Anbefalte innlegg

Har et problem med vindusheisbryterne i dørene på bilen min. Ingen av bryterne i dørene klarer å styre motoren, men den i midtkonsollen som kjører alle samtidig funker fint. Bryterne i dørene kan holde igjen den i midtkonsollen, dvs at hvis jeg tar ned rutene med den i midten, men trykker "opp" på den i førerdøra stopper denne.

 

Noen som vet noe om dette, eller hva jeg skal gjøre så setter jeg pris på at dere gir en lyd ;)

 

 

MVH Martin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ..... det er stille her:p

 

Ehm, det er jo et "signal" til bryterne pga at de kan stoppe den i midtkonsollen og alle motorene fungerer jo som de skal. Bryterne i dørene klarer bare ikke styre motoren selv :P

 

noen som vil fortsette en liten Brainstorm her???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har en cab i området jeg kan låne bryteren av for å finne feilen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller noen som har koblingsskjema til vindusheisbryterne i audi 80 cab?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var forbløffende stille her...

 

Jeg tror ikke det er noe galt med bryterne dine. Det er sannsynligvis kablene i døråpningen som er brutt av pga materialtretthet. Sjekk dette først! Det er et typisk problem på de fleste biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var forbløffende stille her...

 

Jeg tror ikke det er noe galt med bryterne dine. Det er sannsynligvis kablene i døråpningen som er brutt av pga materialtretthet. Sjekk dette først! Det er et typisk problem på de fleste biler.

 

 

Det går jo an å prøve, men er jo litt rart når alle bryterne i dørene kan holde igjen vinduet når bryteren i midtkonsollen brukes ? jeg skal sjekke om det er brudd der ledningene føres inn i døra :)

 

takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg ikke klokere, men litt på vei.

 

Funnet ut at det er 218 releene som styrer vindusheisene. MEN det er en annen lyd inni alle ledningene som kommer innimellom når jeg kjører vinduene opp og ned. Noen som vet om det er en slags hjerne som sitter der?

IMAG0946.jpg

 

Noen som vet hva dette er? kaaaaan henne denne lager lyden :S

IMAG0947.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en side på tysk (oversatt med google til engelsk) som kanskje er til hjelp.

 

Her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ga svar på om 363 releet hadde noe å si: rock : jeg skal ta det opp å se etter feil straks :)

 

Mulig jeg kjører innom Audi og spør etter pris på en ny også :P

 

Takk for hjelp Heine Sørensen :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

343 sto det på mitt relee, og det var ikkeno relee det var en hjerne som koster 2600,- nytt. enda en ting jeg tar fra en delebil hvis noen har "hint".

 

En annen ting er jo at det ikke lenger er så rart at det ikke kommer lyd fra den i og med at det ikke er et relee :P derfor er jeg like langt..

 

hyggelig om dere kommer med innspill her, like forvirra enda :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.