Rudskogen 19-20 August 2006 - Program/påmelding

Anbefalte innlegg

Banekjøring:

 

Påmelding til banekjøring finner dere her:

http://www.vwaudi-club.no/?s=eventReg&eventID=11

Forhåndspåmelding er ikke påkrevd og heller ikke bindende, men registrering på forhånd gjør jobben på treffet enklere og raskere dvs mindre tid i kø for dere medlemmer.

 

Priser:

200kr pr dag

300kr for begge dagene.

 

Gyldige prøveskilt er tillatt. Bilen må være i god teknisk stand og teknisk kontroll vil bli foretatt på alle biler som skal kjøre på banen.

Vi fortsetter med prøveordningen hvor vi tillater deltakelse for medlemmer med Seat/Skoda også på dette treffet.

 

 

Program:

 

Fredag 18.08:

 

Ingen aktiviteter, men de som skal overnatte på banen kan komme etter kl 15 og porten vil bli stengt kl 23.

Kafeen er åpen til kl 21.

Det er forøvrig Trackday på banen på fredag fra kl. 17-21 (Dette arrangementet har ikke noe med VACN å gjøre).

 

Lørdag 19.08:

 

9:00 Påmelding banekjøring

9:30 Førermøte, banekjøring begynner så fort førermøte er avholdt

12:00 Påmelding banekjøring for sent ankomne

12:30 Førermøte for sent ankomne

 

Banekjøring pågår frem til kl 18.

Kafeen er åpen hele dagen frem til kl 18.

Portene stenger kl 23.

 

 

Søndag 20.08:

 

9:00-13:00 Utstilling (Pris kr 100 pr bil).

For å være sikker på at bilen din blir sett av dommerne så bør du være inne på området kl. 10.

 

12:00 Påmelding banekjøring

12:30 Førermøte

13:00 Banekjøring

16:00 Premieutdeling

kl 17/18 Banekjøring og treffet avsluttes (Nøyaktig tid for avslutning av treffet vil bli oppdatert senere).

 

 

Det er ikke inngangspenger for å komme inn på treffet/området.

 

Husk også å ta med medlemskort dere som skal stille ut eller kjøre på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Er treffet på Rudskogen også for Seat og Skoda eller bare VW og Audi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøring:

 

Vi fortsetter med prøveordningen hvor vi tillater deltakelse for medlemmer med Seat/Skoda også på dette treffet.

 

Det står her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med utstillingsklassene da samme som på våler eller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med utstillingsklassene da samme som på våler eller;)

nei, blir 15 beste audi, 15 beste vw, best in show og longest distance

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vi der igjen nå...: klø :

Hadde det ikke vært en ide og ha 1-3 plass i hver klasse/type bil igjen, så det kanskje hadde vært spennende for ALLE og være med..

Det er ikke alle som syns det er så gøy å se de samme få pris hver gang..

Dessuten er det mere stas å ha en 1,2 eller 3 plass i hylla enn "topp 15"..

Regner ikke med at jeg er den ensete som har denne meningen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vi der igjen nå...: klø :

Hadde det ikke vært en ide og ha 1-3 plass i hver klasse/type bil igjen, så det kanskje hadde vært spennende for ALLE og være med..

Det er ikke alle som syns det er så gøy å se de samme få pris hver gang..

Dessuten er det mere stas å ha en 1,2 eller 3 plass i hylla enn "topp 15"..

Regner ikke med at jeg er den ensete som har denne meningen???

grunnen er ganske enkel. våler er hovedtreffet, og da høver det seg med klasseinndeling, rudskogen som er på langt nær så stort treff bruker vi topp15, har funket bra i mange år å gjøre det sånn på rudskogen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem stenger portene? Jeg er opptat på lørdag men tenkte jeg skulle komme nedover når jeg er ferdig med det jeg skal. Men vet ikke om jeg rekker å være der til 23:00. Kan noen komme og lokke opp hvis jeg eventuelt kommer senere? Eller må jeg da vente med å komme til søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem stenger portene? Jeg er opptat på lørdag men tenkte jeg skulle komme nedover når jeg er ferdig med det jeg skal. Men vet ikke om jeg rekker å være der til 23:00. Kan noen komme og lokke opp hvis jeg eventuelt kommer senere? Eller må jeg da vente med å komme til søndag?
Jeg kommer nedover på fredag etter jobb å har ikke sjans til å rekke ned før kl 2300 da portene stenges. Er det helt uaktuelt å få åpnet porten hvis det evt. står en del biler der i "kø" ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei lurte på om folk syns det er greit å komme med en gammel 90q med 136hk å kjøre på bane jeg... har ingen værsting bil,men hadde vært artig å prøvd...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på bane jeg, men jeg skal da dra den slitne golf'n min nedover og prøve, original 140HK diesel... Kom med det du har! Det er sikkert gøy uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nedover på fredag etter jobb å har ikke sjans til å rekke ned før kl 2300 da portene stenges. Er det helt uaktuelt å få åpnet porten hvis det evt. står en del biler der i "kø" ??

 

Hvem stenger portene? Jeg er opptat på lørdag men tenkte jeg skulle komme nedover når jeg er ferdig med det jeg skal. Men vet ikke om jeg rekker å være der til 23:00. Kan noen komme og lokke opp hvis jeg eventuelt kommer senere? Eller må jeg da vente med å komme til søndag?

 

Det er Jan Andre Tærud som ordner dette. Han skal bo på banen hele helga. Foreslår at dere tar kontakt med han om det er mulig å få til noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei lurte på om folk syns det er greit å komme med en gammel 90q med 136hk å kjøre på bane jeg... har ingen værsting bil,men hadde vært artig å prøvd...:)

 

Det er bare å komme! Trenger ikke å ha masse hk for å ha det moro på banen. Det er flere biler med mindre hk enn din som også pleier å kjøre på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det dB krav på Rudskogen slik som på Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøre med min standard A3 1,8 125 hk bare for å prøve den på bane liksom ;) Blir helt sikkert tatt igjen hundreørten ganger, men det er bare å kjøre forbi.. Kommer ikke for å kjøre fortest mulig, men for å ha det gøy : ja :

 

Går det forresten an å låne hjelm på Rudskogen eller må man ha med hjemmefra : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt å kjøre med min standard A3 1,8 125 hk bare for å prøve den på bane liksom ;) Blir helt sikkert tatt igjen hundreørten ganger, men det er bare å kjøre forbi.. Kommer ikke for å kjøre fortest mulig, men for å ha det gøy : ja :

 

Går det forresten an å låne hjelm på Rudskogen eller må man ha med hjemmefra : klø :

 

Må ha med hjemmefra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei lurte på om folk syns det er greit å komme med en gammel 90q med 136hk å kjøre på bane jeg... har ingen værsting bil,men hadde vært artig å prøvd...:)

 

Hvis jeg ikke skal til schaflund så får dere se min 75hk polo 1,4.... SÅ en 136hk audi er ikke farlig...

 

Det er moro å kjøre på bane uansett bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Jan Andre Tærud som ordner dette. Han skal bo på banen hele helga. Foreslår at dere tar kontakt med han om det er mulig å få til noe.

Noen som har tlf nr til Tærud? Prøvd å få tak i han på epost uten hell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det forresten an å låne hjelm på Rudskogen eller må man ha med hjemmefra : klø :

Kan få låne av meg hvis du ikke har ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tlf nr til Tærud? Prøvd å få tak i han på epost uten hell..

 

PM med nummer sendt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få låne av meg hvis du ikke har ;)

 

Det vil jeg veldig gjerne Christer : ja ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som veit om der er støygrense som er Rudskogen slik som på Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som veit om der er støygrense som er Rudskogen slik som på Våler?

 

Støygrensen er vel 100db, mener jeg å huske : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som veit om der er støygrense som er Rudskogen slik som på Våler?

Er støygrense der akkurat som på Våler men det måles ikke på banen men er ett visst nivå hos nærmeste nabo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.