Anbefalte innlegg

Bumper en gammel tråd, noen som har kodene til en eldre klimaen? 91 mod audi coupe.. Så en tråd om det her tidligere, men er ikke kar om å finne den igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen koder eller ting mann kann gjøre med klima i audi 100 2,5 tdi 1992 modell?

 

Elsker og utforske nye ting :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet noen om det er forskjell på denne OBDen fra sen 80 til min 1999 Audi A6 C5? har over 70 kanaler...skulle gjerne visst hva dem betyr, og at dette ikke står i instruksjonsboka er en SKAM!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har øve 80 på min A4 99mod. Har funnet ut at nr 51 er motorvarme, 17 fart, 27 turteller og 49 volt, kan jo hende de er det samme på din A6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet noen om det er forskjell på denne OBDen fra sen 80 til min 1999 Audi A6 C5? har over 70 kanaler...skulle gjerne visst hva dem betyr, og at dette ikke står i instruksjonsboka er en SKAM!: bh :

 

 

Fekk du tasta inn nokon koder?

Eg klare INGENTING på mitt klimaanlegg...

Korleis var det du gjorde det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig! må definitivt testes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykk og hold inne resirkuleringsknappen samtidig med "Pil-OPP" på passasjerklimaen, da kommer du inn...så er det bare å trykke +/- for å velge kanal, og bekrefte med resirk-knappen når du kommer på ønsket kanal.

Manger rare verdier her, som jeg desvere ikke fatter mye av...men fart og temp her og der er ok å kunne ha der ;)

Siden det er 70 kanaler på min, så er det nok endel avvik på min på tidligere oversikt av kanaler her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min har jeg 74 kanaler. Noen som vet hvor det ligger en oversikt over hva alle de er til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det er helt utrolig at dette ikke er nevnt med ett ord i instruksjonsboka...

 

men det er meg det da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.