Vestfold: Rally Larvik 17. September.

Anbefalte innlegg

Den gamle tråden om dette temaet inneholdt feil info og linker som ikke fungerer så har kommer en ny fersk tråd.

Dette blir årets happening (for meg iallefall).

 

SS 8 og 10 går omtrent forbi stuedøra mi...

Løpet inngår i den danske cupen så det er forventet mange "greie" biler...De har bl a med seg en Renault Megané Kit Car med 280HK...

 

Link til NMK Larvik: http://www.nmk.no/larvik/

 

Link til Rally info: http://www.nmk.no/larvik/rallylarvik/

 

Har en plan om å ta ei runde på løypetraseene å kikke hvor det kan være bra å stå. Dette blir til uka hvis jeg får tid. Da kan jeg jo komme med noen anbefalinger.

 

Hadde vært gøy å samlet en VACN-gjeng å dratt rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne i et blad:

 

07:30 Start Larvik, Fritzøe kulturpark.

07:58 SS1, Farrisbygda 1.

08:25 SS2, Lågendalen 1.

08:45 SS3, Dalsroa 1.

10:06 Service, Fritzøe kulturpark.

10:57 SS4, Farrisbygda 2.

11:24 SS5, Lågendalen 2.

11:44 SS6, Dalsroa 2.

13:05 Service, Fritzøe kulturpark.

13:55 SS7, Brunlanes 1.

14:36 SS8, Tjølling 1.

15:37 Service, Fritzøe kulturpark.

16:27 SS9, Brunlanes 2.

17:08 SS10, Tjølling 2.

18:04 Målgang Fritzøe kulturpark.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei påsan :-)

 

Jeg kommer til å være litt rundt omkring. Altså hiver med vell på sykkelen sammen med et par tre 4 hjulinger fra larvik... Må få med seg litt mer enn kun de to siste etappene. Men vi kan ringes thomas...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og hopp karer! Dæven dette skulle jeg jo vært hjemme på. Har jo konge plass! Ta litt bilder : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få med meg så mange som mulig jeg!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Det er veeeldig Formel1 på Spa den søndagen, og du vet hva jeg mener om det.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Det er veeeldig Formel1 på Spa den søndagen, og du vet hva jeg mener om det.. : rolleyes

 

 

hmmmm på søndagen ja, men detta er på lørdagen så jeg regner med at du kommer deg hjem innen søndag ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våken BE...Dette er på Lørdag! Dette blir jo godhelg for deg...rally live og Formel 1 på tittekassa...2 ønsker på en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Jepp, dessuten har kluthuet jeg sett feil på kalenderen,og Spa er DENNE helgen! Dobbel bonus!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne uka ble ei turbouke (denne også) så jeg rekker nok ikke å forhåndsvurdere rallyrundene, men er det noen som er med på å samles eller? Jeg skal muligens ha med meg en kar, men hadde vært hyggelig med flere...Det er også plass i stålmusa, men den går jo nesten ikke fremover da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mus er mus, vettø! ;)

Sikter på å ta en tur, litt sånn værforbeholdeller andre faktorer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne uka ble ei turbouke (denne også) så jeg rekker nok ikke å forhåndsvurdere rallyrundene, men er det noen som er med på å samles eller? Jeg skal muligens ha med meg en kar, men hadde vært hyggelig med flere...Det er også plass i stålmusa, men den går jo nesten ikke fremover da...

 

Skal på rallyen, men bli kjøreren på sykkel sammen med en gjeng gærninger på 4 hjulinger fra larvik. Så vi kommer nok til å være litt her å der :-) Men ser jeg en gjeng på ei MUS, skal jeg nok klarer å vinke :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja ja....står jo AVIS (nei, ikke papirutgaven) i hele bakruta på stålmusa så den er lett synlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BTW Bjørn E så er det foreløpig meldt sinnsykt fint vær...jeg satser på å stå opp gørrtidlig å få med meg første etappe så tar jeg det derfra...hadde vært hyggelig om noen ble med... (lurer på om han som skulle sitte på svikter....lite med lyd fra han)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yo B.E...når regner du med å komme denne veien da?

Burde vel se deg og fruen seinest på SS6 håper jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært mange danske biler å kikka her idag kan dere tro...

Skal en liten tur på SS 8-10 nå etterpå pga fikk 2 gode tips om gode steder å stå. Mer info kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser av deltaker lista at det er to Golfer med. Den ene tror jeg var med i NM i bakkeløp her i våres. Den andre er en Rally G60...

 

Andre artige biler er M3 kebabracer og SRi Subaru og div kit cars.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært ute å test kjørt SS 8-10...Legger ved kart med stor rød ring der det kan være kult å stå...må gå litt fra parkering og gjennom litt skog, men her er det HOPP!!!

 

PS: vis hensyn å gå ikke der det er sådd høstkorn på jordene!!!

 

Denne er lett tilgjengelig fra E-18...

SS_Tjolling red.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har BTW planer om å få med meg SS 1+2+8-10....

Hvis noen skal så gi meg en pling på 90 94 94 46.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur ja, skal iallefall se SS3 og SS6...

Får se hvor mye rundt vi får flytta oss.

 

Blir bra å se Rallye Golfen : rock : i sitt rette element...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten midt på dagen oppdatering...

Golfen gikk bra den, og den ene M3en...var vel de som utmerket seg...Så SS1 tidlig til morran jeg da...i kulda.

Håper mange av bilene holder ut hele dagen. Hvis noen andre vil så skal jeg møte Bjørn Eirik 14:15 på buss stoppet ved Røbøl skole, dvs ta av E-18 ved By the way Holms å kjør 300m ca forbi Skeidar...

Vi skal da ned til Himberg å se bilene hoppe...

 

BTW, ser på resultat lista jeg fikk av den ene dansken at Martin Schanke er med også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var gøy!!!

Hyggelig at Bjørn Eirik og Daniel dukket opp, og for alle andre som ikke fikk sett den hvite og grønne Golfen som hoppa og nesten landa på fronten, synd for dere :P

 

Dette var sinnsykt morro, håper vi får oppleve dette igjen allerede neste år. Syntes vi hadde fått oss en kjempe plass, men neste år bør vi kanskje ikke utfordre sjebnen med litt løping i løypa, eller hva sier du Daniel...en stund til adrenalinet ditt når slike høyder igjen?? :D (litt intern den der)

Kjørte deler av runda på hjemveien, og grunnen til at vi hørte litt skriking i dekk og diverse var pga det var sjikaner i det T-krysset jeg snakket om...der var det MYE gummi igjen på veien...

Hjemme ved meg, rett ved start var det en som ikke hadde klart svingen og gått rett ut på jordet.

Ulykka på SS7 var visst en som kjørte i et tre...

 

Tror vi leier ei stålmus hvis vi skal råne på jordene neste gang også, sabla kjekt med jordebil fra AVIS...he he,med ESP... :klapp:

 

Var ikke mye halm under når jeg kom hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt info henta fra nettsida som det står link til lengre opp:

 

Resultater topp 5 Rally Larvik

1. Martin Johansen/Karsten Isaksen, DK, Opel Corsa Super 1600, 1t 13min 9,2sek

 

2. Ib Kragh/Freddy Pedersen, DK, Renault Megane Maxi, +45,3sek

 

3. Karl-Åge Jensen/Hans Marx, DK, Subaru Impreza, +1min 40,3sek

 

4. Bernt Kollevold/Ola Fløene, Mitsubishi Lancer, +3.24,3

 

5. Jørgen Solberg/Stig Granheim, N, Subaru Impreza, +4.06,2

 

Noen bilder:

 

9934bd55d1589ca39a70919fbf9bf7c9_2757983

Golf Rally G60

 

6ecf372f9b4e3af9b1d6469842946c03_2757987

Blandt 240ene skimtes den hvite/grønne Golfen som svevde høyest og best!

8f4912491016a5e5476d5866a88d8811_2758027

Lancer...

 

9812975ee860844d0e2aed92620ce02a_2754167

Corsa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jepp!! Kult at vi fikk være med, og det var i hvertfall knall med den golfen i luftig svev!! :)

 

Jeg er drittforkjølet i dag, så det var nok noe jeg brygget på, og ikke bare kaldt i været i går.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jepp!! Kult at vi fikk være med, og det var i hvertfall knall med den golfen i luftig svev!! :)

 

Jeg er drittforkjølet i dag, så det var nok noe jeg brygget på, og ikke bare kaldt i været i går.. :P

 

Ja, dette må gjentas hvis det blir noe neste år også!!!

Og da må du ha mere klær på deg Bjørn Eirik :D

Du skulle lånt fleecen jeg hadde i bilen du da....så du ikke hadde blitt så : syk :

GOD BEDRING SIER JEG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.