Problemer med å starte A6 4B 1,8T, pga bensintilførsel (?)

Anbefalte innlegg

Problemet begynte på lørdag da jeg skulle starte bilen. Har hatt litt problemer med dårlig batteri og antok at dette var problemet ettersom jeg såvidt fikk tenningslyd når jeg skulle starte. Bytta batteri og fikk med en gang start på bilen. Kjørte den ikke noe mer utenom at den sveiv i noen minutter problemfritt.

 

Når jeg i dag igjen skulle starte, står bilen bare og kjinner og får nesten starte. For meg høres det ut som om drivstofftilførselen ikke fungerer som den skal. Har sjekka sikring på bensinpumpe og at bensinpumpa fungerer. Etterhvert har det også kommet varsel for oljen. Nivået er fint på denne ved peiling.

 

Har også prøvd å koble fra batteriet over en tid og prøvd å koble på igjen mtp feilkoder fra ECU. Prøvde også å koble til diagnoseverktøy, men fikk ikke henta ut noen feilkoder med det...

 

Noen som har erfaring med og forslag på hva det kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ta en scan med VagCom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ta en scan med VagCom :)

 

Høres jo ut som en plan. Noen i Sandnes/Stavangerområdet som kan hjelpe en stakkars i nød? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg inn en liten notis i Stavanger offtopic tråden så er det flere som ser den da mange bare leser der inne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.