Anbefalte innlegg

Har bare brukt Duxola på felger som har vært klarlakka.

Tenkte å prøve på Pirelli felga om det gikk....

IMG_2320.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testa det idag på vinterfelgene..lakken boblet av og bare å spyle av lakken. og litt lakking imorgen : rock : Lot du det stå i 30min ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lot du det stå i 30min ?

 

Hadde ikke tid til det :o

Bare skrapet av etterhvert.

 

Nå er det bare å hive de i dreibenken og polere...*Bling, bling*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke tid til det :o

Bare skrapet av etterhvert.

 

Nå er det bare å hive de i dreibenken og polere...*Bling, bling*

Tar du mine også i samme slengen ? Pussinga etterpå er et hat..trenger litt ideer til enkle metoder å pussa de..men det er det nok ikke :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duxola er bare helt rått det! Jeg pleier å la det stå 15-30 minutter (etter behov), og så gå amok med høytrykkspyleren. Og har ikke alt gått av da, ja da er det bare å gjenta prosessen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duxola er rått ja... :tilber:

DSC02517 felg med duxola på.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen mulighet for at dette kan ta "knekken" på tektyl også?

 

Hvor får man kjøpt dette og hva er prisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt Duxola i de fleste fargehandler, tror prisen var ca 150 for 1 liter, hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kjøpt Duxola i de fleste fargehandler, tror prisen var ca 150 for 1 liter, hvis jeg ikke husker feil.

200 spenn måtte jeg ut med idag : eek : på Jernia

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke kjøpt siden i fjor jeg, så det er mulig prisen har gått opp, eller at jeg husker feil, som nevnt. Jeg kjøpte den heller ikke på Jernia, det kan også ha litt å si...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur jeg kjøpte min for 170 kroner eller noe.. Det var et par mnd siden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en ringerunde fant jeg Duxola hos Fargehandler'n i Molde. Det var ikke mange som hadde, ringte dit som nr 5. Skal teste den i helga om det blir finvær så jeg kan sitte ute.

 

Edit: 183kr for 750gram. Samme boksen som John-Arne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS Bygg har denne ( ihvertfall i Trondheim...) til en grei pris så vidt jeg husker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen mulighet for at dette kan ta "knekken" på tektyl også?

 

Det kan du banne på at det gjør! Hjalp en kompis å fjerne ett teppe fra 60 tallet i en trapp og selvsagt lå det tepperester og lim igjen etter så mange år. Vi skrapte, vi varmet, vi bannet og vi ble frustrerte inntil jeg kjøpte en flaske Duxola. Skal si det gjorde susen - både på limet, tepperestene og i skallene våre. Utlufting er A og O - her snakker vi YL gruppe 5.

 

Mvh

Karl - M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS Bygg har denne ( ihvertfall i Trondheim...) til en grei pris så vidt jeg husker...

 

Jeg så den i hylla på OBS her i byen også, ca 150-160 kr kostet den. De hadde også Reprin som er et tilsvarende produkt fra Hempel (som lager en del til båt, bla bunnstoff)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker dette på brennlakkerte felger? Eller er det noen som vet om dette funker på porsche d90 felger? Har prøvd biltema/bilextra malingsfjerner uten hell, men er andre som har brukt dette med bra resultat... Men på min skjedde det ingenting med lakken... Så nå har jeg pusset/sandblåst i 15 timer, lakken er bort og felgen begynner å bli blank, men har jo enda 3 felger igjen :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte noe sist jeg var på Byggmakker som er enda sterkere enn Duxola, Chem Maling og Lakkfjerner.

Vet ikke om den klarer pulverlakk men er verdt å prøve....

 

Her: http://www.chemsupply.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte de en mail jeg, de hadde en middels "bra" hjemmeside hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de fleste Porsche felger eloksert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de fleste Porsche felger eloksert?

 

Nei de er lakkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd Reprin som er nevnt over her og det er akkurat samme greiene. Funker meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg sett den i hylla i farvehandelen ville jeg trodd den hadde stått der siden 1975.. rått design da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liter koster 225,- på Montér :(

 

Håper Duxola'n tar knekken på det sølet noen har klina på Exip-felgene til Barock...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Duxolaen er mye bedre enn Reprin Special vertfall har jeg erfart. Duxolaen tar faktisk 2-komp offshoremaling også, om du smører på 2 tykke lag med haltimes mellomrom, så vil tro den tar det meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette der funker som bare pokker:)

 

har selv brukt det på how low & slow can we go prosjekte til meg og en kamerat:) 1963 boble;)

IMAGE_275.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.