GOKART!!! Trening 10. og race 24. august!

Anbefalte innlegg

VACN GOKART 2012

IMG_0058.jpg

 

VACN Vestfold har de seneste årene vist styrke på gokartbanen i Andebu, og nå er det på tide å vise hvem som er best!

Derfor inviterer vi til trening for lokallaget 10. August, og konkurranse mot Telemark den 24. Begge dagene er fredager, og vi håper på knallvær, men kanskje med noen drypp for spenningens skyld! :P

 

Fredag 10. August:

Fri trening, man kjører så mye man vil. Vi har reservert banen fra kl. 19-20, men er det ledig, er det sikkert bare å kjøre mer.

 

Fredag 24. August:

Vi inviterer Telemark til å konkurrere mot oss, forrige gang gikk de av med seieren, nå er det vår tur!

Vi ser an hvor mange som melder seg på før vi velger konkurranseform, da evt. LeMans må bestilles hos kartutleieren på forhånd!

Grillen er varm fra kl. 18, vi serverer pølser med tilbehør som sist.

Pølser: gratis!

Brusboks: 10,- (Cola/Fanta)

 

Påmelding til begge treff, si fra så snart du vet om du kommer, men senest en uke før! (både antall førere og tilskuere for serveringens skyld)

Dette er et familievennlig tiltak, det er både kiosk og toaletter på området.

 

Håper mange både nye og gamle medlemmer kan komme, så vi kan banke Telemarksbataljonen en gang for alle!

 

Vel møtt!

 

Detaljer om priser og kjøreanvisning på hjemmesiden til kartutleie.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner med oss:

10.: 1x fører (Bjørn Eirik)

24.: 1x fører (Bjørn Eirik), 2x mat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer den tiende for å desperat prøve å forbedre rundetider, mest for min egen irritasjon.

 

24. derimot, er jeg ganske sikker på at jeg må pent stille som heiagjeng, da helsen ikke er på topp etter nylig sykehusbesøk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter opp den 24 for kjøring :D

 

Får trene litt på gokart ferdighetene i Danmark før den tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag 10. - Kanskje. Spørs om jeg har tid eller ikke.. Driver jo å skrur sammen en gammel bil om dagen..

Fredag 24. - Satser på å komme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satser på og dukke opp begge dagene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere på trening? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner det som rimelig sikkert at jeg kommer begge dagene, da det ser ut til å ordne seg greit med Bobla i tide.. Får skilter i dag, og da er mye gjort.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer på trening den 10, Kristine må sjekke vaktlista si før hu veit om hu kan være med og heie.

24. ser det derimot verre ut med...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere? Det er mange karter.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok i morgen, vet ikke helt om den 24 enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i dag, så får jeg lufta bobla litt mer på veien opp også.. Har fått sveiset om bakpotta litt, sånn at den henger noen cm høyere opp, så da kommer jeg meg nok frem.. : smil :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det detter jo av deler, så du får punkte fast alt som er løst Kristian;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det detter jo av deler, så du får punkte fast alt som er løst Kristian;)

 

En gammel boble skal miste deler... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått lagt ut resultater ennå dessverre, men prøver senere i dag.. :P

 

Været ser ikke så ille ut så langt!

 

Foreløpig påmeldte:

Chris William: kun mat

AB&BE: 1 fører + 2x mat

Marius: 1 fører

Kristian: 1 fører + 2x mat

Jan Ivar: 1 fører

Thomas H: ? (regner med at du kommer!)

Alexander: ?

Dag Audun: 1 fører +?

Jeanette+Heine: 2 + 2

 

 

Ingen flere som vil være med og forsvare vestfolds ære? :D

Gratis pølser også! (Tipper vi kan sponse noen brusbokser også når jeg tenker meg om..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tider fra treningen den 10. med uoffisielle resultater. Dessverre ble ikke første heat timet, så resultatene er fra 2. og 3. heat.

 

En annen ting: Trenger en mann/dame til å hjelpe til fredag, da AB tar seg av kantinedrift!

Vedkommende må holde orden på hvem som kjører hvilken kart og sørger for å hente tidsskjemaene, jeg fikser skjema og det som skal til. Primært en som ikke skal kjøre, tenker jeg.. (Chris William? :D)

File0001.PDF

File0002.PDF

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar jobben jeg :)

 

 

... Tydelig at det er helt bingo hvilke karter som går bra og ikke, ser karten som totalt grusa forrige gang ikke gikk så bra denne gangen, og den værte karten sist gikk i topp-sjiktet nå.

Jeg synes det er veldig dumt at de ikke går likt så man kan måle seg opp og se hva man gjør bra og dårlig, rett og slett for mange variabler....

 

De ser forøvrig ut til å gå dårligere i år, da bestetid var 1.08 ifjor og beste kjørte 1.11 i år.

Jeg forøvrig ser ut til å kjøre likt. 1.14 ifjor, 1.14 iår :P

Derimot så føler jeg kjørte relativt bra og hvis vi går utifra at kartene går dårligere i år, og jeg har lik tid betyr jo egentlig at jeg har kjørt bedre, sååå jeg later som jeg tror på det og legger meg happy :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en idé å trekke hvilken kart man får til hvert enkelt heat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, kanskje for å avvæpne eventuelle beskyldninger ifra Telemark om at vi vet hvilke karter som går bra og ei, men som sagt. Jeg tror det er helt vilkårlig hvem som går bedre enn andre. Tror de motorene har gått noen runder og forgasserne er nok litt værsyke, hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer . to på mat . kansje begge kjører .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger kanskje 2 mat fra denne kanten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at d spøker for meg, har fått en smell i ryggen i helga og blir mulig sengeliggende:( jeg må se ann dagsformen, men har blitt gradvis bedremed mye hvile:/ og jeg som hadde så lyst til og være med:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som at d spøker for meg, har fått en smell i ryggen i helga og blir mulig sengeliggende:( jeg må se ann dagsformen, men har blitt gradvis bedremed mye hvile:/ og jeg som hadde så lyst til og være med:(

 

Usjda!!! Vi kysser fingrene og håper du kommer deg kjapt, Jan Ivar!!!

(Klarer du å komme, spise pølser og heie hjelper det også!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ska gjøre et forsøk på d, takk! ;) Når er d oppmøte evt hvis jeg og formen kommer overrens? 18?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi griller fra kl. 18, starter kjøring fra kl.19 når vi overtar banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.