Ny info 1.Mai treff i Valdres !

Kommer du på 1.mai treff i Valdres ?  

39 stemmer

  1. 1. Kommer du på 1.mai treff i Valdres ?

    • Jeg\vi kommer fredag.
      12
    • Jeg\vi kommer lørdag.
      12
    • Jeg\vi kommer kun søndag.
      9
    • Jeg\vi har desverre ikke anledning denne gang.
      6


Anbefalte innlegg

Her kommer endelig litt oppdatert informasjon ang treffet.

Vi har til vår store forskrekkelse funnet ut at det skal være dansegalla (!) på samme campingen denne lørdagskvelden.. For å være 100% sikre på at ingen biler blir utsatt for klåfingrede danseløver har vi derfor lånt utstillingsområde av ASKO, dette området ligger i umiddelbar nærhet til campingen og har høye gjerder samt låsbare porter.

Utstilling,premieutdeling samt de "organiserte" sosiale aktivitetene vil skje på dette området.

 

For de som ønsker det blir det mulighet for parkering av biler på dette området allerede fredag kveld.

Området har bra vaskemuligheter.

 

Publikumsparkering vil bli på parkeringsplassen til Valdres Storsenter ca 100m fra utstillingsområdet.

 

Vi kommer ikke til å kreve inngangspenger, men en "utstillingsavgift" på 100kr pr bil som skal inn på området.

 

Det vil bli solgt grillmat lørdag kveld samt søndag til gunstige priser.

 

Som vist i forrige tråd ligger treffet meget sentralt plassert.

Kjøreruter:

Fra Oslo: Det raskeste vil være å kjøre om Sandvika,Hønefoss og derfra mot Fagernes

 

Fra sør\vestlandet: Det raskeste vil for de fleste være å kjøre om Haugesund,Etne,Hardanger,Geilo,Gol-Fagernes

 

Vi har fått informasjon om at man regner med at Valdresflya skal åpnes for trafikk ca 15.April. Dette medfører MYE kortere reisevei for de som kommer nordfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lånt en hytte i området så jeg drar opp på fredag. Sansynligvis med både Scirocco'n og Touran'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de fra Bergen/Voss området vil det vel være raskest å kjøre E-16 gjennom Lærdalstunnelen og over Filefjell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse fulle gamle desperate kjerringer som knu...er som om det er siste gangen hver gang, og masse bil intressert ungdom som helt sikkert ikke er noe mindre fulle på samme plass.... Hvor skal dette ende...!??? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse fulle gamle desperate kjerringer som knu...er som om det er siste gangen hver gang, og masse bil intressert ungdom som helt sikkert ikke er noe mindre fulle på samme plass.... Hvor skal dette ende...!??? :D

 

 

JJJJJOOOOOHHHHHOOOOOOO!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm begynner å haste litt med å få ferdig bilen.

Får bli lite øl å mye skruing i helga tror jeg...

audimotor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wææææ har du skjært istykker den strøkne gamlebilen min ????? du ække god....

 

Jan Brede ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wææææ har du skjært istykker den strøkne gamlebilen min ????? du ække god....

 

Jan Brede ;)

 

 

Det bare falt ifrahverandre.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jan brede hva med å lese pm'en din iblandt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo ut til å bli veldig bra. Avlåst område hvor bilen får stå i fred er jo helt konge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo ut til å bli veldig bra. Avlåst område hvor bilen får stå i fred er jo helt konge.

 

Vi kommer til å ha portene åpne ett par timer på Lørdagskvelden, slik at folk kan parkere og registrere seg.

 

Portene er da låst fram til kl 09:00 Søndag(1.mai)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.