Anbefalte innlegg

Lager en løst- og fasttråd, og innleder med at nordlyssesongen 2007 er igang. Kunne/kan sees i vestlig retning på himmelen. : kummelt

 

Ellers er Bromle under tak igjen, og ute på veien relativt snart. Har girolje i arb.bilen, som skal levers first thing in the morning. Blir å gå av skaftet om bilen ruller ut i morgen - definitivt! : rock :

 

Hadde og tenkt å dra på visning av et hus i Straumsbukta i morgen, men så sier dama at jeg har lovd meg bort i morgen : dum : for å kjøre noen møbler - bummer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja

Jeg skrev et innlegg her om et bra tilbud til dere. men det ble vist tatt bort.

 

Sorry folkens men dere får vist ikke dette tilbudet.. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

havnet kanskje under kjøp og salg, uten at jeg har sett etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan dere se på kategorien: Tilbud fra firma:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikke den rabatt-tråden klistres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en kongebil det der Jim! Den blir dere nok fornøyd med..

 

Jeg kan fortelle at jeg er lettere irritert i dag! Var borte på jobb og bytta bil i sta, må vel lufte audien av og til.. Da jeg skulle sette meg inn så jeg at det mangla en ventilhette fremme, etter en rask tur rundt bilen fant jeg ut at ALLE mangler! Noen har vært så frekk at de har stjålet noe så latterlig som ventilhettene mine!! Ikke var det vanlige sorte plasthetter heller, var sånne sekskanta tøffe chrome hetter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det...Har itillegg fått lakket den ned før jeg får den opp..:) Hadde samme problem i et boligfelt her på Silsand, dritt unger som stjal ventilhetter, deriblant org. Lexus hetter til 750,- stk... Heldigvis ble de tatt på fersk gjerning, og måtte gå i tur og orden til hver bil eier og be om unnskyldning...Utrolig at ikke folk kan la andre sine tin være ifred..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E de nån her som har væææældi lyst å legg 4 dekk på felg å balansere???

 

Finns de nåkka felgoppretting i område? eller e bodø nermest?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere Jim med flott bil.....Kunne ha blidd min neste det der...

 

Kenneth; Var borte hos de som retter felg her i Bodø,men det ble like dyrt som å kjøpe en ny felg....Fiksa felgen sjøl eg...;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav:

 

Hørte noen rykter om at du ble frakjørt i en viss tunnell... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mja.. trur vi må teste litt meir på d der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere Jim med flott bil.....Kunne ha blidd min neste det der...

 

Kenneth; Var borte hos de som retter felg her i Bodø,men det ble like dyrt som å kjøpe en ny felg....Fiksa felgen sjøl eg...;-)

 

ja eg har hørt snakk om at dæm kan gjøre de, men fikk aldri nå pris...hørte 900 pr felg en gang...men de e lenge sia

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mja.. trur vi må teste litt meir på d der...

 

Fortell fortell! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja eg har hørt snakk om at dæm kan gjøre de, men fikk aldri nå pris...hørte 900 pr felg en gang...men de e lenge sia

 

I Alta så rettes felgen for 500,- pr. felg...

 

Ring Felgreperatøren på tlf: 90040879

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løst og fast ja...Kan jo bare meddele at jeg har nettopp vært å skrevet under kontrakt på "ny" brukt bil... Håper vi blir fornøyd..:)

http://www.finn.no/finn/object?finnkode=8398006

 

Gratulerer med FET bil! Misunnelig? Mjaaaaaaaaaa.....

 

Sitter på jobb og ser utover sundet og brua og gleder meg til å komme hjem til lillegutt. Dagene på jobb er merkbart lengre når man er så keen på å komme hjem til ham (og kona da, må vel nesten si det om hun er innom og leser her...:rolleye: ). Han er forøvrig 3 uker i dag - tiden går fort.

Lite bilrelatert på meg. Golfen har jeg ikke sett siden 31.mai...uff uff uff. Savner den.

Vurderer å rydde og vaske i Volvoen. Blir sikkert bare med vurderingen.

 

Roar feirer visst ikke høyreregel...: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tulling du Lasse. Nytter ikke med høyreregel når du kommer ut som en rakett med firhjulssladd omslynget i sort gummirøyk. Hva slags motor er det i den volvoen din? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såeh, til dere som var på vekta på søndag etter vi kom til byen igjen, jeg kontakta han karen jeg kjenner om det lokalet. Det viste seg at det er eid av staten, og går derfor under statens utleie satser, dermed skal de ha flere hundre tusen i året for hovedlokalet. Den litt mindre hallen ved siden av der er allerede utleid til en maskinentreprenør for en billig penge siden denne går under betegnelsen "kald-lager". : gråter : Lurer også på en ting til, skal vi starte en tråd på dette eller skal vi rett og slett satse på å holde hele denne saken unna formumet generelt for å unngå innblanding fra noen som ikke har noe med dette å gjøre? Noen synspunkter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og tja, er vel meste den "harde kjerne" som er interessert/aktuelle for øyeblikket, så vi kan vel forsåvidt unndra det fra offentigheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Alta så rettes felgen for 500,- pr. felg...

 

Ring Felgreperatøren på tlf: 90040879

 

Sir du de ja? Har en del kompisa som kjøre langtransport oppover, kan kanskje få sendt me dæm...: klø :

Takker førr tipse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har lagt om? Var glatt enkelte plasser i morres i halv sju tida...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legge om no, bare smøre litt polish på felgan først, så kanskje dem blir lett å holde rein over vintern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag kl 15:00 skal Vegard hjelpe meg å legge om :)

Får holde til da, var litt glatt i bakkene i morges..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.