Anbefalte innlegg

Heisann

 

Kommer det til og bli noen form for samling av lokallaget på vålerbanen under Hovedtreffet?

 

Ev. en egen "trønder" camp på banen dær man kan overnatte hele gjengen fra Lokallaget?

 

Ser det er flere muligheter til overnatting men om gjengen samles på banen så er det bare å finne fram teltet for min del:) Høy grill-faktor er jo ett must!!

 

Noen som har noen tanker rundt dette?

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morsomt det. Blir med jeg om det blir tur på meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres absolutt interessant ut.. :) Har aldri vært på større klubbtreff før, og har planer om å dra ned i år. Jeg er med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært gøy det ja, jeg må først se ann hvordan det ligger ann med eksamen osv, men om det blir tur på meg så er jeg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jeg og veldig lyst til å være med på!

Jeg tror jeg skal få med meg et ånkli telt også, hadde jo vært show det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes interresant ut! Får vi fikset en bra plass, så kan vi henge opp banneren vår!!:)Im in!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var den ja! Jeg prøvde å finne denne tråden sjøh Vidar, for jeg mente å huske jeg hadde skrevet noe i den.. hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : fillern , blir jo helga før sydenturen , tror aldri i verden jeg får lov av høyere makter da (les dama )

men enn får se når tiden nærmer seg om det blir mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å kreve at du skal det! Prioriterer dette da vet du! He he!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi blir en liten gjeng som skal nedover da.. regner med det blir camping på banen..? :D Blir vel avreise på fredags ettermiddag en gang for mitt tilfelle.. hva med resten..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg får lov, så slår jeg gjerne følge.. Jeg skal prøve å grine meg til å låne teltet til søstersen.. Det er treroms(jepp!!) telt med egen bungalov(ok, den siste var ikke reell).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo flere jo bedre.. :) Lokalaget har ett svært telt og, vet dog ikke hvor stort? Jann Gunnar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar også fredags ettermiddag sammen med et par andre biler. Vi er etterhvert blitt så gamle og skrøpelige at vi ikke orker telt lenger og skal bo på Haslemoen istedet : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar også fredags ettermiddag sammen med et par andre biler. Vi er etterhvert blitt så gamle og skrøpelige at vi ikke orker telt lenger og skal bo på Haslemoen istedet : smil :

 

GAMLE OG SKRØPELIGE ????? Bare utapå det: smil : : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme hvor gamle og unge vi er, jeg er vel midt i mellom? :)

Men la oss for all del kjøre ilag, kanskje ta oss en middag på veien? Eller skal vi gjøre som alltid, stresse som faen? :P Jeg vet jeg er ikke den som lettest tar det med ro, men om jeg har en gjeng som holder meg litt i ørene så kanskje det går..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å kjøre i lag er morro det og blir man enig på forhånd så går det jevnt og pent og alle kommer fram med førerkort i behold. "Testkjøringa" tar vi på banen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, enig :) Var akkurat passe tempo til ACR ifjor (Foruten da vi tok igjen fire skolebiler på ei passe lang langstrekke, tror de fikk seg en liten aha-opplevelse) :D :D

 

Felles avkjøring fra sluppen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles avkjøring?? Jeg har ikke lyst å kræsje, hverken alene eller i flokk..

Men organiser felles avreise(fint ord, sant?) fra byen dere, så henger vertfall jeg meg på herfra(les Berkåk). Og om folk fra Meldal og den retningen vil slå følge kan jo de også joine oss på Berkåk elns?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg skal også kjøre nedover. Jeg har fått flyttet fra bergen til Trondheim (endelig!)

 

Skal ligge på elverum camping... Men felles kjøring nedover hadde jo vært stas...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.