NGK arrangerer glattkjøring 4.mars

Anbefalte innlegg

Nordmøre Gatebilklubb ønsker alle velkommen til åpent glattkjøringstreff på travbanen i Surnadal lørdag 4.mars, klokken 10-16.

Ligger ann til å bli et bra treff på "rundbane" om værgudene er med oss:)

Det vil bli premiering i de normale klassene; bak- og forhjulsdrevet, samt 4WD.

Servering. Vanlige treffregler med tanke på sikkerhet, teknisk, alkohol osv er selvfølgelig gjeldende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for Nordmøre lokallag å få komme med noen biler samt banner? Det er muligens interesse for dette...

 

Og hvor mye koster det å delta/se på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er mulighetene for Nordmøre lokallag å få komme med noen biler samt banner? Det er muligens interesse for dette...

 

Og hvor mye koster det å delta/se på?

Slik jeg har forstått det vil det koste 50 kr inngang, og 100 kr for banekjøringen. Angående det med banner må jeg komme tilbake til, men ser ikke på det som noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lov med ispigg?:)

Kommer vel ned på grusen med en gang, så tvilsomt, men skal sjekke opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lov med ispigg?:)

 

Ifølge innlegg på NGK sine sider blir det desverre ikke mulig å bruke ispigg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, ispigg er ikke ønskelig siden snødekket er såpass sårt.

Og Eskild; banner er helt i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Eskild; banner er helt i orden.

 

Ok... da skal jeg undersøke nærmere med de som hintet framunder om dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-8´C ute nå, så forholdene ser ganske bra ut:)

NB: Husk hjelm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble et ganske bra gjennomført treff, med oppmøte langt langt over det forventede:) Blir med stor sannsynlighet reprise neste år. Hva synes folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generelt sett ett bra gjennomført treff! :) Litt i glatteste laget kanskje...:o

Hvis jeg skal sette fingeren på noe, så må det være stor dødtid i påvente av å få slippe ut på banen. Men slik er det gjerne på slike arrangement... og desto flere biler som skal kjøre, desto større ventetid.

Det jeg vil påpeke som det største minuset ved arrangementet, var at det så ut til å være "fri flyt" av alkohol. For arrangører skulle det ikke være noe problem å se at det var mye "drikkevarer" i omløp, da flere av vaktene plukket opp tomgods mer enn en gang. Men det så ut til å være helt greit at folk gikk rundt "dritings" :fy: Det er klart at det er vanskelig å kontrollere om noen mikser "litt attåt" oppi kaffe'n, men jeg vil si at det var mer eller mindre "festing" som foregikk på sidelinjen der, med flere klart synlig berusede personer tilstede! Noe jeg mener så absolutt ikke hører hjemme på et slikt arrangement! Når vi sto i kø for å slippe ut på banen, kom det en person ut av bilen foran (med en halvliter i hånden), knekte av antennen på "egen" bil, hilste og skålte, og gikk inn og satte seg igjen : klø : Så også biler hvor passasjerer satt og drakk når bilene ble sluppet ut på banen, og ølboksen var det "første" man så når de kom av banen igjen...

Så dette med alkoholen synes jeg var fy fy :fy: Men bortsett fra dette, så synes jeg, som allerede nevnt, at det var et bra gjennomført treff :)

 

 

Det der med hjelm skulle du ha nevnt tidligere (for sent igår kveld)...for det var ett par stykker som ikke hadde med seg hjelm når de ankom Surnadal idag : rolleyes Men det ordner seg når man har kontakter langs land og strand : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempemessig at dere var stort sett fornøyd med treffet :) Forhåpentligvis bedret det meste seg utover dagen.

Tror jeg opplyste om div når vanlige treffregler er gjeldende, men...OK litt glemt, tar på meg skylden for at noen glemte hjelmen, men det ordnet seg jo likevel da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, du opplyste jo om at vanlige treffregler etc var gjeldende...men vi gikk mer eller mindre ut ifra de samme reglene som VACN Nordmøre kjørte på vårt glattkjøringstreff... Men det ordnet seg jo allikevel, så dette var kun en bagatell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra treff.... ga stooor mersmak detta ja! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.