Vestfold: Kjøring til Våler 26.05.?

Anbefalte innlegg

Hvordan blir det med kolonnekjøring til Hovedtreffet på Våler? Vi blir vel en god del biler fra Vestfold, samt at alle fra Grenland, Agder osv sikkert kjører samme veien som oss.. Det hadde jo vært morsomt å fått samlet så mange som overhodet mulig og kjørt samlet hele veien? :)

Vet ikke om jeg har fått kjøpt meg noen Audi før treffet, men jeg skal hvertfall oppover uansett om jeg så må kjøre leiebil: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er usikker på hvordan dette har blitt organisert tidligere, men jeg er med.

Foråpentligvis med skilter på egen bil og da kan jeg vel snakke for både meg og Martin. Vi kommer. Et godt egnet sted for oppmøte kunne kanskje vært Statoilen på Nykirke, den er like ved E18 og får med seg folk fra Horten uten at de må begynne og kjøre i feil retning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover men vet ikke hvilken dag ennå.

Oppmøte er det samme for meg. Siden det er færre fra Larvik/sandefjord så er nok Horten det beste sånn jeg ser det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja med stengt motorvei og det hele, så er sikkert Nykirke det beste stedet å møtes. Hadde jo uansett vært morsomt å fått samlet så mange biler som bare mulig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den, når jeg får bestemt meg for å dra oppover. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover, men usikker på hvem dag jeg kjører.. Hadde håpet vi skulle ta en endelig runde på dette lokallagstreffet i Mai.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må få legge til at forutsetningene for treffet er vesentlig endret de siste dagene. Tidligere har vi fått anledning til og campe på "banen"/parkeringsplassene, men i år har vi alle blitt avvist av Våler banen. I år blir vi nødt til og campe ett annet sted... : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv fra Statoil Nykirke på fredagen klokken 12:00...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må få legge til at forutsetningene for treffet er vesentlig endret de siste dagene. Tidligere har vi fått anledning til og campe på "banen"/parkeringsplassene, men i år har vi alle blitt avvist av Våler banen. I år blir vi nødt til og campe ett annet sted... : mad :

Det er jo lagt opp til å campe på en campingplass der oppe, med gratis mat fra klubben og alt mulig, så det tror jeg burde bli greit uansett...

 

Kjører selv fra Statoil Nykirke på fredagen klokken 12:00...
Kanskje jeg møter dere der da:) Hvis det ikke blir et stor-oppmøte der på et senere tidspunkt også da... Er jo det som er litt interessant å finne ut i denne tråden. Er spesielt nysgjerrig på Agder jeg da, siden jeg har lyst til å se igjen gamlebilen min og slå av en prat med eiern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir til å kjøre oppover på søndag, regner med å kjøre ca 06-07.

Men siden jeg er litt pyssete, så kan det hende at jeg tar litt værforbehold :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for dem som ønsker og slå følge med de bilene vi blir fra telemark lokallag så si ifra. Vi har planlagt det slik at vi skal møte oslo lokallag på alnabru 08,30.

 

Shell fokserød Søndag klokken 07.00 for dem som ønsker dagstur!

Dere når meg på 971 33 292

 

Dette kan bli en fin søndagstur!

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn at det er søndag som er dagen å dra om man skal ta dagstur? Ser ut til at jeg må klare meg med en dagstur selv, siden jeg har eksamen på tirsdag... Men hadde egentlig tenkt å dra på lørdag.. Burde jeg ombestemme meg? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn at det er søndag som er dagen å dra om man skal ta dagstur? Ser ut til at jeg må klare meg med en dagstur selv, siden jeg har eksamen på tirsdag... Men hadde egentlig tenkt å dra på lørdag.. Burde jeg ombestemme meg? :P

 

Altså, grunnen til værtfall jeg drar på dagstur på søndag er at da får jeg med meg banekjøring, utstillingen og premieringen! Det er grunnen min værtfall! Var samma oppfatning av det i resten av lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, grunnen til værtfall jeg drar på dagstur på søndag er at da får jeg med meg banekjøring, utstillingen og premieringen! Det er grunnen min værtfall! Var samma oppfatning av det i resten av lokallaget.

 

Samme her.

Har alltid vært der på søndager da jeg syns det gir best utbytte. Har også vært der på lørdag tidligere, men da er det "kun" bane kjøringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper og kunne høre noen fra vestfold som slår følge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper og kunne høre noen fra vestfold som slår følge!

 

Vi kommer kl 07:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da når dere meg igjen i nærheten av Nykirke rundt 07:30 :)

Eller er det noen flere fra Horten som skal være med i kolonnen, så vi kunne møttes på Statoil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da når dere meg igjen i nærheten av Nykirke rundt 07:30 :)

Eller er det noen flere fra Horten som skal være med i kolonnen, så vi kunne møttes på Statoil?

 

Send meg nr. ditt så ringer jeg deg når vi nærmer oss nykirke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg nr. ditt så ringer jeg deg når vi nærmer oss nykirke!

Sendte deg det i går... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte deg det i går... ;)

 

Ikke fått noe:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vi imellom oslo? hvilken statoil stopper vi å møter de oslo folka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fått noe:confused:

Håper du har fått det nå :P

skal vi imellom oslo? hvilken statoil stopper vi å møter de oslo folka?

Kjører gjennom Oslo ja, det er vel omtrent eneste veien å kjøre. Skulle egentlig stoppet å møtt Oslofolka på Statoil på Furuset, men så bestemte de seg for å dra en time tidligere, så da blir vel ikke det så aktuelt.. Kanskje vi møter noen Østfold/Follo-folk isteden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du har fått det nå :P

 

Kjører gjennom Oslo ja, det er vel omtrent eneste veien å kjøre. Skulle egentlig stoppet å møtt Oslofolka på Statoil på Furuset, men så bestemte de seg for å dra en time tidligere, så da blir vel ikke det så aktuelt.. Kanskje vi møter noen Østfold/Follo-folk isteden?

 

Vi skal møte et par biler på furuset. Alle dro ikke tidligere. men har fått nr. til folket så snakker med de utover morgenen imorgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.