Mjøsa: Vi prøver igjen, utvidet lokalagstreff på Hamar

Anbefalte innlegg

samme som på Gjøvik be med alle venner og kjente og kom til HAMAR

den 1- sep.

Da prøver på nytt og sette rekord på Lokalags treff sist blei vi ca 43 biler håper og kunne slå denne rekkorden .

Oppforderer alle til og komme uansett vilket lokkalag de kommer fra, her skal det kruses og prates.

 

Program blir som følger(med forbehold om endringer)

 

1900 Oppmøte på Vikingskipet, vi får stå på vikingskipet mot at ingen søpler.

 

ca 20.30 blir det krusing opp til Elverum og nedigjend da kjører vi gjendom Løten og så ned til Hamar igjend.

 

når tilbake kruse en eller to runder i Hamar og til bake til viking skipet da vi får bruke plassen her.

 

Fyll blir ikke tolerert på dette treffet da, dette ikke har noe med bil og gjøre.

den som på noen måte børner eller lignene på dette stedet vil bi belastet med en bot på 5000kr fra oss i klubben, da vi må fjærne dette etter oss.

og vi ikke får bruke plassen mere

 

følg med om forandringer osv.

 

få spredd dette til alle dere kjenner om dem er medlem i klubben eller ikke har ingen tig og si bare med opp med vag produkt.

 

Vh treffansvarlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er garantert med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med, nå er det bare å håpe på like bra vær som det ble på gjøvik ! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette må jeg få med meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok ta turen jeg å..

da med ny bil forhåpentligvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort frist du gir meg for å passaten ferdig da, Tor Olav. Har akkurat fått bestilt de lyktene fra Tyskland. Gidder ikke å sette på fangeren før lyktene kommer. Men jeg kan jo komme uten støtfanger en gang til jeg da. For bli med, det skal jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort frist du gir meg for å passaten ferdig da, Tor Olav. Har akkurat fått bestilt de lyktene fra Tyskland. Gidder ikke å sette på fangeren før lyktene kommer. Men jeg kan jo komme uten støtfanger en gang til jeg da. For bli med, det skal jeg.

Det er ikkje noke særlig medisin for innerskjermane å køyre uten frontfanger.

 

På a3`n vraka eg 3 innerskjermar pga dette. Men var i hastigheitar 130 + km/h da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet, så nå følger jeg de fleste fartsgrenser. Kjedlig, men.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F..n, dama minnet meg på at jeg og unga skal på hytta, fordi hu skal ha jentefest den Fredagen.: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å få med noen folk herifra nå. :)

Men syntes oppmøte var litt tidlig bare. Et stykke å kjøre og mange som jobber sent her.

Burde jo rekke å vaske litt også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å få med noen folk herifra nå. :)

Men syntes oppmøte var litt tidlig bare. Et stykke å kjøre og mange som jobber sent her.

Burde jo rekke å vaske litt også. :)

 

 

bare og ta en tidlig kvelden det. ellers så tar dere i vegen når dere er klare og ringer oss og møter oss et sted. jegblir og treffe på tlf 45678499. tlf kan til tider være litt merkelig så ikke gi opp om jeg ikke er og få tak i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med å få med flere vaghuer fra odalen. Så det blir kolonne fra indianerland:)

..andre fra glåmdalsdistriktet kan prøve å bli med den, pm meg om hvor og når vi kan møtes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg og være med......

 

Krysser både armer og bein på at ikke noe kommer i veien da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen skal jeg få med meg dette også! gikk glipp av det på gjøvik så dette må jeg få med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg prøve å få lånt meg en bil og sjåfør så jeg får blitt med:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ta med meg audin min jeg også denna gangen da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte på gjøvik,så dette må jo bare gjentas...så jeg er med..

Hadde vært fett å få til felles foto shoot også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte på gjøvik,så dette må jo bare gjentas...så jeg er med..

Hadde vært fett å få til felles foto shoot også..

 

 

Skal man gjøre en felles fotoshoot, er et treff på dagtid ABSOLUTT å anbefale.. ;)

 

Jeg kommer nok ikke hit heller, er opptatt med fotografering av Elvira Nikolaisen og Dance With a Stranger den kvelden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yesss, da har jeg ferie! Ble diverse elveaktiviteter på meg denne helga, så jeg fikk ikke blitt med til Gjøvik...: bh : Må vel prøve å få senka den banna bilen også før jeg drar på noe treff, men det burde vel gå greit... Skjemmes nesten av å kjøre Norges eneste Allroad med forhjulstrekk og 19"... Ser iallefall slik ut nå... Men blir dette like bra som det høres ut som det ble på Gjøvik, må jeg jo få med meg dette!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel prøve å få med meg dette treffet da,

har jo hvert hjemme ifra flere treff i år så...: mad :

 

Får se om Audi'n vil gå ifra Solør til Hamar...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen kan man kanskje også reklamere litt i Oslo-lokallaget, siden det ikke er så veldig langt mellom Oslo og Hamar.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen kan man kanskje også reklamere litt i Oslo-lokallaget, siden det ikke er så veldig langt mellom Oslo og Hamar.. :)

 

 

jaggu! jo flere jo bedre:)

 

kanskje henge opp et ark her og der,som det står vag treff på hamar 1 sep osv osv? alle vag interesserte er velkomne elno.

 

bare et forslag:P

 

kan prøve å henge opp noe i gjøvik jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

F...A...E...N

 

 

Fikk vite at det er firmafest med gocart-kjøring, grilling og fest den 1/9: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.