Anbefalte innlegg

Bilen lander på gårdsplassen i løpet av noen uker. Noen som har felgforslag?

Det er utelukket med RS modeller og ting ifra BBS. Vil helst ikke ha noe som naboen kommer med til uka...

Og: 20"!! Eller kanskje 21"?:rolleye:

1073biglowered.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

To helt forskjellige forslag.

 

Bilde 1: Det "rimelige" alternativet. VW Phaeton Helios hjul (usikker på om de kommer i 20")

 

Bilde2: Hvis du vil ta den helt ut: OZ Leonardo lll. Fåes hvertfall i 20". Men prisen er vel på linje med en nyere bruktbil...

1073biglowered copy2.jpg

1073biglowered copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er solgt!

 

men sånne på en ny sort passat kan jo ikke bli feil : smil :

 

Men kanskje Martin Sandvik her i klubben kan skaffe flere? Eller noe annet gromt fra Tyskland ;)

 

Tror 21 tommere er litt stort på Passat B6 (;)), men 9x20 foran og 10x20 bak med Hankook 235/30 og 265/25 kunne jo bli rått!

 

PS: VW Phaeton-felgene finnes slik jeg forstår det kun i 8,5x19 ET45. Men knallfint på Passat det også, hvis man ikke må opp på 20...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er strengt tatt Phaetonfelgen jeg har mest lyst på, men prisen er litt vel drøy med tanke på hva annet jeg kan få for samme summen.

Litt av greia er jo også at jeg vil ha 20", og at det er noe som ikke alle har.

Det skal være spesiellt, litt nytenkende, gjerne se "factory" ut, og litt bling.

Takk for innspill!!

Ha en fin dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror disse hadde vært rå i 20" på sort passat, eller hva synes du?

Har slike i 18" selv på caddyen og de passer sort bil veldig bra.

 

Her er bilde:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med disse?

Rå felger!! :tilber:

Men eneste er vel hvor mye disse tåler av hull og dumper. Men billig er de også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns heliosfelgen er rå på de nye passatene, så en i går med de felgene og de kledde bilen utrolig godt :tilber:

helios2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i Helios felgene vil en fornuftig pris? Noen som vet?

 

Felg/dekk budskjettet mitt kan ikke overstige 20.000, finnes de til rundt den prisen noe sted? Inkl dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er strengt tatt Phaetonfelgen jeg har mest lyst på, men prisen er litt vel drøy med tanke på hva annet jeg kan få for samme summen.

Litt av greia er jo også at jeg vil ha 20", og at det er noe som ikke alle har.

Det skal være spesiellt, litt nytenkende, gjerne se "factory" ut, og litt bling.

Takk for innspill!!

Ha en fin dag!

 

Hva med denne felgen da? Synes denne blir meget pen i 20 tom på sort bil! Skaffer denne til en grei pris! Skaffer også med helsort senter og i helchrome! Denne har blanke eiker, med sort på siden av eikene, synes det er kanskje litt vanskelig å se på bildet

2318ac75f15ec61ae6f8aedf6b6c5b47.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" Audi Q7 felger hadde vært rått! Så disse med 225/30 på en Golf V i et blad. Da trenger du ikke bekymre deg for naboen, med mindre han har Q7.. :)

 

7822993_290586_2_1_24293l_14.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaa så dem også på en mørkegrå 5golf og det rocka kjerra! SINNSYKT rått var det.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt som dette hadde jo hvert drit kult..: rock :

 

untiktled1oy4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en av disse??

BBS begge to....

VW_Passat_CH_Front.jpg

VW_Passat_CH_Hinten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppbrukt men seff tøffen.... Dear to be different!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle liksom prøve å få dem under hverandre men....

VW_Passat_CK_Front.jpg

VW_Passat_CK_Hinten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" Audi Q7 felger hadde vært rått! Så disse med 225/30 på en Golf V i et blad. Da trenger du ikke bekymre deg for naboen, med mindre han har Q7.. :)

 

Men må man ikke da ha 20mm adapter fra 5x130 boltsirkel på felgene til 5x112 til bilen? Men hvis felgene har ET60, så gå jo det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er Golf'en

NICE....!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slike på lager :)

 

....pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" Audi Q7 felger hadde vært rått! Så disse med 225/30 på en Golf V i et blad. Da trenger du ikke bekymre deg for naboen, med mindre han har Q7.. :)

 

7822993_290586_2_1_24293l_14.jpg

 

Som jeg skrev for ei uke siden når der var slike Q7 felger til 5000 kr på finn.no, tror de hadde passet utrolig bra på Passat. Og ser jo på bildet av Golfen at de også passet bra der : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.