Vestlandstreff 11-12. Juni Haugesund

Anbefalte innlegg

Nå har vi for alvor sett oss ned å diskutert treffet som kommer den 11-12/6 2005.

Komm frem til en god del ting i dag så nå begynner det for alvor å dette på plass.

Kommer tilbake med mer info og tidliste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på godt oppmøte denne helgen! Blir verfall mye gnikking på min bil frem til denne helga!

 

Snakkes : vinke :

Flyer.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Program for treffet i Haugesund:

 

Lørdag:

10 – 13: Oppmøte/innkvartering på Haraldshaugen Camping

13 – 15: Crusing og miniustilling på Amanda Storsenter. (Her vil det også være gode muligheter for de som ønsker å kjøpe grillmat og drikke til senere på kvelden)

Ca 15: Felles avreise til Amanda senteret til Årabrot anlegget

16 – 20: Autoslalom på Årabrot Motorsenter (150 kr pr bil)

20 - ??: Grilling og sosialt på Haraldshaugen Camping

 

Søndag:

10 – 12: Oppmøte for alle som skal stille ut bil (50 kr pr bil)

12 – 15: Utstilling på Haraldshaugen Camping med premiering (gratis inngang)

 

For de som ikke har overdnet overnatting enda, anbefaler vi (av praktiske og sosiale årasker) selvsagt Haraldshaugen Camping, tlf 52728077.

 

Håper flest mulig fra både nært og fjernt tar turen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig dumt at dette kræsjer med bug run! : mad :

 

anbefaler alle dere andre som ikke skal til bug run å ta turen til haugesund på treff denne helga! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar da, du vet jo hva som er rett valg mellom oss og bugrun :) oss selfølgelig :D sikkert bedre sjangs for å dra i havn en pokal her hjemme :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare minne om treffet neste helg, att flest mulig tar turen over , opp eller ned til Haugesund hvor det blir tidenes treff, her kan du ligge på treff området i telt eller hytte opp til deg selv og

sosialt samvær med musikk og "karaoke har Tord lovet " : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere fra østlands distriktet kan også ta turen over hit, så får dere erfart hvordan vi gjør det på vestlandet : flau :

 

Håper på nydelig vær, så nå er det bare å be til værgudene, og i tillegg håpe at Tord ikke synger surt :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At jeg synger skikkelig surt DET garranterer jeg... Men det med karaoke/Singstar var jo egentlig ment som spøk da, men klart... vi kan jo alltids gjør alvor av det :) Kunne jo vært artig dersom vi hadde hatt konkuranse lokallagene imellom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At jeg synger skikkelig surt DET garranterer jeg... Men det med karaoke/Singstar var jo egentlig ment som spøk da, men klart... vi kan jo alltids gjør alvor av det :) Kunne jo vært artig dersom vi hadde hatt konkuranse lokallagene imellom.

 

 

Helt klart intern konkuranse hadde vært kult det.

 

Dette blir jo ett treff med "alt" bil, aotoslalom, utstilling, karaoke, "overnatting på omradet "(det får de ikke på østlandet) , grilling og diskusjoner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 – 20: Autoslalom på Årabrot Motorsenter (150 kr pr bil)

Hvordan blir reglene for kjøring? Er vel bare en bil omgangen da? og ingen regler om hjelm?(slippe å ta med)

Og når du mener autoslalom: er det "banekjøring" på go-kartbannen eller noe annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir reglene for kjøring? Er vel bare en bil omgangen da? og ingen regler om hjelm?(slippe å ta med)

Og når du mener autoslalom: er det "banekjøring" på go-kartbannen eller noe annet?

 

Nå svarer jeg kanskje litt i tåka her, men du trenger ikke hjelm, og det er vel "banekjøring" igjennom kjegler som kalles autoslalom, forstod det slik at du ikke fikk noe topp fart, men du skulle komme deg igjennom ei løype raskest mulig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang autoslalom finner du det meste av info her

 

Men som allerede nevnt så blir det satt opp en bane med kjegler på gokart banen som en skal igjennom raskest mulig og uten å være borti hinder. Mao er det mer kjøreferdighetene det kommer ann på fremfor mest mulig effekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må østlendingene være snille å ta turen over til oss :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå nærmer det seg med storm skritt så nå må alle komme til Haugesund , dette blir gøy med Autoslalom på tid og grilling , utstilling ++++

 

Kom igjen folkens : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at min økonomi tilsier at jeg ikke kunne ta turen alikavel...

 

Får håpe at det stemmer bedre til neste år... Lykke til med treffet... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg, ihaaaaaaaaaaaaaaaaaa : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prioritering vettu :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er adressen til Haraldshaugen camping? Slik at jeg kan plotte den inn i "kartboka" Husker ikke helt hvor det var hen for 2 årsiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er adressen til Haraldshaugen camping? Slik at jeg kan plotte den inn i "kartboka" Husker ikke helt hvor det var hen for 2 årsiden...

 

Haraldshaugv. 5515 Haugesund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmelding:

VESTLANDET LØRDAG

 

Skyet, regnbyger. Gradvis lettere utover dagen, og til kvelden oppholdsvær og gløtt av sol. Nordlig bris, forbigående frisk bris på kysten. Uendret temperatur.

Blir akkuratt som to siden dette. Bare å ta med seg varme klær. Satser på fint hver uansett vel?: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmelding:

VESTLANDET LØRDAG

 

Skyet, regnbyger. Gradvis lettere utover dagen, og til kvelden oppholdsvær og gløtt av sol. Nordlig bris, forbigående frisk bris på kysten. Uendret temperatur.

Blir akkuratt som to siden dette. Bare å ta med seg varme klær. Satser på fint hver uansett vel?: ja :

 

været har nå vært veldig greit i dag, varmt i lufta, litt overskyet, også kom det en liten skur nå i natt i 1tida men ellers veldig bra vær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror de blir bra vær. her i vats er iallefall været nydeligt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på øynå titter nå sola frem også, med en svak vind... litt uggen nå etter nattens festing, men jeg kommer bort i 11 tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.