Anbefalte innlegg

Sånn blir resultatet med aluringer på instrumenttavla i en A6...

tachoringe.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Da fikk du også montert de:D

Blei meget bra det der : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa, resultatet ble bra...

 

men til min ergrelse har jeg oppdaget fettflekker på innsida av glasset, så da må jo hele dritten ut igjen... men det skjer ikke med det første tror jeg, må bli en dag jeg virkelig føler for å gjøre noe samfunnsnyttig det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo veldig fint det da !

 

Det klarte du fint !!

 

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei dritfint. Hvor kjøpte du disse?? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen

Det blei dritfint. Hvor kjøpte du disse?? :tilber:

 

Ble ganske bra synes jeg

 

Kjøpt på http://www.tachoringe.de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble bra det der, ja.

 

Skulle kanskje vært en tanke smalere ramma på de små instrumentene.. (Måtte finne noe, vettu) Men det fresher jo opp ganske bra i cockpit det der! Helt klart!

 

Bra du har gjort det på egen bil, så får jeg g-r-a-t-i-s assistanse hvis jeg skal oppgradere også:D Tar det eksterne først, tenker jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt

joa, resultatet ble bra...

 

men til min ergrelse har jeg oppdaget fettflekker på innsida av glasset, så da må jo hele dritten ut igjen... men det skjer ikke med det første tror jeg, må bli en dag jeg virkelig føler for å gjøre noe samfunnsnyttig det...

 

Blei jo meget bra!! :)

 

Vet ikke om du leste tråden min, men et lite tips.. få tørket vekk fettflekkene med en gang. eller så kan du få varike merker.

Monterte mine ringer igår, glemte å tørke de, demonterte idag, og da måtte jeg gni litt med jif for å få de bort.

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow...nice!

Jeg vil også ha sånne, var det mye jobb å skifte dem? Finnes det en enkel bruksanvisning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Ferbu

Wow...nice!

Jeg vil også ha sånne, var det mye jobb å skifte dem? Finnes det en enkel bruksanvisning?

Du kan vel bruke denne

Egentlig til Passat med er sånn nogenlunde det samme til A4/A6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke så veldig vanskelig å montere, alt du trenger er noen dråper lim...

 

men vær forsiktig med instrumenttavla når du tar den ut, de tåler ikke all verden, og ny koster 6k så den vil du helst slippe å kjøpe ny...

 

lykke til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm....måtte du ta av rattet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det er ikke nødvendig!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ingen ingen blir fornærmet, men jeg lurer på om noen har oppskriften på å montere tachoringe på Audi S6 C4 95 modell?

 

Sitter med litt hodebry etter å ha kjøpt disse ringene etter overivrig surfing på ebay, :)

 

Hjelp?

 

På forhånd takk for evt. svar:rolleyes:

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Vidar Ibenholt

Sånn blir resultatet med aluringer på instrumenttavla i en A6...

 

Det ble jo drit stilig :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren

Håper ingen ingen blir fornærmet, men jeg lurer på om noen har oppskriften på å montere tachoringe på Audi S6 C4 95 modell?

 

Sitter med litt hodebry etter å ha kjøpt disse ringene etter overivrig surfing på ebay, :)

 

Hjelp?

 

På forhånd takk for evt. svar:rolleyes:

Mvh Magnus

 

Er det ikke samme framgangsmåte som på min bil da?

 

Ta ut instrumenttavla og dele det i 2, så tar du inn ringene fra baksiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke løs instumentkonsollen i min A6, 98 mod. Får den nesten ut men tør ikke å for hardt.

 

Er det ledninger bak som må løsnes osv.... eller er det bare å dra den for så å løsne ledninger bak ?

 

Må jeg også ned på Møller for å bruke VAG COM'en ?

 

 

Tips ønskes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må løsne ledningene bak før du drar ut instrumentpanelet.

 

du trenger ikke bruke vag-com på dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får du løstnet ledningne bak ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter festet med noen låseklips som du på løsne så er det bare og dra de ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg har uttrykket meg feil.

Men det som er problemet er at jeg ikke får ut instrumentet fra dashbordet, får kun dratt det 3-4 cm så stopper det, tør da ikke å bruke makt for å få det helt ut.

 

Er det bare til å dra ut, eller må jeg løstne noe annet også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 4 skruer som må av... De to på kanten sier seg selv, men er to "i midten" som også må av. Det ser ut som dem holder skivene på plass, men er ikke det. Slet med akkurat samme saken selv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner bare 2 skruer, og det som er rart er at jeg får dratt instrumentpanelet ut 2-3 ca. før det er stopp. Iflg. etka så er det også 2 skruer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer at det er kun 2 skruer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.