Anbefalte innlegg

Lufter salg av sommerfelgene mine da jeg har handlet nye.

 

felgene er av merket Ocean Thunder i størrelsen 8,5x19 ET45 med bolt sirkel 5x108 og 5x112.

De har senter borring på 72,6 men har senterringer så disse passer rett på golf 6 og jetta 6. husker ikke hva denne er i farta.

 

Det er 5 stk felger i det hele da den ene måtte kappes opp da gjengene på sentermutteren låste seg da jeg hadde klart å dra de til skakt ved montering. Kan fint brukes som reservehjul feks men ser ikke pen ut i senter.

 

4 stk dekk merke Duro dim 235,35,19 helt kurrante sommerdekk som sitter overraskende godt på ved bløtt føre. Gått noen få mil i fjor sommer så kan nesten regnes som nye. Kjørt med kun 2 mnd.

 

Pris antydning 7000,-

Felgene ligger på Hamar og kan hentes der evt leveres i nærområde.

 

Frakt utenom dette avtales etter evt kjøp.

 

Bilder:

 

049_G.sized.jpg

 

096_G.sized.jpg

 

053_G.sized.jpg

 

098_G.sized.jpg

 

103_G.sized.jpg

 

002_G_001.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Vet du hvilken vektklasse felgene tåler? Og hvilken Li har dekka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Vet du hvilken vektklasse felgene tåler? Og hvilken Li har dekka?

 

Hei. Har ingen kjapp info på det nå. Skal det stå merking på felgene som jeg kan sjekke ut?

Regner me at li står på dekka selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal titte etter. Kan sjekke de i morra da de ligger på jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LI er om der f eks står 235/35x19 94W da er det 94 som er Load Index. :)

Står somregel på baksiden av eikene hvilken vekt felgene tåler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått sjekket litt mere.

 

LI på 91 og vekt på felgene tolker jeg til 690kg.

 

Se vedlagte bilder av samtlige eiker inv samt dekkprofilen.

 

007_G_001.sized.jpg

 

008_G_001.sized.jpg

 

009_G_001.sized.jpg

 

010_G_003.sized.jpg

 

011_G_001.sized.jpg

 

012_G_001.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen interesserte ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mnjo, kanskje. Mulighet for å stikke innom deg i morra efta og titte på dem? Jobber på Hamar, så er vel ikke langt unna..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt mulig. De ligger på jobben (Nydal) så kan bare avtale nærmere utover dagen. treffer meg på 93263166

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for titten Rolf. Så bra ut disse, men var en som ville ta mine hjul i innbytte på noen 19", så da ble det det enkleste for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for titten Rolf. Så bra ut disse, men var en som ville ta mine hjul i innbytte på noen 19", så da ble det det enkleste for meg.

 

Bare hyggelig det. Vurderer å kunne splitte salget noe hvis det er noen som er kun int i dekk evt felga. Er de ikke solgt før påske kommer jeg til å sette dekka på nye sommerfelga istede da jeg ikke har råd til dekk løst nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar du felg og dekk gå for 6k ved hurtig handel? eventuelt mulighet til å møte meg en eller annen plass i mellom fagernes og hamar?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar du felg og dekk gå for 6k ved hurtig handel? eventuelt mulighet til å møte meg en eller annen plass i mellom fagernes og hamar?:)

 

Firma som skulle sende meg siste felgen hadde såklart ikke fått det i orden før påske så det er ikke i orden. Trenger sommerdekk på nye felga så tar du de for 6000 som de er så er det greit. Siste felgen vil koste 900 svenske i tilfelle.

 

Kan sikkert møte deg på andre sida et sted hvis det er aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da står jeg over, skulle hatt 4 komplette hjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er de fortsatt til salgs? mye går bare felgene for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs og mangler siste felgen fortsatt også. Glemte hele greia etter at jeg fikk over dekka på nye felgene.

Selger kun felger da 3 hele og ene som må byttes ut for 3000,- Kan ordne med kontaktinfo til de som selger disse i Sverige evt så må jeg mase mere på de og da blir det 4000,- for komplett sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000,- hvis du maser hørtes ut som en god pris : smil :

 

skal opp hvertfall til oslo og grensa til sverige den 27. mai, tror du vi kunne ordnet noe da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt noe mere tid på å skaffe til veie siste felgen som er skadet. Disse går dermed for en billig penge hvis noen vil ta seg bryet med å skaffe siste felgen selv. Har ikke tid til å styre med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.