Anbefalte innlegg

Lukket banekjøring den 10 mai - Vålerbanen

--------------------------------------------------------------------------------

 

Vi prøver igjen iår også siden det ble ett vellykket treff ifjor. Jeg tipper at antall biler blir omtrent som ifjor, kanskje noen flere.

Vi var 29 biler ifjor og siden det er under grensa på 35 før man må ha vakter i depotet, så ble det da flytende kjøring gjennom hele tidsperioden. Med unntak når bane mannskapet hadde 30 min matpause midtveis.

 

For de som liker å kjøre mest mulig er dette en ypperlig mulighet for mye kjøring og uten kø. Her kommer du rett utpå banen uten å vente (i motsetning av Trackday som du ofte må vente i 30-40 min i kø for å få kjøre).

 

En venn av meg har booket Våler banen den 10 mai, fra klokken 15:00 til 21:00. Jeg ordner med påmelding for Audi/VW biler her. De som er interessert i kjøring så kan dere melde dere på til meg. Litt usikker på taket (ca 35 biler tror jeg) på antall biler, så her kan det lønne seg å melde seg på tidlig om man ønsker kjøring (første man til mølla prinsippet)

 

På dette treffet vil da være alt mulig av biler. Drifting er ikke tillatt. Prisen blir avgjørende utifra hvor mang som melder seg på, men det er anslått at prisen bil ligge rundt 1000 kr.

 

 

Dato: 10 mai

Tid: 15:00 - 21:00

 

 

 

Send meg en melding, pm eller sms om noen ønsker en å bli med.

 

tlf 995 39 855 eller rdrage@broadpark.no

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wörthersee begynner 10 mai :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe bil treff/messe i tyskland ?

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på ! Meld meg på . 1 st Audi S2 sikka 350 ++ hk . :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

notert :)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe bil treff/messe i tyskland ?

 

 

Robert

 

Er et bittelite treff i Østeriket. Vet ikke hvor mange biler som kommer, 30 000+?

 

 

Er vel ca 25 her på forumet som skal nedover, er ifra 16 til 19 mai. Vi reiser fredag den 9.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er et bittelite treff i Østeriket. Vet ikke hvor mange biler som kommer, 30 000+?

 

Er vel ca 25 her på forumet som skal nedover, er ifra 16 til 19 mai. Vi reiser fredag den 9.

 

ok :) blir sikkert kult dette her ....

 

blir nok ikke riktig så mange på Våler den 10 mai :) hehe ....

 

 

Blir nok en tur nedover iår, men da til ringen tenker jeg. Siden jeg ikke fikk vært med ifjor, så må jeg få testet den banen iår. Har jo spilt den banen en del ganger i PS3, så må jeg få testet den live også .......

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo rett før det første treffet vårt på Rudskogen, så de som kommer langveisfra kanskje kan kombinere dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo rett før det første treffet vårt på Rudskogen, så de som kommer langveisfra kanskje kan kombinere dette.

 

yes, det går an det. Få testet og finjustert bilen før "hoved" treffet :)

 

 

Jeg venter på svar fra han som har booket treffet om status, hvor mange som er påmeldt til nå og hva som blir taket.

 

Siden vi var 29 biler ifjor og det gikk uten kø, så antar jeg at det er plass til en god del biler. Men som sagt, målet er ikke få med så mange som mulig da hovedformålet er å kunne kjøre mye uten kø. Blir det over 35 biler, så må banen stille depot vakter. (Sålenge det er mindre enn 35 biler kan det være flytende kjøring)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er treff på rudskogen noen få dager, så er vel kanskje ikke dette så aktuelt da ?

 

PS! Mulig treffet blir kansellert eller utsatt til sommeren ...

 

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fortsatt håp om at det kan bli kjøring på torsdagen(10 mai), rett før kjøringen for Audi klubb treffet på Rudskogen.

 

Men jeg trenger noen flere for at det skal bli noe kjøring her ?

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøringen ble avlyst :( Prøver igjen litt seinere iår .....

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefint sku ha prøvd bil på bane igjen men passa veldig dårlig i mai!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.