Mjøsa; Felleskjøring, Hovedtreffet Våler..

Anbefalte innlegg

Regner med en del skal nedover enten en eller flere dager (26.-27. mai), så noen som er intressert i felleskjøring i år også..? Ble vel noen biler i kolonna til slutt i fjor (Gjøvik/Lillehammer - Moelv - Olrud - osv)..

 

Lørdag er vel hovedsaklig banekjøring, mens søndag hovedsaklig er utstilling og premier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er klar, noken som tar på seg kordinering av tidspunkt på turen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, vet ikke hvilken dag jeg skal reise eller om det blir overnatting enda.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonna går vel nedover på fredag vel.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ARGHH. håper bilen min blir ferdig da.

 

Får se ann. Jeg er med om bilen går :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan da vel kansje bli med jeg også vet ikke helt om det blir lørdag eller søndag. men det finner man vel ut. like greit dette som og kjøre allene nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, vet ikke hvilken dag jeg skal reise eller om det blir overnatting enda.....
Hvordan er mulighetene for overnatting egentlig?

All camp skjer uttafor området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et stort område som står til disp for overnatting (Wålengen.) Dette er på andre siden av bana i forhold til depot/kafeteria osv. Så muligheten for å overnatte er absolutt til stede.. Vi er ihvertfall noen som kommer til å være der hele helga;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et stort område som står til disp for overnatting (Wålengen.) Dette er på andre siden av bana i forhold til depot/kafeteria osv. Så muligheten for å overnatte er absolutt til stede.. Vi er ihvertfall noen som kommer til å være der hele helga;)

 

På fredag blir det vel avreise fra haugs sånn ca kl 18.00 for de som vil være med da kan jo møte opp der da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fredag blir det vel avreise fra haugs sånn ca kl 18.00 for de som vil være med da kan jo møte opp der da.

 

Jeg har planer om og komme opp over fredags kveld etter jobb.. Jeg jobber dessverre til kl 24 den kvelden. Men jeg vurdere og reise rett til Campen fra jobb. Hvis ikke kommer jeg lørdags morgen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som reiser dit på lørdag? Bare så jeg slepper å rase nedover der alene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har itte bestemt meg men blir enten lørdag eller søndag. regne med det blir lørdag. skule fått til noe felleskjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har itte bestemt meg men blir enten lørdag eller søndag. regne med det blir lørdag. skule fått til noe felleskjøring

 

Ok. Jeg skal nedover både lørdag og søndag. Jobber på kvelden på lørdag så blir ikke overnatting. 2 biler i følge er bedre enn 1 :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp

når burde man dra nedover da??

og det må vel bli med noen andre også??? hallo dere andre hehe våkne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska me ta det som i fjor?

 

Forslag til kolonne

 

 

Avreise tider :

 

Oppmøte Lillehammer: 06,30 Shell sør-ål(Menkis)

Avreise Lillehammer : 06,40

 

Oppmøte Gjøvik: 06,30 Statoil Mjøsstranda

Avreise Gjøvik: 06,45

 

Oppmøte Moelv :07,00 Shell v/E6

Avreise Moelv :07,10

 

Oppmøte Olerud :07,30

Avreise olerud :07,40

 

Oppmøte Myklegard :08,05

Avreise Myklegard ca 08,15

 

 

Ka de trur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff da det var da tidlig. er jo itte sikkert man er edru igen jo. men vis det er det detter pleier så må man velø bare følge det da. for meg hade 2 timer sener vært fint er BBBBBBBBBBB menske hehe. men man følger vel den da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff da det var da tidlig. er jo itte sikkert man er edru igen jo. men vis det er det detter pleier så må man velø bare følge det da. for meg hade 2 timer sener vært fint er BBBBBBBBBBB menske hehe. men man følger vel den da.

 

Handler om og prioritere da.. Drikke kan man gjøre en annen fredag.. og/eller på våler lørdag kveld..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler om og prioritere da.. Drikke kan man gjøre en annen fredag.. og/eller på våler lørdag kveld..

 

Men det er tidlig uansett edru eller ikke :P Usikker om jeg orker å dra meg opp så tidlig for å slenge seg med. Mulig man drar senere på dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er tidlig uansett edru eller ikke :P Usikker om jeg orker å dra meg opp så tidlig for å slenge seg med. Mulig man drar senere på dagen.

 

nja.. artig og komme tidlig samme med folk :) Og man opplever treffet fra en annen side :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerte vel greit dette ifjor så jeg stemmer for å reise lørdag 06.45 fra Gjøvik:)

(hvis jeg har fått igjen bilen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har tenkt seg bortover på lørdag? tenker da på kolonne fra statoil på gjøvik fra litt utpå morgenen. si i fra vist noen av dere har lyst til å bli med på kolonne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

je er med litt seinere, syns kvart på sju blir får tidlig,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte Gjøvik: 06,30 Statoil Mjøsstranda høres greit ut det:) møter opp bare jeg har fått bilen ned fra bukken igjen, lurende på ossen banekjøringa blir motor'n ekke helt villig: gråter :

Men er det noen som skal neddover som har med seg vag-com? evt. fått skjekka litt?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar dere fra Myklegård 08.15 bør dere være på Vålerbana kl. 08.45..... Med mindre dere har fått på hatten og er på søndagstur ;) Men på den andre siden tar det fort litt ekstra tid på alle plassene hvor dere skal forlenge kolonna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er tidlig uansett edru eller ikke :P Usikker om jeg orker å dra meg opp så tidlig for å slenge seg med. Mulig man drar senere på dagen.

 

je er med litt seinere, syns kvart på sju blir får tidlig,

 

ja jeg er med på og dra nedover litt sener. synes det blir vell tidlig. kan jo samle oss vi også da??: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.