Telemark: Til medlemmene i Telemark Lokallag.

Anbefalte innlegg

Heisann! Er litt sent ute med denne tråden, men bedre sent enn aldri.

i November i fjor, ble nytt styre valgt, og jeg er da Lokallagsleder for Telemark Lokallag.

Grunnen til denne tråden er at jeg, som leder for Telemark, ønsker å fortelle dere litt om mine ønsker og ting jeg håper er mulig å gjennomføre!

Så jeg går rett på sak.

Mine visjoner som lokallagsleder er å få til ett enda mere sosialt lokallag. Og med dette passer det veldig bra om vi kan få ett eget lokale, som er veldig flott!

Så høyest på min liste kommer det sosiale!

Innenfor ordet sosialt, synes jeg at vi burde samle gjengen, få til noen fellesturer f.eks til div. treff, ha videokvelder, og andre sosiale ting!

 

Så til Lokallagsmøtene vi har.

Jeg håper på å få samlet flere folk enn 6-8 max 10 stk, selvfølgelig folk jobber osv, men har dere tid, ta gjerne turen!! Jo fler vi er, fler idèr for å styrke lokallaget!

 

Håper på inlegg fra dere i Telemark på denne tråden, om dere synspunkter.

Hva som er dårlig, hva som er bra!

 

Mvh.

Jan Richard S. Hansen

Lokallagsleder Telemark Lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ikke er kommet inn noen inlegg, går jeg ut i fra at alt er bra i telemark. Men hadde håpet på noen svar på inlegget mitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaterer tråden, Grunnet at sommeren nærmer seg, og om dere ønsker et bra lokallag, er det viktig at dere kommer med synspunkter osv!

 

Mvh.

Jan R. Hansen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig her med deg Jan Richard. Nå må folket her i Telemark Lokallag begynne og ta seg selv i nakken og møte opp for Lokallaget! Inkludert meg selv! Har vært sløv med og komme på møter... Men mye på grunn av at jeg ikke har lappen: rolleyes

Det at Telemark Lokallag har fått sitt "eget" møtelokale er jo helt unikt! Ingen andre lokallag har det vell?! Så det er jo utrolig bra at Elite Auto har lyst til og låne oss lokalene vis vi malte opp lokalene!! Det er jo ingen sak det!

 

Hvor mange medlemer er vi egentlig i telemark? Hvor mange aktive brukere?

 

Må si det at Jan Richard gjør et veldig godt forsøk her nå og prøver så godt han kan og få til noe i lokallaget men han får lite respons!

 

Det som jeg egentlig kunne da sett for meg er da er også hatt en slik vårmønstring i lokallaget (kanskje litt sent) på grenland auto som har vært tidligere eller andre steder. Det var etter det jeg har hørt et temmelig velykket treff.

 

Så til lokallags møtene.... Er siste onsdagen i mnd. en dag som passer dårlig for folket? Noen som ønsker og bytte til en annen dag i siste uka i mnd?

 

Håper nå at noen fler som Jan Richard ønsker kan åpne seg for sine meninger og fortelle det i tråden her slik at vi alle kan diskutere det.

 

Det var noen ord fra meg.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye ord fra en av dem nye i "teamet" ! veldig bra !

møtene må vi klare å få til. prøver å komme hver gang jeg, men det hender jo det kræsjer. blitt pappa som alle vet, og må være litt med på oppfostringa på kveldene, da jeg jobber dagtid og annenhver helg.

 

noen forslag som kan vurderes av alle:

- viss alle kommer med et forslag til dag i mnd vi kunne hatt møte f.ex ??

- fler pubkvelder !! (sommer er jo en fin tid for alkoholinntak)

- kanskje ha fler en bare 1 dag i mnd som vi treffes ? (tenker mest om sommer'n)

- vask/poleringskvelder ? (skienbil har vel hatt noe før med oss)

- kanskje mekke Lokallagsbil ? (eller er dette mot noen regler?)

- mekke en egen Telemark Lokallags logo ?

 

her er vaffal noe å drøfte sammen, men da må jo folk stille opp !!

 

mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med møter burde være en enkel sak og stelle istand med. Nå som sommeren er her også så kan vi også dra ut i skjærgården med pils og grille for og få noe sosialt med klubben.

 

Vaske/poleringskvelder ble jo nevnt tidligere her på Skien bil. Men hørte aldri noe mer om det. Jeg kan godt høre med faren min om det er mulighet og stå på bilpleie avd. til pappa på kjørbekk. (miljø service bilpleie) De er sikkert intrs. i og stelle istand med vaskekveld der....

 

Ha flere møter om sommeren kan jo være en ting det. Men kanksje prøve og få til noe sammen med eks. vestfold lokallag?

Det var jo snakk om tidligere her i vinter og stelle istand med go-cart kjøring i Larvik. Så da hvorfor ikke kombinere en treffdag med utstilling og go-cart kjøring. Og kanskje noe sosialt samvær på kvelden?

 

Bare forslag. Kom gjerne med forslag andre her også!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.