Stavanger 2007, 24 - 26 August

Kommer du til Stavanger i 2007  

47 stemmer

  1. 1. Kommer du til Stavanger i 2007

    • Jepp, en ivrig VAG entusiast som stiller alltid opp!
      45
    • Desverre ikke
      2


Anbefalte innlegg

På vegne av Stavanger Lokallag kan jeg herved meddele dere gleden av å invitere til VACN Stavanger treff 2007.

 

Dato vi har bestemt oss for er (24)25-26 august. Treffet er ennå på planleggings stadiet og informasjon vil forløpende bli oppdatert. Så nå er det bare å sette av datoen i kalederen og glede dere over et treff her på sørvest hjørnet av landet.

 

For ikke å gå i for mye detaljer enda vil det bli en eller annen for for aktivitet på lørdagen med sosial sammenkomst/fest på kvelden og utstilling på søndag. Vi har sett os for et bra egnet plass og venter på tilbake melding før vi reklamere mer med det. Blir bra med premiering på utstillingen også!

 

Vi ønsker at flest mulig som skal komme på treffet legger igjen en stemme, så vi Stavanger lokallag kan se responsen og lysten blant medlemmene i hele Norge og ta dette med videre i planleggingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hørfes positivt ut.skal prøve å dra med meg en gjeng fra oslo lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge, count me in: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe initiativ! Kommer så absolutt!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at jeg stiller opp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at jeg stiller opp :D

 

Om du kjører fra Tromsø, ned til Stavanger for dette treffet, skal du jaggu få gratis overnatting!! :tilber: og du ligger vel godt an til "langveisfarendepremie" også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bra. Dette må me få me oss. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er jo en ting man må få med seg, synes det er bra at det er lit "lokaltreff" også, blir litt mer sosialt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at der faktisk ser ut til å bli litt interesse rundt dette. Gir oss i "treffkomiteen" litt ekstra kick for å få dette til å bli bra! er virkelig frem til å jobbe med dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du kjører fra Tromsø, ned til Stavanger for dette treffet, skal du jaggu få gratis overnatting!! :tilber: og du ligger vel godt an til "langveisfarendepremie" også :D

Deal. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt blir det stor premiering. En "longets distance" blir også å finne da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

over 200 visninger og 27 stemmer.. det er noe(n) som ikke stemmer..eller er folk bare nysgjerrige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo bra, at det endelig komme noe på vestlandet. eg komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

over 200 visninger og 27 stemmer.. det er noe(n) som ikke stemmer..eller er folk bare nysgjerrige?

Det er vel folk som er innom og ser om det har kommet noen intressante poster. Men med denne responsen her så viser det at folk har lyst å "komme bort til oss" : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med :D masse kjentfolk i stvg. også som hadde vært kjekt å se igjen etter gammelt så

da blir det jo to fluer i en : pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

over 200 visninger og 27 stemmer.. det er noe(n) som ikke stemmer..eller er folk bare nysgjerrige?

 

Jeg er vel kanskje en av de du kaller "nysgjerrige" ;) Jeg har ikke stemt på noe, og kommer ikke til å gjøre det med det første heller. Dette fordi at det er altfor tidlig for meg å si hvorvidt det klaffer med jobb etc ennå. Men hvis jeg har mulighet...så ja...da kommer jeg mer enn gjerne! :)

Hadde det vært et tredje alternativ på avstemningen, som f.eks. "kanskje jeg kommer", så hadde jeg nok stemt på det ;)

 

Lykke til videre med arrangeringen, og god jul folkenz!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult nok det, men egentlig så bare måtte jeg skrive noe for å få liv i tråden igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et treff jeg kunne tenke meg å være med på, har mye kjentfolk i Sandnes også... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Håkon me venter me åpne armer på deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette treffet må jeg få med meg:) Greit med et VACN treff i nærområdet: rock :

 

 

Mvh.

Ole Schibstad:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt tidlig å svare 100%, men jeg kommer. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart er det litt tidlig å si 100% at man stiller, for det er jo tross alt planlagt gjennomført (24)25-26 august 2007.

Dette var jo mest ment som en undersøkelse om det er interesse for et treff i Stavanger.

Ønsker selvfølgelig en seriøs meningsmåling på dette, og ikke ja-stemme fra fjern og nær der de vet at de ikke gidde å komme.

Man må jo ta høyde for at det kan være noen som dauer i løpet av januar-august 2007 også, så om det er noen som har sagt ja og ligger under torva, kommer vi ikke å graver dem opp og trekker dem med på treff..men det er jo synd om man svarer ja, bare for å være grei..

Bare bruk huet for det det er verdt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*gjesp* skjer det noe her da, eller har alle pakket ned lue og hansker til vintertreffet?

 

ps. bare en bompetibomp altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.