Anbefalte innlegg

Etter å ha fått lakkert frontfanger, en skjerm og førerdør er jeg bare NØDT til å få utført en proff rubbing/polering av resten av bilen. Lakkereren som lakkerte nå kalte resten av lakken 'askegrå', og det er jeg ikke uenig i. Bilen er for ordens skyld egentlig grønn metallic..

 

Jeg ser at vi har rabattavtale med Larsen Bilpleie i Åsane, hva vil en maskinpolering der koste meg med rabatt? Finnes det andre å anbefale, nærmere Nesttun kanskje? Synes jeg husker at jeg leste en tråd her en gang om et medlemstilbud på polering, men finner den ikke igjen.

 

Jeg sjekket pris hos Espeland Rekvisitasenter en gang, husker jeg rett snakket de om 1700 eks mva for en 'behandling'. Fikk også anbefalt noen som holder til i kjelleren på Sartor Senter, men det er jo langt vekke da. Noen som har erfaring med de?

 

Kom med tips her!

 

Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo høre med K2000 / TefCar på fjøsanger. Ellers kan jeg trygt anbefale Larsens bilpleie. Regn med ca 4000,- uansett....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000 spenn for en maskinpolering? Det er i alle fall fullstendig uaktuelt. Den saken er grei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk RS4 min behandlet med tyflon av Larsen i forrige uke, jeg betalte 3200,-. Det skal vare i 2 3 år med tyflon behandling. K2000 er ikke til å anbefale, bilen blir bra, men er dyrt når en må etterbehandle hvert år, hadde det på S2en min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster ikke 4000,- for en maskinpolering! Jeg fikk full pakke med polering og lakkbehandling for 3000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 1200,- for full maskin polering hos kvikk mekk i åsane.

 

Tror de har skiftet navn, og eier , har ikke nye navnet dessverre, men ligger i samme bygg som teigland (møller) var i åsane før de flyttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de må hente opp igjen glansen i lakken og fjerne striper i lakken + behandle etterpå må du nok ut med 3500 - 4000 hvis du vil ha det skikkelig gjort. Royal Shine hos larssen koster vel 3700,- på golf størrelse bil. Den skal evt rebehandles etter ca 15 mnd for at garantien skal gjelde.

Se http://www.larsens-bilpleie.no/ .

Du kan alltid få det billigere, men da er vel kvaliteten litt "billigere" også.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de må hente opp igjen glansen i lakken og fjerne striper i lakken + behandle etterpå må du nok ut med 3500 - 4000 hvis du vil ha det skikkelig gjort. Royal Shine hos larssen koster vel 3700,- på golf størrelse bil. Den skal evt rebehandles etter ca 15 mnd for at garantien skal gjelde.

Se http://www.larsens-bilpleie.no/ .

Du kan alltid få det billigere, men da er vel kvaliteten litt "billigere" også.......

larsen bilpleie har tilbud nå på kr 3200,-, har nett hatt RS4en min der og det er stasjonsvogn som alle vet, jeg fikk full behandling for den prisen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får koste på meg en kjøretur et par steder på torsdag formiddag, vise frem 'objektet' og få nøyaktige priser.

 

Takk for innspillene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du sjekket litt priser på forskjellige steder? Bilen min trenger litt pleie den også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida dessverre - jeg endte opp på jobb igjen.. Merkelig det der.

 

Tok dog noen raske telefoner et par steder, og inntrykket er at Larsens tilbud på 3200,- sannsynligvis er ganske bra. Da snakker vi om polering pluss 'behandling' - behandlingen skal også gjentas etter alt mellom 12 og 15 måneder, da er selvsagt kostnaden langt lavere.

 

Det som koster mest er 'behandlingen' slik jeg har har forstått det. Bare selve poleringen er vel en jobb til rundt 1000-1500kr kan jeg tenke meg.

 

Skal for øvrig få ny klarlakk på de lakkerte delene mine på mandag, da jeg ikke var fornøyd med finishen, så jeg tar opp igjen denne poleringssaken i neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Car Cleaning Company i parkeringen på Sartor Senter ble anbefalt av et familiemedlem. Fikk visst litt 'special price', men aner ikke hva ordinær pris er, så jeg vet ikke hvor mye de slo av.

 

De maskinpolerte hele bilen og kjørte på med 'tokomponent' behandling og lakkforsegling, bilen så alldeles latterlig bra ut, og jeg betalte nøyaktig 3 lakser.

 

Veldig hyggelige gutter og veldig bra utført jobb så langt jeg kan vurdere det. Regner med å ta turen ut der igjen neste år for ny behandling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Larsens Bilpleie har kampanje utseptember på 2 900,- på R-2000 og RoyalShine begandling.

 

Har time på fredag - men hvilken behandling skal jeg velge? Noen som har erfaring : klø :

 

Se tilbudet her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo rabattavtale med Larsens bilpleie.

 

Larsens Bilpleie

Espen Larsen

Tlf 55187700

http://www.royalshine.no

 

Direkte link: http://www.larsens-bilpleie.no/

 

Der vi får gode rabatter på poleringer og alt rundt bilrengjøring og stell!

Dette er flinke gutter som virkelig kan hva dem holder på med og dem jeg har snakket med er meget fornøyd!

__________________

John-Arild Martinsen

ADMIN

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo jobbet med en avtale med bilpleiesalongen på Kokstad også. Der fikk jeg lagt Ditec på bilen min. Fikk forhandlet frem en grei pris, selv om vi ikke har fått til en "offesiell" avtale enda. (føler du kallet TThomas) Er godt fornøyd med resultatet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har jo rabattavtale med Larsens bilpleie.

 

Takk for tipset! Er ferskt medlem, har ikke noe medlemskort e.l. Hvordan kan jeg dokumentere mitt medlemsskap?

 

Gjelder rabetten også på kampanjepriser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.