Sjelden sjanse. BBS E76 magnesiumfelger 8,5x15 vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mine BBS E76 magnesium-felger. Nye 1,5 toms ytterlipper på alle 4 felgene,4 stk sjeldne rustfrie senterkopper med BBS emblem,nye skruer,tønner pulverlakkert sort,senter ikke lakkert men glassblåst. Felgene er i deler for øyeblikket. Skambud og innbytte er ikke aktuelt.....siden de ikke behøver å selges. De som kjenner til slike felger vet at dette er en sjelden mulighet,dette er ekte 4x100 ikke omborra så du slipper tykke adapter. Vurderes solgt for bud OVER 15 000 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder kommer etterhvert,tønner er ikke kommet tilbake fra pulverlakkering enda. Kan legges til at det rally-style tønner som er laget for store belastninger med en ekstra fals. Felgene er av typen "reverse mount" med senteret innerst,tønne,og så ytter-ring. Så de kan ikke "stokkes" om slik som enkelte E-serie felger kan.

 

Lagt til etter 1 dag 6 timer:

 

Her er noen bilder jeg tok av et senter før det ble glassblåst. En tidligere eier hadde lakkert ALLE felgene helt hvite overalt : rolleyes

 

Senterboring på 57,1 mm.Høyde fra bakside av senter til anleggsflate er 28 mm.¨

 

 

IMAG0114.jpg

IMAG0115.jpg

IMAG0116.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen bilder fra da jeg kjøpte de og da jeg delte felgene. Det siste er av to tønner satt sammen for morro skyld ;) Også lagt ved et bilde av samme type rustfrie senterkopper som jeg har.

 

E76.jpg

IMAG0140-1.jpg

bbsrustfrie.jpg

IMAG0141-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ytter-ringer lar tydeligvis vente på seg,men de er bestilt. Så det blir snart komplette felger.....tønna pulverlakkert sort,senteret i gull,orginale rustfrie BBS senterkopper og nye skruer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ytter-ringer lar tydeligvis vente på seg,men de er bestilt. Så det blir snart komplette felger.....tønna pulverlakkert sort,senteret i gull,orginale rustfrie BBS senterkopper og nye skruer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her burde folk kjenne sin besøkelses tid, løp og kjøp :)

 

Synd det ikke er 5*112 så kunne jeg handla de. Eller dette er vel versjonen med 16 skruer som ikke går på 16 og 17" ringa kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her burde folk kjenne sin besøkelses tid, løp og kjøp :)

 

Synd det ikke er 5*112 så kunne jeg handla de. Eller dette er vel versjonen med 16 skruer som ikke går på 16 og 17" ringa kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 skruer og smått senter (type 12,4"-ish).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 skruer og smått senter (type 12,4"-ish).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 skruer og smått senter (type 12,4"-ish).
Stemmer bra det ja,passer desverre ikke med ringer fra 16/17/18 toms ringer.....skulle gjerne bygd de om til 16 tommer hvis det hadde gått. Men ekte 4x100 er sjelden vare når det gjelder E-serie BBS Motorsport,de her har til og med 57,1 mm senterborring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fårstår heller ikke at noen andre har handla disse grom felgene. Hadde det ikke vært for eg hadde et sett slike så hadde hvertfall eg vurdert disse. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fårstår heller ikke at noen andre har handla disse grom felgene. Hadde det ikke vært for eg hadde et sett slike så hadde hvertfall eg vurdert disse. :)
De ultimate oldschool-hjula i mine øyne. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ser ut til å ha relativt god plass til bremser også, i motsetning til andre felger fra dette merket:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ser ut til å ha relativt god plass til bremser også, i motsetning til andre felger fra dette merket:).
Har sett verre ja,men du skal ha litt baller for å bruke disse til banefelger. Passer bedre på en show n` shine bil synes jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett verre ja,men du skal ha litt baller for å bruke disse til banefelger. Passer bedre på en show n` shine bil synes jeg :)

 

De er jo designet for å brukes.. racingfelger vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.