Oslo: Felles omlegning til sommerdekk?

Hva dag passer deg?  

12 stemmer

  1. 1. Hva dag passer deg?

    • Søndag 9. april fra kl. 11
    • Søndag 16. april fra kl. 11
    • Tirsdag 18. april fra kl. 17
    • Onsdag 19. april fra kl. 17
    • Samme for meg. Blir med uansett!!


Anbefalte innlegg

Jeg har vært i kontakt med Christer Kvalheim på http://www.dekkskift.no om vi kunne finne en dag å legge om til sommerdekk og ta det som et lite lokallagstreff : ja :

 

Vi kan gi dere følgende priser:

bare dekkskift: 150,-

inkl. balansering (stålfelger): 250,-

inkl. balansering (alufelger): 300,-

Omlegg (gamle dekk av - nye dekk på) inkl. balansering og montering på bil:

300,- (stål) 350,- (alu)

 

Hvis noen også ønsker å kjøpe nye dekk, gir jeg dere god pris på Dunlop/Goodyear/Fulda/Pirelli/Federal/Vredestein og Sonar. Men det må bestilles minst 2 dager før dere kommer da jeg ikke har dette som lagervare.

 

Derutover tenker jeg på å evt. sette frem bøtte og høytrykksvasker ute slik at Medlemmene kan vaske sommer/vinterfelger mens de venter på omlegg. Dette vil være gratis selvvask. Evt avfettingsmiddel må tas med selv. Såpe og svamper stiller vi med Gratis.

 

Dette synes jeg personlig hørtes glimrende ut, så nå er spørsmålet bare når det passer folket : klø : Hvis ikke jeg er den eneste som fortsatt kjører på ballongdekk da :rolleye:: flau :

 

Forslaget i undersøkelsen er tatt med utgangspunkt i at flest mulig skal få dette unnagjort før vårmønstring på Hadeland/1. mai treff på Valdres.. Så legg igjen din stemme på den dagen som passer deg best, da kan dette bli et fint lite treff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med... bare å finne en dag som passer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør oppmerksom på at dette er utenom vanlig åpningstid, så vi slipper å stå i kø etter andre enn oss selv : smil : Er derfor det står klokkeslett etter datoen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven... : eek : Har alle virkelig fått lagt om allerede :confused: Selv om det ser ut til at vi kun blir 4 stykker søndag 16. har jeg avtalt med Christer at vi tar dette den dagen. De som allerede har lagt om er så klart velkomne til å stikke innom de også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil : Da sees vi i morgen kl. 11 : ja : Gleder meg som en liten unge allerede jeg.. : gb ::glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare informere til dere som ikke har mulighet i morgen å komme, at dere er velkommen en annen dag også. f.eks på tirsdag.

Men dagen i morgen er 100% satt av til dere i klubben, dvs dere blir ikke plaget med kø unntatt til dere selv :)

Så vi sees i morra for de som kan : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke dekka mine før på tirsdag. #$@&!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke dekka mine før på tirsdag. #$@&!

Du får komme når du har fått de da, så får vi vrengt de på felga dine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg en tur i morra (hvis jeg er kjørbar) og om jeg kan få avbalansert vinterhjulene (rister veldig over 280-290) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Christer for flott service og veldig bra resultat : ja : Ble ganske visst "kun" 3 stykker, men koselig var det, og 50'n så jo helt nydelig ut! Blir kult med nye felger : rock :

 

Gateslicks på Compomotive var ikke stygt å se på heller gitt : eek : Utrolig at det ikke subbet, men er jo lov å ha marginene på sin side ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Christer for flott service og veldig bra resultat : ja : Ble ganske visst "kun" 3 stykker, men koselig var det, og 50'n så jo helt nydelig ut! Blir kult med nye felger : rock :

 

Gateslicks på Compomotive var ikke stygt å se på heller gitt : eek : Utrolig at det ikke subbet, men er jo lov å ha marginene på sin side ;)

Bare hyggelig :)

Vi får satse på vi blir flere neste gang da. Kan jo hende flere kommer til tirsdag.

Fått på alle 4 gateslicksa nå på Evo`n nå og det ble tøft! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for kjempeservice Christer % co og at dere gadd å stille på en helligdag. Bilen min ble nesten ikke til å kjenne igjen både når det gjelder risting og ny ventil. ;) Tusen takk nok en gang :tilber:

DSC00074.JPG

DSC00075.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.