal det være slik at alle dere som er i styret (foreløpig unntatt Ole-Jørgen) har fått opp en ekstra underkategori 'Lokallagsstyre Bergen' som de vanlige medlemmene ikke har tilgang til. Den må dere gjerne bruke til å diskutere innad i styret. Den store fordelen med å bruke den er jo at det blir mer kontinuitet i styrets arbeid over flere år fremfor om dere bruker Facebook, så jeg vil absolutt oppfordre dere til å bruke den. Da vil nye i lokallagsstyret feks kunne lese historikken bakover i tid og raskere komme seg inn i arbeidet.

 

Forøvrig, når dere har slike tekniske anmodninger rundt forumet så er det bare å rapportere tråden det gjelder. I dette tilfellet rapporterte jeg første post og kopierte fra referatet deres hvem som har vervene, så fikset Aadne brukerne deres.

 

Meget bra jobbet og veldig fint at dere legger ut referat fra styremøte.

Morsomt også at engasjementet er blitt stort i Bergen.

 

Vi i Hovedstyret skal prøve å hjelpe dere så godt vi kan med videre utvikling av lokallaget.

 

Takk til dere begge. Vi synes og det er kjempemorro med så stort engasjement. :)

Når det gjelder rapportering så blir det nok mindre av det fremover Steinar siden Cristoffer har fått moderator rettigheter. Blir litt enklere og holde oss selv oppdatert.

Ser frem til og høre fra dere angående Epost til lokallaget. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut som min bruker er i orden nå, da jeg har tilgang til tråden du refererer til:)

Vi setter stor pris på all hjelp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott iniativ!! Keep up the good work!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.