Anbefalte innlegg

Jeg skal få laget opp noen matter til Audien min før sommeren 2006. Disse skal være i svart med sølvkant og med logo. Har laget en logo som første utkast idag, ved hjelp av Corel Draw.

 

Hva synes dere om denne? (Det er kun logo på matter foran.)

audi27biturbo.jpg

 

Har dere noen ideer eller meninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal få laget opp noen matter til Audien min før sommeren 2006. Disse skal være i svart med sølvkant og med logo. Har laget en logo som første utkast idag, ved hjelp av Corel Draw.

 

Hva synes dere om denne? (Det er kun logo på matter foran.)

audi27biturbo.jpg

 

Har dere noen ideer eller meninger?

Detta kan bli helt rått! men hvor får du folk til og gjøre sånt a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble kult dette, men hvis du skal få det på gulvmatter, bør du kanskje prøve å få litt 3D-effekt??? Ikke minst 2D...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3D effekt? Hmmm skjønte ikke den jeg....lage høye mønster som stikker opp av matten? Så det blir dybde i de?

 

Nei, det blir alltid litt dybde når man får maskiner til å sy matter, skinn, logoer osv. Dette fordi kanter syes oppå hverandre og dette igjen på selve matter, dermed får man litt høyde i selve logoen i forhold til matten.

 

Jeg har laget logoen selv ved hjelp av Corel Draw, og ved å se på bilder av S logoer og audi ringene. (Var tenkt å bruke VAG fonten, men syntes den ble for rund og kjedelig.

 

Logoen skal sendes til et firma i Tyskland som produserer matter etter ønske. Da med tanke på farger, skrift, logoer osv. Fant dette firmaet på http://www.ebay.de, hvor de selger matter med S-line, S3, S4, S6, RS2, RS4, RS6 mønster. Tror de med ferdige motiver koster rundt 89Euro ved direkte kjøp utenom auksjon.

 

Kontaktet de igår, og fikk svar på 5 minutter. Da sa han at han trengte type bil og modell, logoen, kvaliteten på matten, farge og kantfarge, så skulle han lage et tilbud. Regner med at det blir mellom 100-130euro.

 

Vil du sjekke deres webside:

 

http://www.hoica.com

 

Her er et eksempel på matten de selger på ebay (men deres butikk er lukket på ebay...kommer sikkert opp igjen snart):

 

1033202e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raymond: Hvor mye må du betale for de 4stk mattene? Jeg har lyst på matter som INGEN andre har og kunne tenkt meg noe ca likt som du skal ha men uten 2.7 Biturbo.Jeg ville hatt Med Audi ringene og Audi logoen + sølvkant men med 20V 1.8T BSR i stedet for 2.7 Biturbo,hadde du kunnet ordne noe slikt? :tilber: :tilber: ;) Kan spleise på frakt elns vettu. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fort gjort å lage nye, med annen design. Kan høre med firma om det er mulig med en god pris ved kjøp til flere biler.

 

Regner med at prisen for 4 matter (2 foran og 2 bak, hvor logo kun er foran), blir ca. 1000-1500kr. Disse mattene skal også være levert med hull for fester i dørken. Noe som ikke er på mange uoriginale matter.

 

audi20VBSR.jpg

 

Vet ikke hvor mye det blir i toll og moms, samt frakt. Tror det var en fraktpris på 9Euro på Ebay.de til utland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fort gjort å lage nye, med annen design. Kan høre med firma om det er mulig med en god pris ved kjøp til flere biler.

 

Regner med at prisen for 4 matter (2 foran og 2 bak, hvor logo kun er foran), blir ca. 1000-1500kr. Disse mattene skal også være levert med hull for fester i dørken. Noe som ikke er på mange uoriginale matter.

 

audi20VBSR.jpg

 

Vet ikke hvor mye det blir i toll og moms, samt frakt. Tror det var en fraktpris på 9Euro på Ebay.de til utland.

 

 

Hehe,det ble skikkelig tøft! :tilber:;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte et mail til butikken nå. Sendte med et førsteutkast av det 2.7 Biturbo merket. Så kan de sikkert gi meg en pris ut ifra det. Nevnte også at det muligens kan være andre som er interessert i å bestille.

 

NB! Det er 3 forskjellige kvaliteter på stoffet. Jeg vet ikke hva prisforskjellen er, men får sikkert det på neste mail.

 

Kan hende at jeg lager til en slik samlebestilling, når jeg får pris og mulighet for levering.

 

Sjekk ut http://www.hoica.com, for mere info.

 

Jeg kan sikkert lage logoer, eller lignende hvis dere ønsker det. Bare lag en kladd, og send meg på mail eller PM. Blir det for mange som vil ha, vil jeg ta betalt, grunnet at det tar fort noe tid å lage en logo fra scratch.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig har jeg også lyst på matter. :tilber:

 

Rød matte med sølv RS4 logo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PROSJEKTET LAGT I GRUS PÅ BARE NOEN TIMER!!! AHHH!!!

 

Fikk svar med en gang fra firmaet. De har kuttet ut ebay.de, og selger kun direkte.

 

De kunne ikke lage logo, grunnet #¤"(#)¤" trademark og slikt. Ringene og AUDI navnet var beskyttet sa han, og de fikk ikke lov til å lage disse.

Da blir det sikkert en annen logo eller noe, hvis jeg skal bestille derfra.

 

Har denne klubben lov til å selge varer med ringene og audi navnet?

 

Det er mulig å lage matter med RS4 logoen, og det andre. Siden det ikke er registrerte logoer. Disse er det bare å kontakte firma om, så lages disse etter ønske og farger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sikkert greit å bestille der, men Tysken som jeg kan er ikke noe å skryte av. Så jeg får ikke med meg alt som står på sidene der.:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk oversetteren til altavista.com. Jeg har brukt den mye på nett, og den funker bra. Ikke alt som går igjennom, men den funker til å få oversatt det viktigste.

 

http://babelfish.altavista.com (Velg tysk-engelsk)

 

Han svarer kjapt på mail, og er god på engelsk. (Mannen heter Maximillian, tror det er han i Gumball 3000..... he he)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PROSJEKTET LAGT I GRUS PÅ BARE NOEN TIMER!!! AHHH!!!

 

Fikk svar med en gang fra firmaet. De har kuttet ut ebay.de, og selger kun direkte.

 

De kunne ikke lage logo, grunnet #¤"(#)¤" trademark og slikt. Ringene og AUDI navnet var beskyttet sa han, og de fikk ikke lov til å lage disse.

Da blir det sikkert en annen logo eller noe, hvis jeg skal bestille derfra.

 

Har denne klubben lov til å selge varer med ringene og audi navnet?

 

Det er mulig å lage matter med RS4 logoen, og det andre. Siden det ikke er registrerte logoer. Disse er det bare å kontakte firma om, så lages disse etter ønske og farger.

 

 

Åååå nei. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problemet for meg. Bestilte matter frå Justmats.

Dei kunne ikkje bruke copyright'ede merker, som Audi, Audiringer osv...

Kunne derimot bruke RS2 og 1.8T, Turbo, Gti osv...

Så da vart det KUN RS" på meg ..: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med Hoica.de igjen, og fått noen ca. priser.

 

89Euro for Standard kvalitet inkl. logo

100Euro for Premium kvalitet inkl. logo

125Euro for Luxus kvalitet inkl. logo

 

Var snakk om 30Euro i tillegg for første sett med matter....men vet ikke helt.

 

SÅ kommer frakt, toll og slikt. (Noen som vet om jeg må betale toll for slikt, eller er det kun moms?)

 

Da med svart som matte, sølv eller sølv metallic som kant rundt matten, og sølv og rød i logoen.

 

Her er logo som jeg vurderer nå.

 

audi27_3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sendt bestilling av mattene. Blir nesten samme logo som på bildet over her.

 

Var litt problemer med skille mellom produsert i 1999 eller 2000, for da var mattene noe forskjellige. Jeg regner med at min ble produsert før den 11.1999 som han sa det var et skille på. Min ble registrert i tyskland, 20.12.99, og importert til norge etter 3 måneder.

 

Håper dette blir bra. Bestilte de dyreste og beste mattene. Vil ikke at det skal være dårlig kvalitet som kan loe og få nupper i stoffet. Regner med at jeg må ut med 1200->2000kr for de. Avhengig om hvor mye det kommer toll og slikt i tillegg. Men prisen var visst 125 euro for mattene (inkl logo) + 20 euro i frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått dørkmattene! Med egen logo....

 

Ser meget bra ut. Men grunnet en misforståelse var det ikke knappehull til å feste mot dørk, men dette skal de sende etter til meg. Litt dumt det, men kvaliteten og sånt ser meget bra ut. Har ikke fått prøvd de i bilen enda, men skal sjekke i løpet av dagen, eller morgendagen.

 

Her er noen bilder:

 

IMG_2470_resize.jpg

 

IMG_2473_resize.jpg

 

IMG_2474_resize.jpg

 

IMG_2472_resize.jpg

 

IMG_2471_resize.jpg

 

Som dere ser er logoen sydd godt ned i matten, og kan forsvinne litt fra skarp vinkel. Det er også noe rart på 7 tallet, men det er godt nok for meg. Tilsammen med frakt og bankoverføring ble mattene kostene 1820kr.

 

Fikk et tilbud til en med RS4, at de kunne levere matter med Rs4 logo foran og bak, luxus kvalitet, sølv kant, heel pad til 150euro + frakt. Så kommer (fixing system, knapper til feste av matter 5euro i tillegg)

 

Hvis dere ønsker et godt tilbud på matter kan dere nevne at jeg har gitt dere info om dette. Så får dere helt sikkert en mail fra Maximillian fra Hoica.de, og et pristilbud. De har følgende logoer ferdige programmert inn på maskin: S4, S6, S8, S-line, RS4, RS6. De har sikkert endel andre også. Men de kan ikke lage med Audi ringer eller Audi navnet, grunnet trademark. Vil du ha egen logo, kommer et tillegg på 30euro. (vil du ha bak også, er det 30Euro i tillegg.)

 

Annbefales på det sterkeste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått Hoica.de til å ordne PAYPAL betalingsmulighet. Dermed sparer man 180kr i gebyr ved overføring mellom bank og hoica.de.

 

Fikk mail fra de idag, hvor de spurte om jeg var blitt fornøyd med mattene og om de passet bra.

 

MEGET god service fra disse. Så er det noen som ønsker, kan jeg være behjelpelig med videreformidling av oppdrag. Kan også lage en logo, hvis det er noe spesielt dere ønsker, for en liten sum. (alt etter ønsker, hvis dere er ute etter noe spesielt, eller hvis dere har noe tegninger som dere vil ha laget.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var frekke! Vet du hva slags stoff disse er lagd av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke peiling faktiskt. Vet ikke om det er disse:

 

3. Premiumqualität

Hochwertiger und strapazierfähiger Tuftingvelours, Fasermaterial aus 100% Markenpolypropylen. Rückenbeschichtung aus Latex-Feinprägung.

Lieferbar in schwarz, graphit, blau und beige.

Oberflächenstruktur: Tuftvelours

Gesamtgewicht (g/qm): 2300 +/- 10%

Florgewicht (g/qm): 570 +/- 10%

Fasermaterial: 100% Polypropylen

Rückenbeschichtung: Latex-Feinprägung

Randeinfassung: gekettelt

 

Jeg bestilte den beste kvaliteten de hadde, og han kalte de LUXUS kvalitet. Så det er vel enda bedre enn de ovenfor. Virker veldig slitesterk og har en latex lignende bunn.

 

Topp service iallefall....ANNBEFALES PÅ DET STERKESTE. Skal ta flere bilder når de kommer i bil mot våren. Må rense gulvteppe osv. først. (Blir litt skille med litt støvete gulvteppe, og så kommer disse helt svarte mattene. Skille blir det uansett, men det så meget bra ut ved test av passformen.)

 

http://www.hoica.de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.