Vintertreff nr2 2006 (4. mars) *OPPDATERT*

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at det blir kjøring på Oftevann i Høydalsmo. Snakket med de som var ansvarlige der oppe akkurat og de var på banen når jeg pratet med de på telefonen så førerapporten var rimelig fersk!

 

Det blir kjøring fra 10 til 16. Prisen er 200,- pr bil.

 

Kravene for arrangør er at det er skilt på bilen, prøveskilt var også tilatt.

 

Det vil bli foretatt teknisk kontroll på bilene, slik at vi er sikre på at de er i teknisk god nok stand til at det er forsvarlig å kjøre.

 

Hjelm er påbudt. Det vil også være tilatt med øvelseskjøring. (Her prøver vi å slippe ut litt mindre biler slik at de som øvelseskjører blir tatt littegrann hensyn til).

 

Vannet ligger RETT ved siden av Shell på Høydalsmo. Ta av på avkjøringen rett før Shell. (Man vil se bilene på isen før man ser banen).

 

attachment.php?attachmentid=34441&stc=1&

 

attachment.php?attachmentid=34714&stc=1&

 

På grunn av ekstremt vekslende vær for tiden kommer jeg til å bekrefte banekjøringen med arrangørene også i morgen, men de så det som SVÆRT lite sannsynlig at det ikke skulle bli kjøring.

 

Og; det var påbudt å kjøre med innsiden av hodet!! Uforsvarlig kjøring, og kjøring langt over evne vil bli slått ned på, og kan i værste fall føre til at man ikke får kjøre mer!

 

For nærmere/andre opplysninger kan jeg kontaktes på 907 68 323.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og gjett om vi skal dit da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blir konge;D

Gjett hvem som kommer me Passat syncroen der a : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja!

Tror heller jeg drar dit ja. Gleda meg ikke til 2000 km på turtelleren bare for å komme meg til et treff...

 

Men nå blir det isbanekjøring på meg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg allerede, og Rune Danneborg er en utrolig ålreit fyr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri kjørt på bane før, men nå er det på tide å få brukt 6`ern fullt ut ja: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve å få detta med meg : rb :

Blir sikkert sinnsykt morro : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wohoo jeg kommer : vinke :

 

Blir det kun kjøring eller kan vi få litt rally kursing også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og den forhjulsdrevene bilen min og titter vi også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint at jeg har campingvogn cica kvatte unda Gautefall da... hehe .... blir nok tur på meg opp dit ja.... blir nok bare å titte, siden jeg oxo kjører FWD, har 2 stk faktisk da, hehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det passer for meg også, får besøk fra Tyskland i Mars med 8-10 Golf Country'er så det hadde vert tøft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe info om når dette treffet kommer til å være?

På tide å planlegge vinteren litt snart :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det passer for meg også, får besøk fra Tyskland i Mars med 8-10 Golf Country'er så det hadde vert tøft.

 

Dette hadde vært veldig tøft! En kolonne med Countryer ute på isen må være et syn for guder! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir morro! Er ny i dette miljøet og har ikke truffet noen av dere ennå. Har nettopp fått igang 90 Quattroen. Er det noen som vet om det er tillatt å kjøre med rallypigg der? Har til daglig piggfritt på vogna og det tar jo som kjent ikke helt av....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir morro! Er ny i dette miljøet og har ikke truffet noen av dere ennå. Har nettopp fått igang 90 Quattroen. Er det noen som vet om det er tillatt å kjøre med rallypigg der? Har til daglig piggfritt på vogna og det tar jo som kjent ikke helt av....

Ja, det er tillatt. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint at jeg har campingvogn cica kvatte unda Gautefall da... hehe .... blir nok tur på meg opp dit ja.... blir nok bare å titte, siden jeg oxo kjører FWD, har 2 stk faktisk da, hehe....

 

Dette er jo en ypperlig mulighet til å trene på venstrebremsing.....

http://www.rally.no/features/venstrebrems.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve å komme meg oppover hvis jeg ikke jobber...første gang på glatta med quattro kan bli moro :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et veldig enkelt spørsmål... Har jeg lov og kjøre på bane? Er 17 år....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et veldig enkelt spørsmål... Har jeg lov og kjøre på bane? Er 17 år....

 

Det vet jeg ikke, men har nok desverre mine tvil. Hvis du ikke kan øvelseskjøre da, det kan jo tenkes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt bekymret nå jeg. Har snakket med flere som er lokalkjente i området og det er forholdsvis stor sjanse for at det er dårlige forhold så sent på våren.

 

Er det noen mulighet for at vi kan flytte treffet?

 

Rune Dannborg har ledig kapasitet i hvert fall så hvis det passer for klubben så er det kanskje noe å tenke på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har tenkt på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har tenkt på dette?

Dette er (selvfølgelig) tenkt på! ;) Vi valgte den datoen av flere årsaker, blandt annet pga Rune som nærmest garanterte gode forhold på det tidspunktet. Det var også et poeng at det skulle være en stund mellom treffene, ikke alle som har anledning til å sette av flere vinterhelger rett etterhverandre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misforstå meg rett nå, men dette stemmer ikke helt overens med det jeg har hørt...men så har jeg ikke snakket med Rune selv da.

 

De jeg har snakket med regner med 50/50 sjanse for at det er dårlige forhold så sent på året...men men, vi får håpe det beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det snakk om egentlig? finner det ikke i tråden, sikkert dårlig til å leite men: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det snakk om egentlig? finner det ikke i tråden, sikkert dårlig til å leite men: klø :

Lørdag 4. mars!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.