Anbefalte innlegg

har idet siste sett eitpar flotte vw. ein kvit golf 5 muligens gti,(rød stripe i grill) er ganske lik i den "v-dub in da haus" reklamen.

svart passat med chrome grill, pent stylet.

og idag så såg eg ein ganske strøken vw transporter, blå/grønn med chrom i fronten, chrome takrails og kvite baklykter. såg denne på rema 1000 ved sartor.

 

nokon som og har lagt merke til desse bilane?? klubb medlemmer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare sett Passat`n dersom det er den jeg tror det er. Hadde den Chrome felger?? Han jobber visst nok på Vesta og bilen er godt trimmet ja!?? Espen B veit mer om det.

Dem to andre har jeg ikke sett men håper noen veit noe mer en meg om disse bilene, og hvis dem ikke er medlemmer så få dem inn i klubben.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den hvite GTi'en på Sotra for en måneds tid siden. Frekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare sett Passat`n dersom det er den jeg tror det er. Hadde den Chrome felger?? Han jobber visst nok på Vesta og bilen er godt trimmet ja!?? Espen B veit mer om det.

Dem to andre har jeg ikke sett men håper noen veit noe mer en meg om disse bilene, og hvis dem ikke er medlemmer så få dem inn i klubben.

 

TThomaz

 

ang passaten så traff eg den ved fotoboksane ved straume. så eg fekk ikkje tatt eit skikkelig blikk,

ang golfen så har eg sett den eit par ganger på sotra i god driv: rolleyes : rolleyes

 

har eit par spotting til.

på lørdag i 6 tida på vei fra åsane til sotra så traff eg på ein mørk lilla golf 3.

små lekte litt med han. i nygårdstunellen så hang det ein lancer og ein audi coupe med masse styling seg på. hørta bare masse pysj pysj lyd i tunnellen og la meg i høgrefelt og alle for forbi, tenkte eg skulle henga meg på men ein dust i ein golf la seg ut forran meg + madammen var litt redd: rolleyes : rolleyes

tenkte eg skulle så om min stakkars 1,6 75hk golf kunna holde følge:);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har idet siste sett eitpar flotte vw. ein kvit golf 5 muligens gti,(rød stripe i grill) er ganske lik i den "v-dub in da haus" reklamen.

svart passat med chrome grill, pent stylet.

og idag så såg eg ein ganske strøken vw transporter, blå/grønn med chrom i fronten, chrome takrails og kvite baklykter. såg denne på rema 1000 ved sartor.

 

nokon som og har lagt merke til desse bilane?? klubb medlemmer??

 

Hei

Den hvite Golf 5'en er en GTI m DSG og VW sportsseter.

KW Variant 3 + 19' BBS CH ligger klar til montering når tiden strekker til.

Skal også få lakkert enkelte deler på bilen.

Øyvind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Carspotting

 

Så en sølv A4 (B6) med full Oettinger styling (mener jeg, gikk litt fort i svingene...) møtte den rett etter sotra broen, A4'n mot byn.

Meget nice, noen som kjenner til denne? Klubb bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har eit par spotting til.

på lørdag i 6 tida på vei fra åsane til sotra så traff eg på ein mørk lilla golf 3.

Chrome-dekor (tribals ellerno), store A8-hjul og div styling..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrome-dekor (tribals ellerno), store A8-hjul og div styling..?

 

nja. var vel meir skitten, sota ruter, forskjellig lysstyrke i hovedlyktane, sota baklykter og litt små stylig. men dekor og store hjul la eg ikkje merke til.

 

har sett den eit par ganger her på sotra no idet siste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så noe rimelig sjeldent på vei fra Voss til Bergen her i uka.

 

VW Phaeton

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein spotting til.

har sett ein ganske flott audi a6 som står i sentrum. den er svart, pent stylet led baklykter, ser ganske gjennomført ut. medlem sin bil?? skal prøve å ta blde av den i mårra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en svart LAV og BREI Golf 2'er i dag på Sotra (Arefjord). Damn! Fikk lyst på 2'er igjen...

Noen som vet noe om denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier også å stå en fin rød femmergolf parkert i sentrum tvers ovenfor burgerking.. svartlakkerte felger med blank kant. meget fin, er det noen i klubbens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en svart LAV og BREI Golf 2'er i dag på Sotra (Arefjord). Damn! Fikk lyst på 2'er igjen...

Noen som vet noe om denne?

 

Tror så jeg samme bil ved Fjell kirke for noen uker siden. Den så veldig fin ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg så NBS sin Passat i Os i forrige uke, var på ADK-kurs der oppe på videregående sitt område.. Den e jo bare griserå! Har bare sett den på bilder, men e jo tusen ganger råere når du får med deg lyden også.. Kor holder den til, e det på Os? Mener det var en jente som kjørte den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Renate som har denne bilen nå, Den går på Os og hun er fast medlem i klubben og stiller med bilen på lokallagstreffene våre nå. Så det er bare og ta turen og sjekke ut bilen.....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en 5 er R32 Ved Handelshøgskulen/Sentrum i dag.... Gikk på Prøveskilt

Meget Rå lyd nar den drog den på turtal......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har eg og fått sett det på nært hold.

stod ein Q7 på støletorget idag tidlig med prøve skilter. deilig bil:)

står og en rød audi TT der til vanlig + i dag så stod vinnaren av 71 grader nord (toyota rav) der og.

 

bilde av audien:) (mobil bilde m/ max zoom)

Photo-0283.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en passat i rundtkjøringen ved åsane\nyborg nett i sted! kjørte mot liamyrane tror jeg.

 

var værtfall grei lyd i den tror jeg, vet ikke om d står noe gromt i den jeg? noen som vet hvem sin det er:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar fram denne igjen eg.

har vert å jobba litt på askøy i det siste og har kjørt forbi bo racing eit par ganger,såg mykje lekkert der. bla ein Audi A2 gruppe B bil.

holdt på å kjøra av veien men etter litt søking så fant eg ut at det er bo racing sin.

a2_2_16.jpg

 

stod og nokre anna lekkerbisker der og.

 

på vei heim fra jobb igår (fredag) så kjørte eg forbi (loddefjord) ein viking bil med ein golf II g60 på planet.i ein i klubben sin?? den var mørk grønn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, børge har mye gromt stående hos seg, bla rallybilen. Tjommien min sin RS2 står der også til vanlig siden han jobber der. Husker det stod en spell ny Audi S8 V10 der for en liten stund tilbake.. Den var grom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Børge har mye gromt. Begyner å nærme seg ferdig med gruppe b bilen, og jeg lover at det kommer til å svinge. Er ofte hos han og holder meg oppdatert. Ser frem til prøvetur i den når den kommer på veien. Han håper å få hvite skilt og ikke røde! gjenstår jo å se om det går. Ellers var det A8 en bil han lånte av sandveen. Alvorlig gromme greier med 450 hk. ble nesten misunnelig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener nå virkelig at det var S8-dekal bakpå hekken eg, og det var ikke S-line jeg så. Men jeg så kanskje feil i forbifarten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så Herbie på Paradis i dag... Vekket noen gode gamle minner: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.