Bilder fra VårCruisingen Ålesund-Nordmøre

Anbefalte innlegg

Ser det har kommet ut noen bilder både her og her men jeg tenkte at det kunne være like greit å samle alle bildene i en tråd under media og ikke gjemme vekk alle de flotte bilene og den strålende naturen langt inni våre egne lokallagssider.

Så jeg håper at alle som har bilder fra turen/treffet legger dem ut her.

 

Siden jeg lånte kamera og sprang gatelangs på selve råninga i Kristiansund har jeg dessverre ikke noen gode bilder derfra, men forhåpentligvis kommer det en filmsnutt eller to.

At jeg i tillegg gikk tom for strøm når jeg fikk igjen mitt eget kamera gjør jo ikke saken stort mye bedre (amatør-fære: bh : )

Men tross dette fikk jeg da tatt noen bilder så her er mine bidrag:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte på Fjellstova på Ørskogfjellet for oss som bor innafor der kuene bæsjer ( når det første bildet er tatt ligger Dag Sverre å skrur Rocco 3-4 mil unna mens vi venter og venter og venter...og venter)

 

På det andre bildet har vi endelig fått samlet troppene og står å venter på ferga på Vestnes

IMG_0001.JPG

IMG_0004.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde 1: Ankomst Molde hvor samtlige som hadde svart på tråden om å være med på Cruising til Kristiansund sto på kaia og tok oss i mot med Norske flagg og hornmusikk

 

Bilde 2: litt småøsing opp på ei flott bru som dere ser navnet på til høyre i bildet.

IMG_0005.JPG

IMG_0008.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde 1: Et litt bedre bilde av brua fra andre siden men fokus er selvfølgelig på TK`s flotte TT

 

Bilde 2: denne hyggelige damen tok i mot pengene våre for at vi hadde kjørt på den flotte brua og snart skulle inn i den mørke tunellen, koster peng å bygge sånt gitt: rolleyes

IMG_0009.JPG

IMG_0012.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....og før vi visste ordet av det var vi ute av tunellen og der så det sånn ut

Bilde 1

Bilde 2: Etter å ha kjørt mer eller mindre samlet (lyskryss er ikke et egnet middel for å holde sammen en kolonne: bråk : ) inn til sentrum ble det både en og to og tre runder på den lokale rånestripa før felles fotografering på kaia.

Tror nok ingen hadde forventet slikt oppmøte før vi gikk tom for kai før alle bilene var plassert men det gikk på et vis likevel: smil :

IMG_0013.JPG

IMG_0026.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At noen hadde bestemt seg for å stenge parkeringshuset akkurat i dag gjorde at vi mistet 2 biler med 4 medlemmer til middag.

En bil ble funnet igjen og rettledet på plass mens den andre valgte BurgerKing og hjemtur framfor pizza.

Middagen ble forøvrig inntatt i samme bygg som det berømte Perosenteret noe vår egen Pero satte umåtelig stor pris på.

Jeg har dessverr ikke noe bilde av hvor glad han ble, men det har sikkert andre;)

IMG_0027.JPG

IMG_0030.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når tiden kom for hjemreise valgte noen av oss å kjøre over Averøya.

For de som ikke har gjort det kan jeg trygt anbefale den turen. Det er en helt spesiell følelse å kjøre så langt ute i havgapet og med det været vi hadde kunne ikke turen vært bedre. Fantastisk flott natur, litt lenger inne var det mye stein, flotte hus, og gale mennesker: rolleyes

IMG_0032.JPG

IMG_0033.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som eier den røde Coupe med MTX dekaler på?

 

Så den på ferge når jeg og dama var på vei tilbake til Ålesund på søndag. Men den bilen var en ensom rytter, for resten av flokken var iallefall ikke på den ferga! 19.15 ferga....tror jeg det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Trond Tysnes sin, og han var så tørst at han ville fortest mulig hjem så han kjørte strake vegen mens vi andre kjørt om Averøya: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder jeg tok...ble veldig fornøyd med bildene jeg tok av RS4 Light :) Kult med vidvinkel-linse :)

 

Kristiansund-tur006.jpg

Kristiansund-tur007.jpg

Kristiansund-tur013.jpg

Kristiansund-tur019.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS!!! For de som lurer.....Dag har IKKE besvimt foran "Rocco" på bilde nr 3 : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg ut flere bilder da,dere tok jo mange...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke Helge Fredriksen og resten av medlemmer i Nordmøre og omegn for en fantastisk flott tur og gode politi-sperringer i Kristiansund sentrum. Dere kan få komme å gjøre det samme i Ålesund i sommer en gang!

 

Legger ut litt av de bildene jeg tok, men orker ikke kommentere alt. Se og nyt!

 

OBS! For de som vil ha større av de enkelte bildene, send meg en mail på dagsverre@online.no så mailer jeg dere fullstørrelse-bilder

Turen begynte bra med en røket reim til servo/vannpumpe i det jeg svingte inn på Shell kl.09:45...kom oss avgårde 1t.30min. senere...BEKLAGER alle tålmodige sjeler som stod og ventet:)

01.jpg

Sindre`s nydelige nye A6 møtte oss i Molde

02.jpg

Tobben med nylakkert og nypolert gromaudi

03.jpg

Grom og sjelden passat

04.jpg

Litt nødrep. av en sviktende siderute..

05.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

06.jpg

 

07.jpg

Her er vi kommet ned på kaia for fotosession etter et par runder i Kristiansund sentrum, med mange, laange blikk..

08.jpg

 

09.jpg

 

10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen reiste videre ned Atlanterhavsveien, noe som var en nydelig og naturskjønn tur

12.jpg

 

13.jpg

Ble tid til en liten foto-opstilling her også....

14.jpg

 

15.jpg

....fra alle mulige vinkler, krinker og kroker:D

16.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17.jpg

 

18.jpg

 

19.jpg

 

20.jpg

 

21.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en lang og herlig dag bar det hjemmover, og folk begynte å bli tørste...

22.jpg

Litt underholdning fikk vi også når den mildt ustabile nordmørske lokalmesteren i traktorkasting måtte dytte sin egen Volvo ut av en hendig parkeringslomme...

Noen som har bedre bilder/film av dette? Såg ikke noen sak på VG.no idag om mord på Nordmøre, så den stakkars lille boy-toyen hennes overlevde tydeligvis, ellers så har politiet ikke funnet liket ennå...

23.jpg

 

 

TUSEN TAKK FOR EN FLOTT DAG!

På gjensyn: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ei stor sinna dame det der ja : smil :

IMG_1966-.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine bilder ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=%C5lesund-lokallag-V%E5rcruising-2006

 

Det ble ikke så mange, men er da noen...

 

Video kommer så snart jeg får logget meg på Vagner FTP'en. Men Terje (utsendt kameramann (video)), det var fire klipp på kameraet. Fra fergekaia, og ei scene fra Kr.sund. Så var det to korte klipp. En ussel hvit golf 3 og en Touran. Og jeg som hadde gledet meg til å høre deg forklare deg for trappe-eieren. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Terje (utsendt kameramann (video)), det var fire klipp på kameraet. Fra fergekaia, og ei scene fra Kr.sund. Så var det to korte klipp. En ussel hvit golf 3 og en Touran. Og jeg som hadde gledet meg til å høre deg forklare deg for trappe-eieren. ;)

Hva:confused: De to med golfen og touranen var bare tester for å finne rett zoom, vinkel og sånt. Betyr det at jeg ikke filma da jeg satt på trappa?: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg også Trond i ensom majestet på fergekaia i Molde når eg kom opp igjen på søndag. Han såg litt tørst ut ja... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut noen bilder jeg også :)

 

 

 

Bilde1: Ålesund lokallag ankommer ved Flatset Småbåtlag.

 

Bilde2: Langs RV70 på Frei.

Vårcruising01.JPG

Vårcruising02.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde1: Ved Rensvikkrysset.

 

Bilde2: På vei for å stille opp langs kaia.

Vårcruising03.JPG

Vårcruising04.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde1: Sindre sin A6.

 

Bilde2: Audi'n til "tobben" (eller hva dere nå kaller ham :P)

Vårcruising05.JPG

Vårcruising06.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde1: Audi som kom ifra Ålesund lokallag (?).

 

Bilde2: TT og Scirocco fra Ålesund lokallag.

Vårcruising07.JPG

Vårcruising08.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.