VACN treff på ACR - Planleggingstråd

Anbefalte innlegg

Helge: Kan du ikke bare ta en telefon til dem og høre hva dem sier og legge ut litt info her?

 

Heisann.

 

Da har jeg prøvd å ringe dem en del ganger nå. Men desverre ser det ut til at det er noe feil med telefonlinja demmers. Og jeg finner heller ikke noe mobilnummer på daglig leder ved ACR (Lene Fevang).

 

Så jeg får prøve litt mer iløpet av dagen, eventuelt ta det i morgen.

 

Om noen har noe spml de syns jeg skal stille så si i fra. Men regner med at jeg dekker godt opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo oppdatere litt.

 

Har prøvd å få tak i dem i hele dag egentlig, men desverre kommer jeg ikke igjennom på deres telefon. Skal prøve mer i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jeg endelig fått prata med ACR

 

Prisen for å leie banen en hælg er som følger : 55 000 ,-

 

En pris som ikke akkurat er avskrekkende akkurat......

 

Ellers så er det feks ingen problemer med camping på banen osv osv.

 

Transport for "søringene" oppover og hjem igjen, kan organiseres igjennom ett sammarbeid de har med NSB. Altså biler og "crew". =) Prisen på dette var han veldig usikker på, så dette er noe jeg kommer til å be de sjekke opp.

 

Ellers så prøver jeg å starte en mail dialog med dem, slik at man kan ta spml. fortløpende via mail, isteden for å ringe i tid og utide.

 

Kom gjerne med spml. og flere inspill slik at jeg vet hva mer folk og hovedstyre eventuelt kunne lure på.

 

Ett sommer treff på ACR 2008 bør absolutt ikke være en umulighet. Ser for meg at man kunne hatt ett treff på ACR og ett treff på Våler i 2008.

 

Anngående lange avstander, så vil jeg si at vi er tross alt laaaangt over gjennomsnittet interisert i nettopp ett transportmiddel kalt Bil. Skulle derfor tro at folk elsker dette med å kjøre. Feks 6 bils kolonnen hjem fra VACN Bergen 2006 er noe av det mest fantastiske jeg noen gang har vært med på. Les egen tråd en eller annen plass. "VACN Nordmøre og VANC Ålesund @ VACN Bergen 2006" ell noe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe å si?

 

Det er feks etter hva meg er bekjent halv pris av hva de andre banene tar......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe å si?

 

Det er feks etter hva meg er bekjent halv pris av hva de andre banene tar......

 

Bra at noen tar initiativet og sjekker ut! :)

 

Prisen er ikke så forskjellig fra hva vi betaler for selve baneleien på de andre hovedtreffene.

 

Kunne det vært en ide å flytte selve utredningen til en egen tråd?

Det blir kanskje litt ryddigere da, det foregår jo fortsatt div diskusjon relatert til avstand, hvem som vil og ikke vil komme osv her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med leie av rana racing security for gjennomføringen av teknisk kontroll og banevakter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at noen tar initiativet og sjekker ut! :)

 

Prisen er ikke så forskjellig fra hva vi betaler for selve baneleien på de andre hovedtreffene.

 

Kunne det vært en ide å flytte selve utredningen til en egen tråd?

Det blir kanskje litt ryddigere da, det foregår jo fortsatt div diskusjon relatert til avstand, hvem som vil og ikke vil komme osv her.

 

Ja, det tenkte jeg faktisk å foreslå i går. Men ble så sent :P

 

Om du kunne ha fixa det så hadde vi tatt denne diskusjonen/ide myldringen/div div der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det med leie av rana racing security for gjennomføringen av teknisk kontroll og banevakter?

 

Dette kan jeg spørre de om. Men still spmlet i den nye tråden som en Moderator forhåpentligvis lager snart. Så får vi samlet alt i en tråd.

 

Uten om det så tror jeg vi kan stille med en god del egene banevakter. Når vi leide NAF banen i Malmedalen, var kun 1 NAF representant til stede som "baneklargjører". Dette er da en ganske liten glattkjøringsbane, og sikkert ikke den beste sammenligningen men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg flyttet noen av innleggene til en ny tråd.

 

Andre innspill/spørsmål:

Når bør vi evt søke eller er søknadsfristen for tildeling av helger på ACR?

Eller er det førstemann til mølla?

 

Jeg går ut i fra at banen også har en egnet plass for utstilling på treffet også?

 

Hvordan er det med flaggvakter og ambulansetjeneste?

Evt sikkerhetsvakter på kveld/natta.

 

Overnattingssteder i nærheten?

(Billige hytter/hotell).

 

Jeg mener forøvrig ikke at du Helge skal gjøre alt dette alene. Det var vel et par andre i ACR tråden som meldte interesse også. Kanskje dere kunne tatt litt hver og koordinert med hverandre gjennom denne tråden (eller på PM, mail eller telefon om dere ønsker det også).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så er målet av jeg og dem starter en mail dialog. Så det tar egentlig ikke så mye tid sånn sett. Lar det gåt ett par dager med synsing og mening i denne tråden før jeg trekker ut spørsmålene og mailer til dem.

 

Og vedrørende tidsfristen så er vel denne ganske førstemann til mølla, for han virka litt overrasket når jeg sa det først var neste år som var aktuelt.

 

ACR har forøvrig ett motell med 27 sengeplasser på/ved banen utifra hva jeg forstår på demmers hjemmesider. Men 27 sengeplasser er vel litt lite :P Så vi får sjekke opp fler muligheter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg kommer til å dra oppover men burde kanskje prøve å ha det ei helg for folk stort sett har ferie... Juli en gang liksom. :)

Om folk skal kjøre så er det jo fint å kombinere med litt anna på veien og da kan det jo gå litt tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg kommer til å dra oppover men burde kanskje prøve å ha det ei helg for folk stort sett har ferie... Juli en gang liksom. :)

Om folk skal kjøre så er det jo fint å kombinere med litt anna på veien og da kan det jo gå litt tid.

 

Det kan slå begge veier. De som har familie/kone/samboere som er mindre bilinteressert så kan det være greit at det er utenom fellesferie. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går ut i fra at banen også har en egnet plass for utstilling på treffet også?

 

Det er god plass til dette formålet ja:)

Var ivertfall det sist jeg var der:)

 

Hvordan er det med flaggvakter og ambulansetjeneste?

Evt sikkerhetsvakter på kveld/natta.

 

Sommertreff gutta har brukt å leie inn firma for å gjøre dette, så totalt sett tror jeg dette hadde blitt den enkleste løsningen, såfremst ikke det er veldig mange som melder seg frivillig til å gjøre dette.

 

 

Overnattingssteder i nærheten?

(Billige hytter/hotell).

 

Jeg er usikker på hvordan det er i umiddelbar nærhet, men jeg mener det skal være to overnattingssteder i nærheten, i tillegg til flere hoteller i byen, som er ca. 20min unna..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting er vel enklest å sørge for enten i Mo i Rana sentrum, eller å campe på gokartbanen. Selv om det ikke er enkelste plassen å sette opp telt, da det er mye stein og lignede. Godt liggeunderlag anbefales i allefall:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overnatting er vel enklest å sørge for enten i Mo i Rana sentrum, eller å campe på gokartbanen. Selv om det ikke er enkelste plassen å sette opp telt, da det er mye stein og lignede. Godt liggeunderlag anbefales i allefall:p

 

Hvis du "lirker" litegranne så er det ingen problemer å få ned teltplugger! : ja :

Men som du sier så ta med godt liggeunderlag.. Gjerne dobble:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du "lirker" litegranne så er det ingen problemer å få ned teltplugger! : ja :

Men som du sier så ta med godt liggeunderlag.. Gjerne dobble:rolleye:

 

Hehe, sant det. Fikk erfare det under sist sommertreffet:) Men litt må en jo lide for interessen også da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er også camping plass ikke mange km unna ACR. 5 km? med både hytter og plass for campingvogn/bil eller telt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med kantinen/dusj osv der da? blir det åpent ved et sånn treff? inngår det i samme pris? Greit å vite synes jeg da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med kantinen/dusj osv der da? blir det åpent ved et sånn treff? inngår det i samme pris? Greit å vite synes jeg da:p

 

Regner vel med at de holder kiosk og kantine åpen, da de vil tjene penger på dette.

 

Mange spørsmål som er viktige å stille ser jeg. Hadde ikke klart å tenkt på alt dette alene vaffal :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som NTS har slått seg vrang er vel dette mer aktuelt enn noen gang.. Hva ble konklusjonen her, egentlig? Er det noen som har kontaktet ACR?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snik litt på http://www.sommertreff.no der er mye info.

Er vel 2 aktuelle hoteller i Mo i Rana, 3-4 camping plasser like i nærheten. Er vel en anne fyr enn selve ACR som har kantine driften, har opsjon på denne etter det jeg har forstått. En ide er å ta kontakt med Odd Arne Johnsen fra Harstad, han har peiling på dette, og var med å stifte Sommertreff, var en av primus motorene for dette, men har trukket seg ut fra alt som har med dette å gjøre av forskjellige grunner.

Vet at Sommertreff er i dialog med Gatebil, så da klarer de vel å ødelegge dette treffet og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, blir det noe av treff på ACR? Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en tur opp dit. Vurderer å reise på sommertreff sitt treff, men hadde vært utrolig bra med VAG treff også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail ifra ACR idag.

 

Hei til alle sammen.

 

 

 

Det nærmer seg et nytt år og vi er godt i gang med å sette opp terminlisten for 2008. Løp og andre publikumsarrangement er nå terminfestet og leietagere fra 2007 har fått justert sine ønsker for neste sesong. Som dere vil se av terminlisten begynner den nå å ta form, men det er fortsatt mye ledig tid igjen. Til de av dere som ikke har bestilt tid på banen i 2008 gjelder først til mølla. Ellers er vi i ferd med å pusse opp på anlegget og dette arbeidet vil pågå utover frem til sesongen tar til. Når det gjelder kaféen kommer vi tilbake til bestilling av mat etc. Ellers vil leieprisene for leie av selve banen ikke øke i 2008. prisene er som følger:

 

 

 

Leieprisen for en hel helg er NOK 55.000.-.

 

For enten lørdag eller søndag fra kl. 09.00 - 20.00 er prisen NOK 31.500.-.

 

 

 

Hverdag 08.00 – 16.00 er prisen NOK 12.000.-.

 

Hverdag 17.00 – 21.00 er prisen NOK 6500.-.

 

 

 

 

 

Til de som nå er satt opp i terminlisten på banen:

 

Jeg må be om at dere i løpet av en uke (innen 29. nov) bekrefter den tid dere er satt opp på. Det er en kollisjon i ønsker i uke 28 (7-12. juli). Disse leietagere bes ta kontakt med meg snarest.

 

 

 

Til de som ønsker å leie banen men som ikke er satt opp i terminlisten:

 

Ta kontakt med undertegnede snarest. Den som først tar kontakt blir satt opp på ledige datoer.

 

 

 

Til alle:

 

Om noen dager vil det gå ut en kontrakt. Vi ønsker å få denne tilbake i signert stand innen angitt frist i kontrakten. Hvis den ikke kommer tilbake i signert stand vil den reserverte tid bli fristilt.

 

Legger ved terminliste som jeg ikke får åpnet, så om noen kunne fått denne ut i tekstformat hadde det vært fint.

 

Noen av medlemmene der oppe må engasjere seg i eventuelt treff på ACR, samt ta kontakt med rette vedkommende i hovedstyret vedrørende dette. Tror forøvrig 2009 er ett mer aktuelt år enn 2008 feks.

 

Ellers så virker det på meg som om dette er ganske rimelige veil. priser på en av Nord Europas beste anlegg. Anlegget er jo gedigent og av høy kvalitet. Og muligheten for rabatter bør vel være mulige å få til.

Forel%c3%b8pig terminliste 2008.xls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Transport med nsb er det kommet fram noen priser på dette.?

 

Edit: Mail sendt til biltog@nsb.no ang pris osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.