Noen som bor i Tvedestrand området?

Anbefalte innlegg

: vinke :

 

er det noen som bor i Tvedestrand området som kjenner til et bilfirma/person som heter Ragnar Engesvik.

 

Er dette seriøs forretning? Ser han har mange biler til salgs..

Men han tar ikke tlf. svarer ikke på mail og ikke på SMS.. Har prøvd i flere dager nå.. : bråk :

 

Fint om noen kan tipse meg hvis jeg ikke bør handle der.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En moderator kan muligens flytte denne til Agder forsåvidt, da det er iu dette distriktet Tvedestrand er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner ham. Har hentet mye biler for ham rundt omkring :)

 

Ryddig kar å handle bil av, men er dårlig til å ta tlf, spesiellt om han er på ferie. Det ringer stort sett hele tiden hos ham og han omsetter mye biler så han kan nok være litt stresset til tider.

 

Se også hva jeg skrev her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=11033&highlight=ragnar

 

Han har mye biler til gunstige priser, stort sett får han innbyttebiler fra forhandlere eller leasingfirmaer, inkassobiler og innbyttebiler på de han selv selger. Han importerer ingenting selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, høres bra ut! ;)

 

Fikk så vidt tak i han i går, fikk stillt et spm. før vi ble brutt eller han la på..

Prøvde å ringe opp igjen men ikke svar..

 

Samboeren min har funnet seg en ny bil som hun vil ha, men det er jo ikke råd å få stillt spm. om hvilken stand bilen er i..

 

Her er bilen: (Vet det er "feil" sort)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7856590

 

Den er jo ekstremt billig da! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel tilfeldigvis ingen som bor i nærheten og kunne tenke seg å ta en titt? Er litt langt å kjøre visst det viser seg å være en bomtur..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel tilfeldigvis ingen som bor i nærheten og kunne tenke seg å ta en titt? Er litt langt å kjøre visst det viser seg å være en bomtur..: klø :

Hei.. bor ca 2 mil unna Ragnar.Så om du vil kan jeg sikkert ta turen innom hviss du fortsatt er intresert???

 

T.S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har egentlig gidd opp hele bilen.. Selgeren er total uinteressert i å selge biler til folk som ikke møter opp personlig.. : klø :

Finner meg heller noe annet..

 

Men uansett.. takk for tilbudet! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.