Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Prøver å få i gang et treff i førsteomgang for å se hvor mange vi blir.

Da kan vi diskutere om det er grunnlag for å starte eller ikke.

 

Torsdag den 28.12.05 kl 21 kan vi møtes på parkeringsplassen på Elkjøp. (stor plass med godt lys)

 

 

Feedback er bra for å se hvor mange vi blir! Endelig kan vi få igang noe i den nordens paris: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja : Jeg er med på den idèen, men bare som medlem da jeg sitter i styret i en gatebilklubb fra før ;)

 

Kan vel nevne at dette har vært snakka om tidligere også, uten å nevne hvordan det gikk : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter idéen, skal prøve å få tatt turen om jeg er i Tromsø da, kan hende jeg er utenbys/utenlands. Men uansett om jeg ikke klarer å dukke opp, så kan dere telle meg med, jeg er veldig for å få et lokallag her oppe, byen er jo full av Quattroer, er vel ingen annen by i Norge som er mer skapt for quattro og 4motion? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å få i gang et treff i førsteomgang for å se hvor mange vi blir.

Da kan vi diskutere om det er grunnlag for å starte eller ikke.

 

Siden det er JUL snart:) Tenkte jeg at vi kunne ta det i romjulen.

 

Torsdag den 28.12.05 kl 21 kan vi møtes på parkeringsplassen på Elkjøp. (stor plass med godt lys)

 

Legger en tråd på vw for få alle til å lese denne tråden.

 

Håper denne tråden kan ligge her, da det er flere som leser her.

 

Feedback er bra for å se hvor mange vi blir! Endelig kan vi få igang noe i den nordens paris: rock :

Jeg har absolutt ingenting med dette å gjøre,men jeg synes ikke tidspunktet er noe bra. Å ha et slikt møte i romjula, når mesteparten av folk er opptatt eller bortreist, er vel mer eller mindre bortkasta.

 

Jeg VET at det blir etablert et lokallag i Tromsø, så hvorfor stresse? Vent til første eller andre uka i januar i alle fall, slik at folk kan komme seg til hektene etter jule-maset. Jo flere dere er, jo større sjanse er det for å få de beste inn i et lokallags-styre.

 

Om dere ikke finner opplysninger om medlemmer i Tromsø her på forumet, kan sikkert noen i hovedstyret gi dere det. Jeg tenker da på tlf. nr., evnt. mail-adr. Så gir dere beskjed til alle medlemmer som har adr. Tromsø & omegn, når endelig møte/treff-dato er besluttet.

 

Det var ikke meningen å blande mitt vett i deres vannvett, men lykke til i alle fall.

 

God hjul & godt nytt år....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei du er ikke så dum!

 

Da tar vi det i løpet av januar, kommer tilbake om hviken dato

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ leses---> http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30784

 

Ser ut som det er flere som har tenkt på dette! Jeg savner SÅRT en egen "lokallag tromsø" bit på forumet for slike diskusjoner som dette. Jeg må si meg enig med Hans Jørgen Jørgensen angående tidspunkt å møtes. Synes vi kan vente til over nyttår med å møtes.(?) Vi kan godt møtes den 28 for å bare se hvor mange vi er å prate sjit, men møte for å diskutere lokallags stiftelse og andre ting ser jeg helst at blir å skje innendørs med stol og bord...mulig jeg er heeeelt på bærtur når det gjelder krav til møte, men syns vi burde kunne være inne. Er vel ingen som har lyst å stå ute i minus grader å stemme frem ett styre eller diskutere rabatt avtaler ??? : klø :

 

Som dere sikkert har lest ut av linken øverst så har jeg liste over medlemmer i Tromsø/Troms og har jobbet med å få tak i tlfn nr til samtlige. Sitter å jobber med en presentasjon til møte jeg synes vi burde ha. Lokal for dette møte har jeg også noen på sak for å finne til oss. Prøver å få tak i ett møtelokal gratis, da vi ikke har noen økonomisk støtte enda.

 

Håper vi kan få sammen spleiset disse trådene sånn at vi kan få en diskusjon i gang! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jadajada ventevente til det liksom passer alle... yeah right : fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, initiativtagere !

Det er ikke alltid lett å "komme i gang". Jeg foreslår at de 4 som har engasjert seg her til nå møtes og rett og slett danner et "lokallag-interimstyre". Deretter blir dere enige om å ha et fellesmøte der dere forsøker å informere flest mulige om møtet og om innholdet. Noe som kan være viktig, er at dere bestemmer dere for å ha frivillige samlinger hver/annhver ukedag på et sentralt sted. Dette kan være i nærheten av den lokale VW/Audi-forhandleren, nær en besinstasjon eller et fast-food-sted.

 

Grunne til at jeg mener at dere bør være i nærheten av en "Møller-forhandler" er at det kan oppstå en "vinn-vinn"-situasjon når ledelsen der ser hvor mange entusiaster dere er. Dette kan komme til å styrke samarbeidet, nemlig.

Hilsen en "evig" optimist mht menneskelige relasjoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig at vi burde treffes i januar: vinke : . Da jeg selv ikke er her i romjula.

Og det er sikkert mange andre som er borte i romjula. (besøk hos foreldre eller noe sånt).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e heilt med på å få opp et lokallag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble holdt ett "kick start" møte på Amtmandens Datter den 29.12.05 i fjor. De oppmøte var Jan Henrik og Stian og meg selv. Grunnen til dårlig oppmøte var vel både dårlig informering til medlemmer og noen rakk ikke å komme.

Vi diskuterte frem og tilbake om hvordan vi skal få i gang lokallag her i Tromsø. Konklusjoen ble at vi trenger flere synspunkt og meninger på bordet.

 

Derfor innkaller jeg til nytt møte:

 

Hva: "kick start" møte for lokallag i Tromsø

NÅR:19 Januar kl 18:00

Hvor:Yonas pizza

Hvem: Alle medlemmer og andre som har lyst å bli med i klubben/lokallaget!

 

Saker som ble tatt opp på forrige møte:

 

*Hvor stort kan aktivitets nivå bli?

*Rabatt avtaler?

*Samarbeid med møller/normotor?

*Styre medlemmer?

 

Dette er saker som vil bli gjennopptatt på neste møte den 19 Januar. Så det er bare å begynne å legge hode i bløtt :)

 

Lurer du på noe er det bare å ta kontakt på 95733416

 

mvh Audun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker tilbake melding på hvem som kommer så vi kan se sånn ca hvor mange vi blir : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker tilbake melding på hvem som kommer så vi kan se sånn ca hvor mange vi blir : vinke :

jeg kommer nåkk.!.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne gangen skal jeg greie å ta veien!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker tilbake melding på hvem som kommer så vi kan se sånn ca hvor mange vi blir : vinke :

Synd jeg ikke jobber i Tromsø lenger - skulle stukket innom da :)

 

Bra, Audun - at du tar initiativ til å få dratt lasset i gang. Du er en selvskreven representant i styret til evnt. Tromsø lokallag. : rock :

 

Godt nytt år, forresten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer jo selvfølgelig. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. 4 stk.? blir der noe av?

Jeg kan godt komme jeg også hvis noen minner meg på det :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må no klare å komme meg dit ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å se om jeg rekker å stikke innom...mye jobbstyr for tiden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens, her gjelder setningen ; "to be - or not to be" !

 

Faktisk. . . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens, her gjelder setningen ; "to be - or not to be" !

 

Faktisk. . . .

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. 4 stk.? blir der noe av?

Jeg kan godt komme jeg også hvis noen minner meg på det :rolleye:

 

 

Er nok flere enn fire, bare ikke alle som har sakt i fra på forumet at de kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritt, jeg hadde virkelig satt meg fore å komme, og så sjekker jeg kalenderen nå i dag og finner ut at jeg må i et møte akkurat kl 19 på torsdag! : bh : Er så typisk!!!

Så det skjærer seg totalt for meg. Men jeg håper virkelig at det kommer såpass mange at det likevel viser seg at det er håp i hengende snøre for et lokallag! Jeg vil være med dere om ikke annet så i "ånden"....:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff! Skulle gjerne ha vært der men jobber fra 16:00 - 21:00 denne og neste uke! : bh : Audun du får sende mæ et referat etter møte. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.