Anbefalte innlegg

Lurer på om det kan være en interesse her inne på å få til et fast treff for Audi S2 og RS2 typen (b4). Målet er å sammles så mange entusiaster med bil av disse supre bilene og nyte hverandres biler, prate og diskutere og ikke minst ta en matbit i lystig lag. Det begynner jo å bli en del av de bilene her på østlandet så det hadde vært morro og sammlet folk og sett hva som er på gang.

 

Øystein H. her på forumet og jeg hadde et lite treff på Tyrigrava idag, og vi snakket litt om at det hadde vært morsomt om flere kunne slengt seg på så dette kanskje kunne blitt noe fast i (uken eller) måneden.

 

Hva syntes dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vent til s2 min er ferdig så er jeg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Count me inn Scotty..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger med her å ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp, henger med på dette jeg og:):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro å få slik god tilbakemelding!

 

Ser for meg at Tyrigrava (gammle mossevei mellom oslo og tusenfryd) kunne vært et veldig bra sammlings sted. Der har vi mye aktivitet fra både bil og motorsykkel-miljøet og det hender tid til ofte det skjer ting der, og man har et kjøkken der som serverer gode burgere og annen norsk "husmannskost". Det er også god plass inne der til å sitte å prate, og når sommeren kommer så er det gode muligheter for uteplass. Ikke minst så er det passe kjøretur for alle som bor i nærteigen.

Vet det kan være en del amcar aktivitet der om sommeren, men det er jo bare litt morro å høre annet enn 20vt motorer også :P

 

Om sommeren kunne vi arrangert en cruising inn til oslo sentrum feks.

Tenk for et herlig syn, RS2'er og S2'er på rekke og rad, med en herlig brummelyd fra samtlige rekkefemmere. : ja :

 

Hva syntes dere?

Andre forslag til tilltak og steder er også velkommne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en fabelaktig plan dette Anders. Vi kan jo begynne med dette, så kan man jo heller "justere" møtested/tiltak etterhvert., hvis det skulle bli behov for det...

 

Er klar som 3 hardkokte egg, dette blir gøy..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra respons... vi får finne en dag i nær framtid:) hyggelig å møte andre som er født med kronisk "dilla"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg henger meg på jeg også! Det kunne vært morro med ett slikt treff.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg være med på. Kult å få samlet fler med samme bil og utveklse erfaringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder dato, hvordan høres Søndag 2. April kl.16 ut? (Har desverre ikke sjekket ut om det skulle kræsje med noe annet arrangement på den datoen og man har noen timer å komme seg på den som skulle ha vært på byen dagen før.) ;)

Påfølgende helg er jo påske helg og da skal nok de fleste sikkert ut på tur, så det må jo enten bli føre eller etter påsken sånn jeg ser det.

 

Om hvor ofte vi kjører møter avhenger av oppmøte nå i første omgang. Men det kan vi diskutere i etterkant. Tror et 'clue' kan være og ikke ha det sånn alt for ofte da interessen kanskje kan ha lett for og dabbe av og folk som holder på med prosjekt kanskje ikke har rukket å gjort noe særlig mer.

 

Men kom gjerne med inspill og forslag.

 

Jeg håper virkelig å få sammlet en god gjeng med S2 og RS2 å få snakket med folk, titte litt og få nye inspirasjoner/ider (og ikke minst venner) til videre fremover.

 

-Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, helga etter 8-9 april er det utstilling i kongsten halden her i byen. så må ha ferdig bilen føre det. tror ikke jeg tar den ut helga føre, siden jeg må vaske og gjøre ferdig noe småtteri da. så blir for tidlig for meg dette treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, forståelig det Mats.

Din er jo et "must" å få på dette treffet! : ja :

Hva med en helg etter påske, feks Søndag 16 April?

 

Og, kunne folket tenke seg på en ettermiddag i uka eller en helgedag?

 

Eller skulle vi fått til i juni/juli mnd en gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter påske ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke vi med S4 og RS-4 få komme også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer For forslaget ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går jo ann.

Kalle det et slags "Audi S-treff".

Da kan det nok komme en god del mere folk og biler. Vet ikke hva folk flest syntes om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres gromt ut. men du Thomas B da må du spare det ene rs-4 ste til meg alså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke vi med S4 og RS-4 få komme også?

 

Mine tanker eksakt :P

 

Syns RS/S treff hadde vært kult..

 

Count me in : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir me på detta her, hørtes ut som ett kjempe bra tiltak...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe av dette? Kunne tenkt meg og tatt en tur på et slikt treff ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe av dette? Kunne tenkt meg og tatt en tur på et slikt treff ja :)

 

Nei Det har ikke blitt noe av denne sesongen gitt, kun mindre garasjetreff o.l.

 

Nå er jo sesongen egentlig over så det spørs om vi heller ikke skal prøve å arrangere et litt større treff til våren evt.

Hadde vært morro å fått til opplegg rundt det også gjerne med pokaler og feks delt inn i klasser som beste/peneste S2, RS2, s4, rs4, s6, rs6, fineste orginal og treffets værsting.

Faste treff er vel ibunn og grunn vanskelig å få til samt, ikke så intressant i lengden for de fleste tenker jeg. Da er det vel heller bedre med faste garasjetreff hos div forskjellige folk feks.

 

Skal vi få til et slikt Audi S/RS treff så mener nå jeg at vi beholder oss innen de nevnte kategorier (orginale s/rs biler) siden "audi s" begrepet er så bredt. Feks så syntes jeg en audi a3 "s-line" 1,6 har lite å gjøre der på selve utstillingen. Mitt syn iallefall.

 

innspill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med S3 er de velkomne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvf de er jo med i S familien.

 

Enig med du Anders ang S line tanken. Det er jo en ekstra pake man får til

bilen og ingen S bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig tanke dette, kan hende, om det blir snakk om ett treff på den varme delen av året at noen Sèr herfra og kan komme en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.