Autopowertreff sigdal 14.01.2006

Anbefalte innlegg

Noen bilder fra treffet i dag...

 

Jeg fikk lucky nr 13, heldigvis er jeg ikke så overtroisk, så det gikk bra :)

IMG_9254_small.jpg

IMG_9256_small.jpg

 

Sekreteriatet, hebbe headbanger : rock :: smil :

IMG_9257_small.jpg

 

Per Lindgren har barnelærdommen i orden

IMG_9260_small.jpg

 

Sjåførmøte ved pølse-lavvoen

IMG_9265_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audisentrum på plass, representert ved bl.a Harald

IMG_9304_small.jpg

 

Utslippskø

IMG_9315_small.jpg

 

RS9 : klø :

IMG_9317_small.jpg

 

Say no more...

IMG_9319_small.jpg

 

IMG_9320_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_9321_small.jpg

 

IMG_9334_small.jpg

 

IMG_9336_small.jpg

 

IMG_9342_small.jpg

 

Med ræva først, men han snurra ikke :)

IMG_9356_small.jpg

 

IMG_9362_small.jpg

 

IMG_9364_small.jpg

 

IMG_9372_small.jpg

 

IMG_9389_small.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

weeeeeeeeeeee!!! Noe håp om at RS9 kommer til sverige om to uker tro??? SYYYYYYYKT! Var jo presis samme lyd som i tyskland i sommer jo!!!:tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna syntes jeg syndt på. Ikke mye pen lyd som kom fra denna når han fyra den opp. Blitt litt for varm kan man si.

14012006002krympa.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna syntes jeg syndt på. Ikke mye pen lyd som kom fra denna når han fyra den opp. Blitt litt for varm kan man si.
Hva i alle dager skjedde med han der da ?? Kokte pølser eller ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var viftereima som røyk med dertil hørende kjøleproblemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna syntes jeg syndt på. Ikke mye pen lyd som kom fra denna når han fyra den opp. Blitt litt for varm kan man si.

 

Hehe, han var jo så lur at han stoppet motoren tvert og hivde på fullt av snø.... fikk så vidt fyra etter på og da røk det rimelig hvitt. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte rykter om en sinna S6 med øyelokk på frontlyktene... noen som har bilder av den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ferdig en liten film fra treffet...dvs liten og liten...den er på 1.3 Gb og er i AVI-format (720x576 piksler i oppløsning).

 

Hvis noen kan fortelle meg hvilket program jeg kan bruke for å konvertere denne til et format og en størrelse om passer på web så skal jeg laste den opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen kan fortelle meg hvilket program jeg kan bruke for å konvertere denne til et format og en størrelse om passer på web så skal jeg laste den opp.

 

Du kan jo kanskje teste DivX Converter fra http://www.divx.com?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som vanlig ingen som har tatt bilde av min rakett : gråter :: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som vanlig ingen som har tatt bilde av min rakett : gråter :: faint :

 

Sånn som du kjører rekker vi ikke å ta bilde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som vanlig ingen som har tatt bilde av min rakett : gråter :: faint :

 

Jeg har bilde, kommer senere i kveld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Det ble så mye kjøring på meg at jeg ikke fikk tatt ett bilde og ei heller brukt videokameraet mitt på S2'en.

 

Jeg er takknemlig for alle som vil bidra med dette. send gjerne dette til meg privat på : joern.amundsen@online.no

 

Håper alle hadde det like gøy som meg, det var verdt hver krone og time som er lagt ned i bilen, årets høydare !

 

Mvh Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Det ble så mye kjøring på meg at jeg ikke fikk tatt ett bilde og ei heller brukt videokameraet mitt på S2'en.

 

Hei Jørn, det så ut som du fikk kost deg litt da! S2en så ut til funke bra, og sjåføren også!

Dere som filmet, legg ut filmer, vi som ikke var der vil også gjerne se mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Det ble så mye kjøring på meg at jeg ikke fikk tatt ett bilde og ei heller brukt videokameraet mitt på S2'en.

 

Jeg er takknemlig for alle som vil bidra med dette. send gjerne dette til meg privat på : joern.amundsen@online.no

 

Håper alle hadde det like gøy som meg, det var verdt hver krone og time som er lagt ned i bilen, årets høydare !

 

Mvh Jørn

 

Det var vel ikke noe tvil om at vi alle får stille oss i køen av gratulanter med finfint resultat på prosjekt S2/imsa: rock :

 

Det var veldig god underholdning å se på når du begynte å bli litt varm i trøya og horna begynte å vokse ut av hjelmen.

Regner med at du skrur opp ladetrykket igjen til det skal kjøres neste gang: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker at dette var noe jeg skulle fått med meg.... Mer film og ikke minst LYD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som vanlig ingen som har tatt bilde av min rakett

 

Som sagt, bilder har jeg. Her er JAM i action!

 

Sigdal_01-vi.jpg

Sigdal_02-vi.jpg

Sigdal_03-vi.jpg

 

Lars Thomas var også ivrig på banen

 

Sigdal_04-vi.jpg

 

Motor som garanterer mye morro

 

Sigdal_05-vi.jpg

 

RS 9 på vei ut på isen

 

Sigdal_06-vi.jpg

 

Mr. Amundsen kjørte selvfølgelig friskt (skulle bare mangle!)

 

Sigdal_07-vi.jpg

Sigdal_08-vi.jpg

 

Tusen hjertelig takk til Jørn for at jeg fikk oppleve en runde med denne bilen. Det var helt ubeskrivelig! Etter noen runder hvor Jørn tydeligvis hadde hastverk så turboen slik ut.

 

Sigdal_09-vi.jpg

 

Videre må selvfølgelig Terje og Jan på Autopower få en STOR takk for et vellykket treff. Det var gøy å være tilstede, og det var gøy å se mangfoldet av biler som dukket opp for morro på isen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det må være en del andre land som minunner oss treffene våre, hvor ellers kan man ha gleden av å titte på S1, eller en sinnsyk S2 med IMSA motor??

 

Håper treffpunkt kjenner sin besøkelsestid her, det må være materiale til en større føljetong her, det er mer enn bare en IMSA motor i den bilen som gjør den spesiell.

 

Gratuler Jørn, er mer enn imponert på måten du tør bruke klenodiene på. For det var ingen av de tilstedeværende som gikk glipp av at det var satsing fra første runde. Du kjører som om du har stjælt både bil og motor, og slikt blir det god underholdning av!

 

Ellers forelslår jeg herved at årests innslag på årsmøtet i lokallaget blir en teknisk gjennomgang av alle duppedingsene i S2'en!

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.