Oslo: Felleskjøring til Hovedtreffet Vålerbanen!

Anbefalte innlegg

Er det lagt noen planer om felleskjøring for Oslo Lokallag til hovedtreffet på Vålerbanen i pinsen?

 

Kunne ikke finne noen tråd om det så... skyt meg hvis jeg tar feil : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om det er laget noen, Men er gjerne med på felleskjøring opp ditt. Drar vel oppover på fredagen?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg tenkte også Fredagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for fredag jeg også. Lenge vært i tvil om jeg skulle dra men nå har jeg ordnet dekk så jeg kan leke idiot på banen IGJEN så da er jeg klar:evil:

Men jeg jobber full dag på fredag så hvis det går kolonne sånn ca etter 17:30 er jeg med.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på den.reiser vel oppover på fredag`n har en extra radio hvis noen vil låne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den radioen offesielt lånt bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min foreløpige plan er å kjøre oppover på fredagen ved 12-13 tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får prøve å finne et tidspunkt som passer flest mulig da. For min del er det akkurat samme når det blir, har tatt meg fri den fredagen så jeg vil jo sove litt da men. Trafikken oppover starter vel ganske tidlig også på en Fredag så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trafikken står fra kl 13:00 og så å si frem til 18:00 på fredager. Også en grund til å drøye avreise til +-17:30-18:00. Bruker i underkant av 2 timer opp så selv om vi drar litt senere tviler jeg på at vi får problemer med å bli fulle uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på å dra avgårde 18.00.... Skal vi si det som et foreløpig tidspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man ikke prøve å dra litt tidligere. Vil helst få med meg litt varme fra sola når man kommer opp.: ja :

 

I fjor så dro man tidligere og jeg syntes det var veldig greit, man kom opp og fikk rigget seg til. tente på grillen og nøt noen få timer med sol, før den forsvant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk må gjerne dra før men jeg slutter ikke før 16:00 og da gidder ikke jeg stresse for å stå i kø. Da bruker jeg heller litt ekstra tid og drar kl 18:00 som er foreslått. Så har køen roet seg og jeg bruker 1 time mindere på å sitte å trøkke og iritere meg over alle som er på vei hjem fra jobb.

Kunne jo dratt 2 puljer da. Bjørn B +++ som kunne dratt i 12-13 tiden og de som har jobb og ikke gidder å stå i rusjen kunne dratt i 18:00 tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor så dro man tidligere og jeg syntes det var veldig greit, man kom opp og fikk rigget seg til. tente på grillen og nøt noen få timer med sol, før den forsvant.

 

PS: Så kan vi jo slenge med telt etc i bilen til Henrik så kan han rigge opp for oss andre til vi kommer: haha : : rock :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på å dra kl 18 jeg også.. Må jo bli ferdig på jobb først :o

 

Hørtes ut som en bra plan å la Bjørn og Henrik ta med teltene og slå de opp for oss andre ettersom de jo får kjempe masse tid til det :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den radioen offesielt lånt bort.

 

den er grei vettu.skal ta dem inn fra bilen så jeg får ladet dem opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifjor hadde vi jo kollonne som startet på sørlandet en plass så kom det flere lokallag inn etter hvert som dem kjørte oppover.håkon og gjengen fra follo var med på det mener jeg å huske...er ikke helt sikker.skal vi gjøre det samme i år eller???????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er mulig... Men som det blir nevnt her så er det greit for de som jobber at det evt. kjøres to puljer. Jeg stiller nå hvertfall opp i den som drar fra Oslo klokken 18.00... Har det pleid å være et fast sted for oppmøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Så kan vi jo slenge med telt etc i bilen til Henrik så kan han rigge opp for oss andre til vi kommer: haha : : rock :: smil :

 

Ville ikke gitt meg ansvaret for å sette opp telt. hehe. ;) Generelt å bruke bilen min til transport av tildels skjøre ting er uaktuelt. Skrangler nok i bilen fra før av.

 

Kunne jo dratt 2 puljer da. Bjørn B +++ som kunne dratt i 12-13 tiden og de som har jobb

Jeg har jobb, men er såpass smart at jeg har jobbet inn den fredagen. Spiller ingen rolle slutter uansett halv 2 på jobb (takk til Sverige)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er mulig... Men som det blir nevnt her så er det greit for de som jobber at det evt. kjøres to puljer. Jeg stiller nå hvertfall opp i den som drar fra Oslo klokken 18.00... Har det pleid å være et fast sted for oppmøte?

 

Pleier å være oppmøte på Statoil Furuset og oppmøte på Shell Skjedsmokorset 15 min etterpå. Så da kan vi jo si oppmøte 17:30-18:00 på Furuset med avgang 18:00. Så svinger den kolonna innom Shell på Korset når den kommer ditt og tar med de som står der før vi kjører samlett videre!

 

Høres det ut som en plan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en plan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra plan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det laber interesse for å kjøre tidlig så får jeg vel ta følge med dere andre: vinke : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med S-line mafia`n blir dem med på denne kollene kjøringa a????andreas er jo humør spredderen her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas etc regner jeg med drar enten torsdag eller tidlig på fredag da de i styret har endel å ordne før resten av oss pøbla kommer opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å være oppmøte på Statoil Furuset og oppmøte på Shell Skjedsmokorset 15 min etterpå. Så da kan vi jo si oppmøte 17:30-18:00 på Furuset med avgang 18:00. Så svinger den kolonna innom Shell på Korset når den kommer ditt og tar med de som står der før vi kjører samlett videre!

 

Høres det ut som en plan?

 

Regner med at jeg slenger meg på fra korset.... om det blir S eller GTI er enda usikkert men på treff skal man : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.