Agder: Viktig info - Flytting av lokallagsmøte

Anbefalte innlegg

Vi har fått en utrolig flott avtale med Gumpens Auto Vest som gjør at vi flytter medlemsmøtene fra Høvåg til Krstiansand.

 

Gumpens Auto Vest stiller kantinen sin til disposisjon for oss annenhver måned til avholdelse av lokallagstreff.

Hvis timeplanen min er nogenlunde korrekt vil det første møtet hos Gumpens bli onsdag 2. november.

 

...regner med jeg får høre det hvis dette er feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det vel ingen grunn til at jeg ikke skal prøve å stille av å til da, heh, er litt leit med lang tur på en onsdag kveld, men litt må man jo ofre :)

 

2. nov er bilen parkert for vinteren,men morro blir det vel uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe greier, er litt mer rette omgivelsene enn trailersafarien. Må bare få noen mekanikere til å holde foredrag om månedens duppeditt. Kan starte med overhaling av 5 girs 01E kasse!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut, hvordan er det med kaffe-servering der tro? : trøtt :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte om det var kaffeautomat der...og fikk til svar at "Ikke tenk på det, det ordner vi".

 

Regner med at dette blir veldig bra og at det kommer MANGE medlemmer vestfra siden de har etterlyst dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak!

Er faktisk nært nok til at jeg kan labbe til lokallagsmøte nå (under 10 min gange).

 

Gleder meg til å ha noen treff på gumpens. Kansje litt prøvekjøring av Passat/Bora/Golf/Jetta/Polo og A3/4/6/8 kommer på planen etter hvert.

 

Til de som er intereserte så selger Gumpens Auto Vest en del modellbiler. Vet at de har en VW 411, en Variant, en A4 og en A3 i alle fall der i monteret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig fint ut :) Gleder meg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra i nærheten av flekkefjord som er intressert å kjøre i kolonne bort på et møte da? gøy å kjøre flere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.