Anbefalte innlegg

Selv om det står "felger selges" i topic, vil jeg gjerne presisere at det er mer passende med "felger vurderes solgt". Dette fordi jeg vet at disse felgene vil passe min egen bil særdeles godt og har dermed litt lyst til å bruke disse selv. Derfor må det rette budet til, før det skal være aktuelt å selge de.

 

Felgene det er snakk om er av det flotte designet "Opera", laget av OZ.

Dette er ettertraktede felger og spesielle i dimensjonen jeg har liggende. Dette settet er også varianten uten skrudd senter.

 

8,5x20 ET35 foran og 9,5x20 ET43 bak.

 

Disse felgene har en ytterring som er festet med skruer ytterst i tønna (fra baksiden).

Ringene skal tas av og poleres opp igjen, slik at de fremstår som "nye".

 

Den ene felgen har fått en bitteliten sprekk i innerkant (inn mot dekket) og skal sveises. Denne sprekken er 0,5cm max.

 

Sentrene trenger igrunn ikke ny lakk, men jeg kommer til å lakkere de - sålenge ytterringen er demontert allikevel. Kommer til å få de lakkert i samme originalfarge og legge på ett ekstra lag klarlakk eller to.

 

Sluttproduktet vil da være ett sett med OZ Opera felger som er så gode som nye og vil passe særdeles mange biler. Dette er flotte kvalitetsfelger som nærmest uthever eksklusivitet og klasse. Vanvittig cleant og flott design.

 

Velger å legge ut bilder av tilsvarende felger, med ikke nødvendigvis samme bredde oppsett. Alle bildene jeg fant var av passater, tydeligvis det jeg er mest fan av personlig.

 

SP_A0106.jpg

IMG_6598.jpg

352hmdu.jpg

109_0940_sized.jpg

 

Også har man Morten Øiamo sin A4. Her vet jeg det er 9,5 rundt baut. Fantastisk oppsett!

549655_10151424494390125_675770124_23380

 

 

Prisantydning: 18.000,- /BUD

Kan evnt kjøpes i nåværende tilstand, da ringene rundt trenger litt jobb. Bud på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr deg en kroneis og en karamell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan selges som de er for 13.000,-

 

Bilder kommer ikveld, da jeg skal ta en liten opprydding :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikle:) dette hadde vært noe å hatt på S6'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikle:) dette hadde vært noe å hatt på S6'n.

 

Det er bare å handle ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det kun felger? eller er det dekk også? hvilken dim bruker du nå?

tenker på at det må bli lik rulleomkrets på quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært noe på konebilen, hmmmmm....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det kun felger? eller er det dekk også? hvilken dim bruker du nå?

tenker på at det må bli lik rulleomkrets på quattro

 

Dette er kun felger. Har ett sett 20" dekk, men de vil bli i smaleste laget for de fleste. 225.30.20 Achilles ATR Sport.

 

Dette hadde vært noe på konebilen, hmmmmm....

 

Bare å fyre løs ;)

 

Lagt til etter 6 dager 19 timer:

 

Da er felgene plukket fra hverandre og klare for å sendes avgårde på lakkering.. Selvom det egentlig ikke er noen grunn til det.. bare jeg som er pirkete..

 

Nye ringer blir det ikke på de fra min side, så jeg bare polerer de opp igjen.

Klar for salg innen kort tid, men kan i utgangspunktet leveres omgående.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.