Anbefalte innlegg

Meget pen Audi A6 2.7 Biturbo sedan med 6 trinns manuell og kun 115 000 km på tellern (lav km pga at bilen har vært beslaglagt av økokrim og har stått parkert fra 14/9-2006 til 8/1-2010 når jeg kjøpte den.

 

2002 modell (facelift med diverse forbedringer, lettere hjulnav? manifolder osv)

Original 250 hester (vært hos Johan en liten tur da)

Montert defa motor og kupevarmer

Veldig bra Nokian Hakka R på originale 17" audi felger

Avtagbart hengerfeste (hengervekt på 1900 kg)

Meget pene originale sport seter med chess stoff

Audi consert med 9 høyttalere (original aktiv sub bak) bra lyd.

Grill og alle lister rundt vinduer, bagasjerom er originalt svarte

Tannreim med tilbehør ble byttet på 76 000 km

Oljeskift hver 10 000 km i mitt eie.

Nye bremseskiver og klosser 16/11-12

Eu OK 21/11-12

 

Meget pen bil og den absolutt beste og mest problemfrie Audièn jeg har hatt. Selges pga at vi har kjøpt ny familiebil (Subaru XV) og den gamle s4èn min trenger sårt pleie/bruk igjen:)

 

Bilen er ikke ihjæl skrudd eller herjekjørt i mitt eie (hørt rykter om at det var kone bil hos forrige eier), utmerket altternativ for de som er ute etter s4 2.7 Biturbo

 

Setter ned pris da omregistreringsavgiften har gått ned.

 

Prisantydning: 160 000,- inklusiv omregistrering og årsavgift 2013, kan trekke fra 5000 hvis bilen selges med ett hjulsett (vinter eller sommer)

 

Lars Sveen

95282976

 

Finn annonsen har gått ut, åpen for fornuftige bud

audi1.jpg

audi2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter i spenning på flere bilder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er på ferie i Thailand nå og fikk det så fryktelig travelt før jeg skulle reise så rakk ikke ta noen bilder. Kommer hjem 30/6 og skal få tatt bilder og lagt ut så fort jeg kommer hjem. Hvis du går inn på mine innlegg finner du en tråd med noen flere bilder jeg har tatt tidligere. Mvh Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, fant tråden din, da vet jeg hvilken bil det er:) Kos deg videre på ferie:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beige skinninteriør? Navi?

Soltak?

 

Ser no at det ikkje var skinn... Huskeregel til meg sjølv: Husk å les før ein stille dumme spørsmål...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke skinn, ikke navi og ikke soltak :-). Navi og skinn er jo ikke noe problem å ettermonterte da, hadde fortjent et Rs6 interiør den bilen her :-).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, oppdatert annonse på finn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Så fin ut den Touranen din, men den blir nok litt dyr. Har egentlig for mange biler (4 stk Audi nå) og vil redusere bilparken litt, innbytte må bli type billig bil opptil ca 30 000 +/-.

 

Mvh

 

Lars Sveen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.