Video: Nordmøre Gatebilklubb Lånkebanen 2005 Vårtreff

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg klart å fått tid til å få ferdig denne videoen!

 

test3.jpg

 

Nordmøre Gatebilklubb - www.nordmoregatebilklubb.com

Arrangerer to ganger om året et genialt treff på Lånkebanen i midt norge.

 

Jeg var der og filmet og har laget en liten videosnutt dere kan laste ned her! :D

ngk-treff-lankebanen-april-2005-divx.avi

(Divx Video http://www.divx.com , 150 mb stor. Velg høyre og lagre mål som!)

Ekstra Mirror her om du skulle føle for å teste den:

ngk-treff-lankebanen-april-2005-divx.avi

 

Anngående filmen.. Dette er min "korte nettversjon" haha Fortsatt 20 grusomme minutter å pine seg gjennom.

For de mer entusiastiske har jeg redigert ferdig en 40 minutters versjon, men den er så dårlig at den gikk "straigt to video" aka dvd :)

 

Kommentarer er alltid ønsket, gjerne negative :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: cool : *titegnvaretmustja*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krem Tor Morten...

you rock : rock :

 

*laste ned*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva?? Har du med KVINNZ i bilen Morten?! : eek :;)

Hva hyla mest? Hun eller Nokian dekka? :D

 

BRA video Pudding! Synes det var fin redigering av filmen, dog ikke HELT min

musikksmak hele veien...

 

Skulle likt å hørt HELE kommentaren (din?) da Julie og jeg seiler forbi hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallfilm igjen, Tor Morten.. Helt ærlig så er det artig å se du utvikler deg for hver produksjon som kommer ut.

Artig med masse kameravinkler og bilde-i-bilde finesser.. (eller hva det heter)

Jeg kan skrive under på at redigering av dette kaliberet tar tid. Og når du i tillegg gjør dette uten å få betalt for det, så er det ikke annet å si enn tusen takk, og massiv respekt.

Hvis jeg skulle komme med noen ønsker, hadde jeg villet sett litt mer av S2 avanten og A8'en.. Men skjønner at dette er en produksjon for massene, og ikke direkte mot vag-huer.

 

Takk igjen, og stå på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er bare utrolig dyktig,å sitte i timesvis å redigere å styre!!! Laster ALLTID ned filmene dine når du legger de ut fordi jeg VET at det alltid er bra :tilber::tilber::tilber: Du vil ikke påta deg oppdraget å lage klubbvideo da ?? : smil : Imponerer ikke så mye når man ser kun rød/sølv fargete biler hele tiden : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har man fått sett på filmen...

Mye bra her. Kjeda meg ikke ett eneste sekund, og hvis det var noe som var kjedeli så var den endel av den dulle kjøringa mi... (Mye lusekjøring på meg... :o var jo 'generalprøve' igrunn, og hadde jo litt problems med diverse... *kremt*) Kunne godt kutta mye av den inboardgreia for min del, men :)

Jo, og så var lyden på den inboardbiten med meg litt lav? blei lissom plutsli så stille, og jeg VET det ikke er fordi bilen min er stille inni ;)

 

Forøvrig, syns du fikk litt mere passeli balanse mellom banekjøring, drifting, publikum, og akskonk. Blei lissom ikke lei av ting.

Enig med det som sies over. Vises at du har utvikla deg og stadig kommer lengre og blir flinkere. Og det at du selv syns du KUNNE brukt mere tid og er misfornøyd med diverse viser bare hvor lista begynner å ligge ;)

 

Alt i alt:

Gull... :tilber:

 

gleder oss til dvd'en også kommer ut

 

Mvh Morten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg imponert over "jolla" di frøken Bondø!!! Men den går bare på 4 sylindre da :D Kjøringa til Julie med A8 var tøff også. Har ikke sett slik kjøring med A8 før iallfall : rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, og så var lyden på den inboardbiten med meg litt lav? blei lissom plutsli så stille, og jeg VET det ikke er fordi bilen min er stille inni ;)

 

Hehe jeg gjorde en blunder og endte opp med å bruke lyden fra kamera midt i bilen istedenfor stereomiccene til bulletlinsa som er den du fikk...

I'm only human :|

 

Takker for tilbakemeldinger... Jeg vil ikke si jeg er "pr kåt" men det er selvfølgelig supergøy å lese tilbakemeldinger på noe.

 

Føler selv at det er helt på linje med om noen hadde lagt ned mye tid og penger i en bil, også kommer noen bort og påpeker at de har en fin bil.

 

:)

Edit: Når jeg tenker over det så har jeg bare stygge biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pudding! deiligste redigeringen jeg har sett fra deg ever!

 

Dette var veldig bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra produksjon...ligger en del timer i detta arbeidet.

Men jøss å kuppert lånkebanen er da...rene traktorveien jo! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent! Ble en skikkelig bra film det her, gleder meg til å se fullversjonen nå :)

Keep up the good work!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jøss å kuppert lånkebanen er da...rene traktorveien jo! : eek :

 

Homper nei ?

det har vi iiiikke sett.... : bh :

 

a4_jump.jpg

 

Mvh Morten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen, MEGET bra laget Tor Morten!

 

Du imponerer meg mer og mer med dine velredigerte videoer, og alt dette gjør du gratis (foreløpig håper jeg;))

 

Så stor takk til deg, som gir oss mange flotte videoer av hva vi liker mest :)

 

Gleder meg til å se hva du før laget til på våler, word on the street sier at det er ett lite "race" der som bør dokumenteres ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt konge kvalitet på film å filming. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var kjempebra Tor Morten. Utrolig bra laget...

Masse bra effekter uten å overdrive, musikk som passet og klippingen var flott. Dette begynner å bli profft...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for kjempekul film fra Lånke, : rock : det var verdt å vente på. Fikk jo plass til litt UrKøntry der også :tilber:: rock : ...om ikke den raskeste, kanskje den med mest "Skriiiii-ike" -lyd, hehe.

 

Fin avsluttning av vintersesongen med de dekka mine, "ot å kjopa nye!"

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.